Tävla med FZ, vinn en PS3:a!

Medlem
Medlem

Wtb win.

Lycka till alla!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Liknar lite fragbite-tävlingen, men alltid kul men tävlingar!

Lycka till allihopa, både med tävlingen och till alla de som är med i Flugtaget! Själv hoppas jag att jag vinner tävlingen så att jag sedan kan köpa 2 till PS3s. Då jag har 3, PS3's.

Medlem

Hoppas hoppas hoppas

Medlem

Kan ju meddela att jag inatt drömde att jag blev uppringd av FZ för att jag hade vunnit tävlingen. Dock var det inte en PS3a jag vann, det blev en rallybil.

Jag gillar inte ens rallybilar!


signatur
Inaktiv

Jag och några vänner blev faktiskt uttagna till Flug tag i sommar :D:D

Inaktiv

Jag och några vänner blev faktiskt uttagna till Flugtag i sommar :D:D

Medlem
Skrivet av Slashneed:

Kan ju meddela att jag inatt drömde att jag blev uppringd av FZ för att jag hade vunnit tävlingen. Dock var det inte en PS3a jag vann, det blev en rallybil.

Jag gillar inte ens rallybilar!

Men tänk så många PS3or du kan få för en rallybil... 8)

Medlem

Lycka till alla tävlande


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Var ett fan av PS2 när det kom ut och skaffade det, nu är det i så dåligt skick att PS3:an bara måste vara bättre med oändliga längder


signatur

CAYDE-6: Do it for the loot they've taken from us, and most importantly: do it-
TITAN: FOR THE PUPPIES!!

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Fjornsvavne:

Ett faktum att bilden på PS3:an som FZ har för närvarande bland huvudnyheterna är slående likt en smörgåsgrill.

Ett sådant är givetvis upp till var och en att bedöma om fallet är bra eller dåligt.

Ett annat faktum är att de där 30 procenten mindre som smörgåsgrillen väger jämfört med pianot är guld värda när man släpar konsolen mellan hemmet och festen.

För att inte tala om strömförbrukningen.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Skulle älska att vinna ett PS3 men grattis till vem som helst som vinner det! Det är ingen bakåtkomp på den nya va? Tänker på att jag har kvar min PS2 fortfarande då jag har lust att spela FFVII snart igen men skulle vara skönt att göra sig av med den gamla. Hon mår inte jättebra om man säger så

Medlem

Med allt hat mot PS3 här på FZ så blir man förvånad att folk vill en...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag tror jag har missat allt "PS3-hat". Mest MS-hat så som jag sett.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar