Nej från Sony, men både Microsoft och Nintendo kommer till E3 2019

Robot
Nej från Sony, men både Microsoft och Nintendo kommer till E3 2019

En av de tre stora säger nej, de andra två säger ja.

#e3, #e3-2019, #microsoft, #nintendo


Medlem

Deras möjlighet att glänsa...

Sony u will be missed

Testpilot

Nintendo kör väl förinspelat? Det är ju bara att de sänder det samtidigt som E3 som är "på E3".

Medlem

Microsoft kommer utannonsera ny Xbox/streamhybrid på e3, dvs först, och sen utannonserar Sony, men släpper först, och väldigt nära inpå. Tror jag.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Microsoft kommer utannonsera ny Xbox/streamhybrid på e3, dvs först, och sen utannonserar Sony, men släpper först, och väldigt nära inpå. Tror jag.

Xbox one XS? S för slim.

Något stort att vänta från Sony nästa år då. När de utannonserade PS4'an första gången så var ju det på ett eget event 22 Februari 2013 för att sen visa konsolen på E3 samma år. Skulle tippa på de kommer med ett eget event andra halvan av 2019 för att utannonsera/visa upp PS5.

NuZ
Testpilot

Tror Microsoft kommer iaf "teasa" om nya xboxet. Samt en eller 2 AAA titlar från deras studios och kommer bli Microsoft exklusivt.

Blev en gissartråd istället för om nyheten
tror dock inte att Sony kommer köra eget. Kanske en stream på deras konsoler eller twitch etc.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

E3 utan Sony?
Damn, då var det inget kul längre. De andra gav jag upp på för länge sen.

Medlem
Medlem
Skrivet av Steinerjr:

Ah med Riva tnt2


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Inaktiv
Skrivet av Mutumba:

Nintendo kör väl förinspelat? Det är ju bara att de sänder det samtidigt som E3 som är "på E3".

Nintendo har alltid varit på plats under E3-mässan, de har i princip det största båset på hela mässan med scen och spelbara stationer. De har däremot bytt ut sin direktsända presskonferens dagarna innan E3 mot den förinspelade Nintendo Direct presentationen. Tree House-sänds dock fortfarande från E3-scenen.

Avstängd

Sony vill väl ge dom andra små aktörerna en chans.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Handlar nog säkert om pengar som ska sparas in.

Medlem

Fan vad tråkigt att Sony glider. E3 mässan borde vara obligatorisk för konsolmakarna. E3 är ju "the original thang".

O Nintendo borde ta sig i kragen o göra en riktig show inte deras crappy web camera sändningar.
MicroSoft kan göra det lätt för sig nästa år.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar