Två timmar Artifact – Gurra går igenom grunderna i Valves nya kortspel!

Robot
Två timmar Artifact – Gurra går igenom grunderna i Valves nya kortspel!

Gurra ger sig in i kortens värld!

#artifact, #fz-stream, #valve


Medlem

*ställer in påminnelse*


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Har inte läst på så mycket om detta men kommer det till mobiler/plattor? Typ a och o för mig

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Har ni fler frågor om spelet går det alldeles utmärkt att ställa dem här i forumtråden!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av robbis:

Har inte läst på så mycket om detta men kommer det till mobiler/plattor? Typ a och o för mig

Mitten av 2019, vad det verkar!

https://www.pockettactics.com/articles/ccg-artifact-mobile-20...


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Tack, jag sitter och kollar på streamen nu i efterhand då jag inte kunde se den när jag jobbade... hur känns det? Är det värt 20 pickadollars?

Medlem

@robbis: Om man gillar kortspel och Dota, ja. Om man gillar endast kortspel, kanske.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

@robbis: Om man gillar kortspel och Dota, ja. Om man gillar endast kortspel, kanske.

Gillar hearthstone, gwent och spelar mycket LCG IRL, är lite emot CCG och TCG egentligen... älskar modellen med typ Lord of the rings LCG bland annat...

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av robbis:

Tack, jag sitter och kollar på streamen nu i efterhand då jag inte kunde se den när jag jobbade... hur känns det? Är det värt 20 pickadollars?

Spontant: Det beror helt på hur mycket man får ut av spelet efter sina första 20 digital-åjros. Men spelet i sig var väldigt roligt och engagerande! Vid intresse tänkte jag lägga fler timmar på titeln den närmsta veckan och skriva ihop en recension.

tl;dr: Bra spelmekanik, stora frågetecken kring betalmodellen i nuläget.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Spontant: Det beror helt på hur mycket man får ut av spelet efter sina första 20 digital-åjros. Men spelet i sig var väldigt roligt och engagerande! Vid intresse tänkte jag lägga fler timmar på titeln den närmsta veckan och skriva ihop en recension.

tl;dr: Bra spelmekanik, stora frågetecken kring betalmodellen i nuläget.

Money is not the problem, för mig är det väldigt viktigt att det finns på android och platta då jag reser mycket och sitter på tåg timmar i veckan. Spelar typ nästan aldrig på pc längre. Finns många frågetecken innan jag lägger pengar på PC, köper jag det nu, får jag spela på Android då med mitt konto? Ser kul ut, men korten är extremt tråkiga... finns det nån lore på korten?

1
Skriv svar