Cyklopboss, högre leveltak, med mera – fullmatad månad för Assassin's Creed Odyssey

Robot
Cyklopboss, högre leveltak, med mera – fullmatad månad för Assassin's Creed Odyssey

Det allra mesta är gratis för Odyssey-spelare.

#assassins-creed-odyssey, #ubisoft


Medlem

Jag älskade spelet, men jag avvaktar nog med att installera det på datorn igen tills än mer nytt tillkommit då jag redan klarat i princip allt


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Väldigt bra spel och är hoppfull över hur Ubisoft kommer fortsätta stödja spelets framtid. De gör bra angående AC: Odyssey men dåligt med R6: Siege, måste de vara så inkonsekventa i hur de agerar? Kan de inte bara göra bra ifrån sig för alla sina spel

Medlem
Skrivet av marsson90:

Jag älskade spelet, men jag avvaktar nog med att installera det på datorn igen tills än mer nytt tillkommit då jag redan klarat i princip allt

Jag har inte spelat klart riktigt än, men det känns som ett spel man kan lägga åt sidan när man är klar. Bra att Ubisoft supportar det ordentligt.

Medlem

Cyklopboss?
Blir nästa AC AC:Midgard med Orcher med?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Klarade huvuduppdraget för några timmar sedan men ska fortsätta med att neutralisera "The Cult" och den där mystiska Atlantis dörren med "Isu" inblandade som båda 2 också är huvuduppdrag egentligen. Har nästan 140 "Steam timmar" med spelet och tycker det är en fantastisk resa i Grekland.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Finna ju visserligen redan en cyklop boss. Men antar att denna blir större och svårare


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Finna ju visserligen redan en cyklop boss. Men antar att denna blir större och svårare

Av bilden att döma så borde det vara det, det är ju inte samma ställe ^^

Hade det funnits new game+ hade jag kört om, fast med den andra personen. Så efter att jag var klar (lvl 50 hade man ju nått långt innan slutet fö.) så fick det bli paus.

Klart bra spel, men faktiskt, tyckte det var lite för långt med tanke på level taket.

Medlem

Har redan klockat 100 timmar på spelet och bara kommit en 20% i huvudstoryn. Är helt fast. Och det är väldigt ovanligt att man släpper en massa gratis content så kudos till Ubi för det. Sedan så köpte jag mitt första season pass-spel just för att expansionerna är väldigt intressanta också.... Ser fram emot allt nytt :).

Testpilot

Jag har grymt kul i spelet och ju mer innehåll de matar in desto bättre.
Jag tar det lugnt och kör i min egen takt.

Seasonpass och är värda pengarna, om de ens är i närheten av de expansionerna som Origins hade så är varje sådan i princip ett spel i sig med stora kartor att utforska.

Medlem

Spelt är grymt..kommer definitivt köpa session pass senare..
Har lagt ner ca 40h, 39 progression.
Däremot tycker jag man lvl Ganska fort, är.lvl 43 nu tror jag...kör många Side quest o bountys.

Tycler detta är bästa spelet av dem alla.
Antar att det kommer senare nw game +
Om det inte finns redan ?

Skulle vara trevligt om man kunde bytta karaktär då. Men få behålla allt..

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Jag har grymt kul i spelet och ju mer innehåll de matar in desto bättre.
Jag tar det lugnt och kör i min egen takt.

Seasonpass och är värda pengarna, om de ens är i närheten av de expansionerna som Origins hade så är varje sådan i princip ett spel i sig med stora kartor att utforska.

Jag tänkte också skaffa mig season pass till AC Odyssey och förra årets 2 DLC expansioner till AC Origins var riktigt jäkla bra. Särskilt The Curse of the Pharoeh. Stora kartor med mycket content. Ska invänta o se när allt är släppt till Odyssey hur bra det blir.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av AxxT:

Spelt är grymt..kommer definitivt köpa session pass senare..
Har lagt ner ca 40h, 39 progression.
Däremot tycker jag man lvl Ganska fort, är.lvl 43 nu tror jag...kör många Side quest o bountys.

Tycler detta är bästa spelet av dem alla.
Antar att det kommer senare nw game +
Om det inte finns redan ?

Skulle vara trevligt om man kunde bytta karaktär då. Men få behålla allt..

Du får flumma mer. Jag har 42 timmar spelade och är på level 25.

Har något hänt med svårighetsgraden i spelet?

Körde på nightmare förut och fick ställa ner till hard för vissa saker. Tror knappt att jag har dött sen patchen kom på nightmare helt plötsligt.

Medlem
Skrivet av ceogar:

Du får flumma mer. Jag har 42 timmar spelade och är på level 25.

Har något hänt med svårighetsgraden i spelet?

Körde på nightmare förut och fick ställa ner till hard för vissa saker. Tror knappt att jag har dött sen patchen kom på nightmare helt plötsligt.

Får flumma mer nästa gång
Samma här, fick ställa ner. Behöver knappt det längre.. men kanske beror även vad för gear man har på sig..
För det kan göra en STOR skillnad

1
Skriv svar