Outcast - Second Contact

Medlem
Outcast - Second Contact

Outcast - Second Contact är nu gratis på Humble Bundle! Passa på!!

Humble Bundle - Outcast: Second Contact

Moderator | Testpilot
Skrivet av Jkeg:

Outcast - Second Contact är nu gratis på Humble Bundle! Passa på!!

Humble Bundle - Outcast: Second Contact

Ska sägas att den bara är gratis en liten stund och du bara kan ladda ned den en gång. Ingen steam-nyckel man får.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Trevligt!
Man kan ladda hem spelet hur många gånger man vill, det är bundet till ditt konto på Humble. Bara att gå in i Library i menyn

Inaktiv

Jag har på senare tid intresserat mig mer och mer för berättande och ser nu filmer och dylikt på ett nytt sätt, som att berätta saker på alternativt till att bara "säga" det rakt ut.

Hursomhelst tycker jag det är väldigt intressant, och inte ofta skådat inom kulturyttringar, att utvecklarna av första Outcast ville genom huvudkaraktärens animationer berätta att denne skitit ner sig.

Moderator | Testpilot
Skrivet av rockman:

Trevligt!
Man kan ladda hem spelet hur många gånger man vill, det är bundet till ditt konto på Humble. Bara att gå in i Library i menyn

Säker? För när jag går in så ser jag det här:

Vad jag fått höra så är ovan tid hur länge du har på dig att ladda ned spelet och tid nedan hur lång tid du har att "claima".

Här har du tiden innan spelet försvinner så du kan "claima" spelet iallafall:


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@uberpwnage2.0: Hm, skumt. Jag ser också det meddelandet när jag verkligen gräver efter det, men det var ingenting som jag fick upp när jag antingen claimade eller laddade ned det. Bäst att hålla koll på den där nedladdningen, då.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Säker? För när jag går in så ser jag det här:

https://i.imgur.com/XctzElf.png

Vad jag fått höra så är ovan tid hur länge du har på dig att ladda ned spelet och tid nedan hur lång tid du har att "claima".

Här har du tiden innan spelet försvinner så du kan "claima" spelet iallafall: https://i.imgur.com/YNHkzND.png

Har för mig att det står sådär på varje spel som är gratis från Humble Bundle.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Säker? För när jag går in så ser jag det här:

https://i.imgur.com/XctzElf.png

Vad jag fått höra så är ovan tid hur länge du har på dig att ladda ned spelet och tid nedan hur lång tid du har att "claima".

Här har du tiden innan spelet försvinner så du kan "claima" spelet iallafall: https://i.imgur.com/YNHkzND.png

Oj det där har jag missat!
Det ser onekligen ut som att detta är en tidsbegränsad nedladdning även om man "claimat" spelet. Sorry för dålig info

Medlem

tack för nyheten
fick ju ingen steam nyckel däremot en download länk
och i spelets titel står det DRM FREE så man kan ju flytta zip filen vart man vill när man laddat ner den

Inaktiv

Även om spelet ska kunna aktiveras genom GOG (de har till och med en guide om detta på deras supportsida), så får man ingen nyckel. Man får istället en nedladdningslänk till en ZIP-fil med spelet i. Har kontaktat Humble Bundles support om detta, för jag trodde att jag kunde aktivera spelet på mitt GOG-konto.

Värt att notera ytterligare, är att du måste prenumerera på deras nyheter genom e-post för att få spelet gratis.

Korrektion
ZIP-filen innehåller spelet, så det är bara att packa upp dem och starta spelet. Ingen installation krävs. Mycket uppskattat från min sida, då jag föredrar portabla spel och program.

Medlem

Tackar.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Nice, har varit lite sugen på detta, tankar.

Avstängd

Kul, men en steam key hade varit betydligt mer intressant

Medlem

Testat det lite nu, men tror nog jag föredrar originalet även fast det är fulare. Det är mysigare på något sätt och man ser förbi bristerna mer i det. Detta kändes som ett billigt spel jämfört med originalet.

1
Skriv svar