Äntligen kan DU döda Sean Bean (i Hitman 2)

Robot
Äntligen kan DU döda Sean Bean (i Hitman 2)

Tidernas mest mördade skådis är ditt nästa mål, agent 47.

#hitman-2, #sean-bean


Medlem

Jag mördade Sean Bean igår (lol) men jag tycker inte om Elusive targets då IO Interactive låser innehåll bakom att man får Silent Assassin på uppdrag som man bara kan göra en gång. Sedan har vi ju det faktumet att vi bara får döda Sean Bean en enda gång...

Medlem

Jag misslyckades direkt.... Ett misstag som slutade med att jag var tvungen att skjuta alla jag såg.
Fan jag som ville döda Sean Bean

Medlem

Elusive targets är poop.
Det är samma soppa som dom gjorde med senaste Deus Ex spelet, du har köpt DLCs som du enbart kan få EN GÅNG, same shit med Elusive targets, du har betalt för en produkt, du har ett försök, misslyckas du så får du inte göra det igen, much fun :>


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Vilken rolig grej!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Elusive targets är poop.
Det är samma soppa som dom gjorde med senaste Deus Ex spelet, du har köpt DLCs som du enbart kan få EN GÅNG, same shit med Elusive targets, du har betalt för en produkt, du har ett försök, misslyckas du så får du inte göra det igen, much fun :>

Det är ju hela poängen. Älskar konceptet.

Medlem

Så om jag undviker att skjuta Sean Bean så överlever han, äntligen!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Så om jag undviker att skjuta Sean Bean så överlever han, äntligen!

Det är så jag kommer att motivera mitt oundvikliga misslyckande. Har inte haft tid att reka kartorna än, så...
Men egentligen ville jag som sagt att han skulle överleva, det var helt medvetet jag blev upptäckt och nermejad. Typ...

Skrivet av Godofcheese:

Elusive targets är poop.
Det är samma soppa som dom gjorde med senaste Deus Ex spelet, du har köpt DLCs som du enbart kan få EN GÅNG, same shit med Elusive targets, du har betalt för en produkt, du har ett försök, misslyckas du så får du inte göra det igen, much fun :>

...Eller så är det extra gratis content som du får för att du köpt spelet så snällt...

För övrigt vi som inte spelar Hitman just nu, kommer Elusive targets tillbaka? Alla spelar ju inte på release. Borde gå som nån timer i ens eget spel så en viss måltavla kommer efter visst antal timmar spelade


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Avstängd

Varför tidsbegränsat? Känns efterblivet.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

...Eller så är det extra gratis content som du får för att du köpt spelet så snällt...

För övrigt vi som inte spelar Hitman just nu, kommer Elusive targets tillbaka? Alla spelar ju inte på release. Borde gå som nån timer i ens eget spel så en viss måltavla kommer efter visst antal timmar spelade

I Hitman 2016 så var det under bara en tid/event du fick göra dom uppdragen, missade? tough shit, håll tummarna och hoppas på att dom kommer tillbaka i ett senare datum


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Katastrof är det

@Halvars90:

Håller med då elusiv targets bara kommer en gång och missar man det så får man ingen andra chans. Dåligt som fan då jag har inte köpt spelet än då man lirar Rd2 fortfarande. Det här får bli på julrean nästa månad men då lär man ha missat 3-4st targets redan

Medlem

Fast elusive targets ser jag mer som en bonus än som en feature jag betalat för, plus att man då kan känna sig lite extra stolt när man lyckats då man bara får ett försök.

Medlem

Jag läste rubriken som ”äntligen kan du döda Sean Banan” och blev lite extra hypad.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar