Ny spelform till Bad Company 2

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Men för helvete!! Fixa det jävla sugiga gameplayet som finns till PC'n innan ni lägger ner tid/pengar på nya spelformer!
Jäkla tattare till att styra företaget.. *muttrar*

Ja, det är mycket mer kostnadseffektivt att låta alla leveldesigners, artists och ljud-teamet sitta och back-seata _alla_kodare när de jobbar på att fixa buggar (för alla kodare behövs säkert för att fixa dem - _ALLA_).

Medlem

Jag vill ha nya multiplayerbanor istället. Har tröttnat på att lira på samma 7 stycken (spelar bara Rush) så jag har tagit en paus från BC2.

En traditionell expansion med 8-10 nya banor på en DVD för 300 spänn skulle vara mumma.


signatur

Memento Mori

Medlem

Har de fixat hit-reg än?

Medlem
Skrivet av Saxit:
Skrivet av ForrestFox:

Men för helvete!! Fixa det jävla sugiga gameplayet som finns till PC'n innan ni lägger ner tid/pengar på nya spelformer!
Jäkla tattare till att styra företaget.. *muttrar*

Ja, det är mycket mer kostnadseffektivt att låta alla leveldesigners, artists och ljud-teamet sitta och back-seata _alla_kodare när de jobbar på att fixa buggar (för alla kodare behövs säkert för att fixa dem - _ALLA_).

Visst är detta sant. Kan säga från erfarenhet att detta inte är någon bra ide, självklart.

Men det han menar (err..) är antagligen att kodarna skall knacka ut buggar ur spelet än att programmera in AI eller liknande, för.. Du ser väll inga grafiska ändringar i det material vi sett än så länge från co-op whatever det nu heter, den nya spelformen.

Medlem

dom måste ju komma släppa saker till pc med tiden jhu,speciellt för att hålla spelet vid liv,så hopaps dom verkligen löser det.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Om de ska satsa på konsoler varför göra spelet för PC? Jag känner mig lurad efter att ha köpt BC2 för PC och få stå ut med alla deras buggar.
Nä köpa fler Battlefield spel blir det inte för min del om det ska se ut såhär.

12
Skriv svar