Star Citizen 2948 Anniversary Expo

Medlem
Nyregistrerad

Jag blev tagen på sängen av detta fantastiska spel! Först tänkte jag ej skaffa spelet på grund av priserna! spelet i för sig ett underbart spel grafiskt och i storlek! och kommer bli ännu bättre i framtiden ! enda som är i nuläget är att det buggar så med både vissa moment som chatten tex och att många funktioner skulle kunna läggas till i skeppen och i hela spelet.. det saknas en hel del!

Testar nu gratisveckan se om hur skeppen är konstruerade, vilka mästerverk till skepp! lyckades köra en aegis Reclaimer från hangaren i Lorville, men den var för tung för att jag skulle kunna flyga upp i atmosfären själv tror jag?

https://dto9r5vaiz7bu.cloudfront.net/ojfhwt7r8hfsl/hub_large....

Medlem

signatur

Org-ledare för Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Asgard Discord
https://discord.com/invite/zs5humSzF7

Medlem

signatur

Org-ledare för Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Asgard Discord
https://discord.com/invite/zs5humSzF7

Medlem

signatur

Org-ledare för Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Asgard Discord
https://discord.com/invite/zs5humSzF7

Medlem

Tack för dessa, mycket uppskattat!

Medlem
Skrivet av mrpijey:

@B-itta: Ja det är fortfarande ett teknikdemo

200 miljoner dollar och sex års utveckling för ett teknikdemo? Lätt den sämsta utvecklingseffektiviteten nånsin. Alltid varit hoppfull för spelet men fan vad CIG fumlar med det. Det kommer inte gå någon nåd på dom monetärt men dom har praktiskt taget missat tillfället för att släppa den klassiker många hoppades det skulle bli. Plus det är fan vidrigt vilka priser dom har på sina "micro"transaktioner efter att dom har dragit hundratals miljoner kronor.

Det kanske fortfarande blir ett bra spel till slut men all utvecklingsbullshit har verkligen fått CIG att se ut som antingen scammers eller inkompetenta idioter.

Medlem
Skrivet av Juel91:

200 miljoner dollar och sex års utveckling för ett teknikdemo? Lätt den sämsta utvecklingseffektiviteten nånsin. Alltid varit hoppfull för spelet men fan vad CIG fumlar med det.

Dom har bland annat byggt upp företaget med tre studios från grunden.

Medlem
Skrivet av FN80:

Dom har bland annat byggt upp företaget med tre studios från grunden.

So? Dom borde fortfarande ha ett åtminstone halvfärdigt spel vid det här laget. För övrigt är Roberts en veteran av spelindustrin och borde kunnat fokusera utvecklingen mycket bättre. Han sade att det skulle vara ute 2014 och kosta 2 miljoner dollar. Han har fått 100ggr pengarna och 3 ggr utvecklingstiden och är fortfarande inte förbi teknikdemo fasen. Finns ingen ursäkt för det här.

Medlem
Skrivet av Juel91:

So? Dom borde fortfarande ha ett åtminstone halvfärdigt spel vid det här laget. För övrigt är Roberts en veteran av spelindustrin och borde kunnat fokusera utvecklingen mycket bättre. Han sade att det skulle vara ute 2014 och kosta 2 miljoner dollar. Han har fått 100ggr pengarna och 3 ggr utvecklingstiden och är fortfarande inte förbi teknikdemo fasen. Finns ingen ursäkt för det här.

Jag kan förstå KS-backers som fortfarande vill ha ett mindre spel än vad det är idag, med mål 2014. Jag själv upptäckte projeket 2016 och backade just på grund av expanderingen.

Medlem

@FN80: Större mål eller inte så känns det inte som dom har hanterat det hela kompetent. Tror ett stort problem är Roberts själv som måste micromanegea allt och verkar inkapabel till att prioritera vettigt. Squadron 42 skulle bara bli en singleplayer kampanj och det är inte släppt än, hur är det möjligt?

12
Skriv svar