Alien: Blackout är troligtvis titeln på nästa Alien-spel

Robot
Alien: Blackout är troligtvis titeln på nästa Alien-spel

Vi räknar kallt med en utannonsering under The Game Awards.

#20th-century-fox, #alien, #alien-blackout, #nyhetstips


Medlem

Alien: Isolation förtjänar en uppföljare, även om det är lite för mycket att hoppas på.

Inaktiv

Alien: Battle Royale tack.

Medlem

att de på nöe vis fixar ett 2 player co-op spel som har en tension feeling. vette fan om de går att få till men de vore guld!

Medlem

Antar att det blir ett battle royale spel med tanke på namnet. Blir intressant att se hur det skiljer sig från exempelvis Fortnight eller PUBG


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Antar att det blir ett battle royale spel med tanke på namnet. Blir intressant att se hur det skiljer sig från exempelvis Fortnight eller PUBG

Tror inte blackout har något att göra med att det skulle vara battle royale, om det är cods 'blackout' du syftar på ? Detta har varit i utveckling ett bra tag om det annonseras nu. Med det sagt skulle man säkert kunna göra en schysst spin på det, med aliens och att alla som dör blir aliens osv, lite som det fanns gamemodes i gamla AVP / AVP2.

En uppföljare till Isolation är varmt välkommet, alternativt någon som lyckas med det Colonial Marines totalt failade på.

Medlem

Oj vilken underbar nyhet att läsa. Jag ber till min spel gud att det är en efterlängtad efterföljare till masterpiece titeln Alien: Isolation.

Vilken trevlig Game Awards det kommer bli! Hoppas Death Stranding och Ghost of Tsuschima releasedatum kommer som det ryktats om.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Likt övriga så hoppas jag att det är en uppföljare till Isolation.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Alien Isolation är ett av de bättre spelen jag spelat de senare åren. Det är definitivt DET bästa Alien spelet som finns för mig. ( Möjligt att Alien 3 till Genesis har en liten nostalgi fördel )

Så jag hoppas som så många andra att det är uppföljare där! <3


signatur

Nämen!

Medlem

Måste nog påstå att det var jäkligt kul att spela alien-delen av original-AvP. Och "vuxen-paniken" över att man käkade sig ur bröstkorgen på en gubbe var ju bara det tillräckligt för att man som yngre(?) grabb skulle spendera några timmar på just det. Hade gärna sett ett Alien-spel ur ensam alien försöker smyga/överleva varianten, en omvänd A:I om man så vill.

Skägg.
10 Chambers

Isolation i all ära, men skulle inte ett Battle Royale-spel med Aliken-smak fungera? 100 pers, med ett par rovdjur, ett tiotal aloens och resten marines.


signatur
Geeks Gaming
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Isolation i all ära, men skulle inte ett Battle Royale-spel med Aliken-smak fungera? 100 pers, med ett par rovdjur, ett tiotal aloens och resten marines.

Däremot i ett nytt AvP så kaaaaanske

Medlem

Läste Alien:Blackfriday och tänkte att nu börjar vi nå lite väl galna nivåer

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Läste Alien:Blackfriday och tänkte att nu börjar vi nå lite väl galna nivåer

Hade iofs varit kul att gå lös som en Xenomorph på alla folkmassor i USA på Black Friday.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Isolation i all ära, men skulle inte ett Battle Royale-spel med Aliken-smak fungera? 100 pers, med ett par rovdjur, ett tiotal aloens och resten marines.

Det hade vi ju redan för snart 20 år sedan farbror Calle, eller har du glömt Alien vs Predator på Lan som var väldigt populärt när det släpptes 2000?

Medlem

Om det är Fox själva som håller i tyglarna har jag inte så höga förhoppningar, de har en lång historia av att stjälpa mer än hjälpa när de har möjlighet.
Gissar att det blir en flashig men simpel konsollshooter avsedd att mjölka lite snabba cash från fansen.

Medlem

Vill spela Marine som dom gjort GTFO som ej kommit ut än men tänk dig den grafikens miljö med den känslan 4 player coop med aliens sega bara förstör detta franchise, jag skulle lätt köpa dom har bara kaosat detta aliens helatiden

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av skogsvilden:

Det hade vi ju redan för snart 20 år sedan farbror Calle, eller har du glömt Alien vs Predator på Lan som var väldigt populärt när det släpptes 2000?

Minns, och det var asgrymt. Men hur många spelare var det? Tänk dig att vara fyra marines och stå inför en hord av xenomorphs.


signatur
Redaktör

Vad ser du helst i ett nytt Alien-spel?

Medföljande rena underkläder.


signatur
Medlem
Skrivet av Zidious G:

Hade iofs varit kul att gå lös som en Xenomorph på alla folkmassor i USA på Black Friday.

Haha, det hade varit hur grymt som helst

Medlem

Med ett lite rosa nostalgiskimmer minns jag Alien versus Predator spelen, tror tvåan var den som var bäst. Hade kunnat tänka mig ett nytt sådant spel. Men en uppföljare till Alien:Isolation hade ju inte varit fel heller


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

@Tomas Helenius: Tvättmedel ingår i Collector's Edition.

Medlem

Längesedan jag var så taggad. Hoppas på uppföljare till Isolation!

1
Skriv svar