SE W995 eller SE C905

Medlem
SE W995 eller SE C905

Asså. vad är de för skillnad på dom här? jag vill ha en ny mobil men vet inte vilken av dom jag ska ha.. Har just nu en HTC touch pro o är det värt att byta till någon av dom här?

Säg varför just den mobilen o förklara varför. ty for me!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Asså. orkar inte ens dra upp alla länkar hur dålig iphone är. man kan ju köpa en sån om man vill ha en sprängd lur efter 1-2 måndader


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

jaha. ni blev hjärnskadade när ni testade telefon och den sprängdes när ni hade den mot örat


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Asså. orkar inte ens dra upp alla länkar hur dålig iphone är.

Själv orkar jag inte leta upp alla länka med hur jävla bra luren är. Och vad är allt snack om att telefonen ska explodera? Syftar du på Ipod Touchen som sprängdes i Storbritanien?

OnT: Inte en blekaste, själv flyr jag Sony Ericson.

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Asså. orkar inte ens dra upp alla länkar hur dålig iphone är. man kan ju köpa en sån om man vill ha en sprängd lur efter 1-2 måndader

Är du verkligen så dum som du försöker få dig själv att framstå?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Våga vägra iFån!


signatur
Skrivet av andreashal91:

jaha. ni blev hjärnskadade när ni testade telefon och den sprängdes när ni hade den mot örat

"Jag blev hjärnskadad när jag använde denna mobil."

...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av master_chrille:

signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

W995 är mer av en musiktelefon, därav "W" medan C905 har fler kamerarelaterade funktioner, dock inte blixt. I övrigt kan jag inte påvisa någon större skillnad än utseendet. Båda har ju lika stor skärm t.ex. Svårt att säga vilken som är snyggast också och om jag skulle tvingas välja bland enbart Sony Ericsson-mobiltelefoner skulle jag definitivt välja en Walkman.

EDIT: Jämförelse av mobiltelefonerna hos Sony Ericsson


signatur

I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av master_chrille:
Inaktiv

signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

1
Skriv svar