Fortnite kan stoltsera med 200 miljoner registrerade spelare

Robot
Fortnite kan stoltsera med 200 miljoner registrerade spelare

En ökning med 60 procent sedan i somras.

#battle-royale, #epic-games, #fortnite


Medlem

Utan att på något sätt hata eller ta ifrån andras glädje från Battle Royale, tycker jag själv att det är riktigt synd att deras försök till innovation inte slog igenom, vilket i sin tur grundar sig i det som alltid händer när mikrotransaktioner är inblandade.

Men men, min sorg vart 200 miljoner andras glädje, och det kan jag ändå uppskatta.

Avstängd

Vilka influencers förutom hon har uttryckt att de tycker det är farligt för barn?

Moderator | Testpilot
Skrivet av burkmopp:

Utan att på något sätt hata eller ta ifrån andras glädje från Battle Royale, tycker jag själv att det är riktigt synd att deras försök till innovation inte slog igenom, vilket i sin tur grundar sig i det som alltid händer när mikrotransaktioner är inblandade.

Utveckla gärna. Är lite fundersam på vad du faktiskt menar?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gen
Medlem
Skrivet av NEStikel:

Vilka influencers förutom hon har uttryckt att de tycker det är farligt för barn?

Tänk att det ens finns ett "yrke" som influencer idag. Skrämmande!

eld
Medlem
Skrivet av Gen:

Tänk att det ens finns ett "yrke" som influencer idag. Skrämmande!

hemskt att folk jobbar

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Utveckla gärna. Är lite fundersam på vad du faktiskt menar?

Dels menar jag att grundspelet, det som numera kallas Fortnite: Save the World, hade potential att bli en kul ny upplevelse, något som inte bara är ännu ett i mängden av likartade produkter. Dels att Save the World redan från början utvecklades med mikrotransaktioner för djupt integrerad i alla spelmoment, något som kom att påverka spelets kvalité och fick folk snabbt att tröttna.

Medlem
Skrivet av Gen:

Tänk att det ens finns ett "yrke" som influencer idag. Skrämmande!

Är väl mest ett annat ord för "kändis som gör reklam" och de har funnits ganska länge.

Medlem

Har så svårt med detta spel.
dotten spelar det väldigt mycket och jag har spelat lite med henne.
men det går för fort och det här med byggandet hänger jag inte med heller i.
Sen gillar jag inte det tecknade och när man slår på saker studsar allt som att allt var gjort av gummi.
Ska jag spela Battleroyal väljer jag hellre PUBG före Fortnite.
Varför Fortnite är stört är nog inte för att det är bättre, det är lite annorlunda och tilltalar kidsen helt enkelt, precis samma som CS en gång i tiden gjorde.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar