Black Ops 4 Krasch

Medlem
Black Ops 4 Krasch

Tjena,
Klippte ett halvbilligt ex av senaste COD. Jag har likt en del andra haft en uppsjö problem. För närvarande har jag endast kunnat spela MP då det endast är de som fungerar. Blackout/Zombie kraschar av sig sj till skrivbordet utan error meddelande. Jag har uppdaterat Drivers osv. Prövat fixen då man ger en smooth boot utan autostart och onödiga bakgrundsprocesser.
Tagit bort LPC filer och verifierat filerna på nytt. Alla inställningar man kan tänka sig. Men inget har gett minsta resultat.

Det enda spelläge som fungerar är som sagt vanlig multiplayer. Blackout dör sekunder efter man tryckt Deploy eller ens Blackout. Samma med Zombie.

Vad tusan är problemet?
Jag har letat över hela nätet i dagar. Kan FZ göra det inte övriga världen kan, och hjälpa mig komma in i game?

Det vore ngt det.
Snäääääälla, rara, söta, hjälp mig....

Mina specs på aktuell burk:
Windows 10
i7-6700k
GTX 1070
16 gb RAM
SSHD (hybriddisken)
Senaste versionen av Geforce Experience samt drivers.

Skribent

Prövat ominstallera dina drivrutiner till grafikkortet?


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

@erikcedervall: Jag gjorde det nu, och det gedde ingen effekt :/..
Funderar på att pröva andra drivrutiner och se resultatet. Jag har bara prövat 2 olika.
Någon som vet hur man går till väga för att begära refund?
Ifall jag inte kommer så mycket längre, så vill man ju definitivt bli återbetald.
Nåväl, jag ska försöka en del till. Men jag börjar bli less efter flera dagars fipplande och prövande av allt möjligt.

1
Skriv svar