I väntan på Red Dead Online – här är allt vi vet (och tror)!

Robot
I väntan på Red Dead Online – här är allt vi vet (och tror)!

Betan släpps innan månaden är slut – förbered dig med FZ.

#read-dead-online, #red-dead-redemption-2


Medlem

Fast Undead Nightmares var väl SP only?

Barfights Battle Royale: 100 pers i en saloon, sisten kvar vinner!

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Barfights Battle Royale: 100 pers i en saloon, sisten kvar vinner!

Du missade titeln på det läget: Bottle Royale!

Tråddemonen
Testpilot

Hoppas vi får spela det snart, tänkte köra en stream där jag skapar min karaktär och spelar lite. Kanske inkluderar röst i streamen för att kunna kommentera vad som upplevs och hur gameplayen funkar.

Medlem

Den stora frågan är vilken karaktär man kommer kunna vara. Hoppas på en helt fri karaktärseditor.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Den stora frågan är vilken karaktär man kommer kunna vara. Hoppas på en helt fri karaktärseditor.

Är ganska säker på att de gått ut med att man får ska ska sin kobojsare själv. Ska leta källa på det. Hoppas för övrigt själv på att de skippar "välj dina föräldrar" från GTAO..

Medlem

Ja vad trevligt, red dead var ute 5 dagar och cod 19 dagar

Medlem
Skrivet av Honung:

Är ganska säker på att de gått ut med att man får ska ska sin kobojsare själv. Ska leta källa på det. Hoppas för övrigt själv på att de skippar "välj dina föräldrar" från GTAO..

Jag ser fram emot onlineläget enbart för att kunna få spela som brud, och sen strunta i allt onlinerelaterat och köra på i totalt singleplayermode, vad det än må vara

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av laban005:

Fast Undead Nightmares var väl SP only?

Både och va?


signatur
Tråddemonen
Testpilot

@Carl Johansson-Sundelius: Implementerades i online med nya spellägen. En där man skulle överleva flera våger med zombie och skjuta ner dem bland annat. Fanns nya mounts och spelare kunde lira som Zombie Marston även.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Både och va?

Japp! Undead Overrun och Land Grab var multiplayer modesen.

Gnällkuk
Skrivet av Espresso_Bengt:

Barfights Battle Royale: 100 pers i en saloon, sisten kvar vinner!

*Fullast vinner!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Tråddemonen
Testpilot
Skrivet av Fulci:

Du missade titeln på det läget: Bottle Royale!

Haha, klockrent!

Ska döpa min karaktär till Gavin och övertala andra spelare att inte förstöra min hide&seek session med Nigel

Tråddemonen
Testpilot
Medlem

Skjutningen och den delen av spelet är ju under medel medan allt annat är i toppklass så för onlinedelen så önskar jag mig något som "Farm Simulator 1899"

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Både och va?

Där ser man, hade jag helt missat

Ambassadör
Xbox

Det här kan nog bli riktigt skoj, framförallt för att man får mer RDR... Måste bara hitta ett posse att hänga med. Ser mer fram emot PvE med ett posse än PvP dock, RDR2 är bäst på många saker, shooter är inte en av dem

Jag lär inte hinna med att göra klart sp-kampanjen innan release av MP dock, men om @Zimpan streamar så ska jag kolla!


signatur

Jump in.

Tråddemonen
Testpilot

@Mortaigne: Vi håller tummarna på att det blir bra!

Medlem

Jag ser fram emot att tillsammans med polare dra ut med roddbåten på sjön och bara fiska

Medlem

hoppas man kan bli stora gäng svenskar och sen tillsammans slakta gäng bestående av danskar och norrmän #Bucketlist


signatur

//monster

Tråddemonen
Testpilot

@monsterbenke: FZ kommer att få en egen grupp på Social Club. Vi alla kan slakta tillsammans så mycket vi vill!

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

hoppas man kan bli stora gäng svenskar och sen tillsammans slakta gäng bestående av danskar och norrmän #Bucketlist

Vikingahjälmen obligatorisk.

Medlem

Jag är så fruktansvärt trött på prat om att ”splittra communityt” genom att ta betalt för extraarbete och därtill resulterande nya upplevelser. För det första är det för mig helt ointressant så länge det finns spelare at spela med. Gör det inte det är det ett kommersiellt misslyckande som är självreglerade. Många spel dör multiplayerläget i snabbt, det får man leva med. För det andra fattar jag inte hur man, givet att man gillade grundspelet, kan skippa att köpa en expansion. De ör i princip gratis, några hundralappar, så jag förste inte problemet. Jag har oftast en fet backlogg, så det mesta är ofta släppt när jag väl börjar spela, men jag köper oftast gold pass eller vad det heter direkt, för att stödja branschen. Datorspel torde vara den i särklass billigaste medie-underhållning vi har, så ge dem pengar tycker jag. Har man inte råd är det trist men det är inte en mänsklig rättighet att ha tillgång till enormt påkostade spel för skitpengar och att gnälla för att folk vill ha betalt för sitt arbete, när ens egen privatekonomiska omständigheter är något man styr över själv. Jag pratade så sent som idag med en fd spelutvecklare som nu gör annat för att hen ledsnade på allt gnäll från bortskämda spelare.

Medlem

Kan knappt bärga mig!

Tråddemonen
Testpilot

Nu får man allt hoppas på att Red Dead Online släpps nu i veckan!

Medlem

Battle royal i red dead låter faktiskt underhållande.


signatur

Metal is best served heavy.

KoP
Medlem

Kommer bli kul. Men då jag är rätt sansad blir det nog mest att ägna sig åt aktiviteter som att fiska och vaska guld ihop med polarna. Är trött på att besinningslöst skjuta på andra oskyldiga spelare i multiplayerspel där man faktiskt kan ägna sig åt så mycket mer.

12
Skriv svar