Den första stora BFV-uppdateringen släpps på tisdag – här är innehållet

Robot
Den första stora BFV-uppdateringen släpps på tisdag – här är innehållet

Första delen i Tides of War, ny War Story och MP-balansering att vänta den 4 december, bland annat.

#battlefield, #bfv, #dice, #tides-of-war


Medlem

"Dragging Downed Teammates", jag hoppas verkligen man kommer få möjlighet att se och testa det här - det vore kul. Jag misstänker dock att det aldrig kommer implementeras, tyvärr.

Medlem

Coolt att de släpper en uppdatering till Battlefield Vietnam så här långt efter release.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Positivt överraskad av denna, klart roligare än bf 1

; Kul o se lite förbättringar på medic vapen då det känns lite meh med dess vapen.

Är så jkla as dålig på spelet men kul likväl


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Måste säga att jag har riktigt kul i detta Battlefield. Spelar alltid med vänner så är gsäkert en stor anledning. Men ja, riktigt kul är de, rekommenderas!


signatur
Medlem

Spelade 2 veckor innan jag tröttnade totalt och gick tillbaka till red dead. Alla vapen jag testade kändes likadana (i effektivitet) och banorna måste vara de svagaste dice gjort hittills.

Medlem

Kul med patch! Ska bli intressant och se vad den tyska sidans Single Player har att ge också måste jag säga.

Medlem

Har bara hört massa skit om bf5 men provat orogin access nu. Spelet är ju jäkligt kul! Speciellt med polare.

Geeks Gaming
Skrivet av OddGreen:

Har bara hört massa skit om bf5 men provat orogin access nu. Spelet är ju jäkligt kul! Speciellt med polare.

Tyvärr blir det så när folk inte läser på. Speciellt YouTubeare. Ja det va en hel del skräp i början och första trailern va skräp.
Men Dice lyssna verkligen på allt och har fixat så ofantligt mycket och är väldigt öppna med vad dom gör och kommer göra. Till skillnad från många andra.
Finns folk som fortfarande inte fattat att all DLC kommer va gratis.

Medlem

Fick BFV tillsammans med grafikkortet igår så kan väl lika gärna testa.

Medlem

Det här spelet verkar bara bli roligare och roligare ju mer jag spelar. Jag trodde det skulle vara tvärtom.

Geeks Gaming
Medlem

Vad fan är Tides of war!? Har inte riktigt förstått det.

Gen
Medlem
Skrivet av OddGreen:

Har bara hört massa skit om bf5 men provat orogin access nu. Spelet är ju jäkligt kul! Speciellt med polare.

Mycket är som sagt var den första trailerns fel. Jävlar vilken värdelös marknadsföring! Då tar det ett tag att bygga upp ryktet igen. Vad jag hört har de lyssnat väldigt mycket på feedback under/efter betan och fixat många saker som folk störde sig på. Inte allt kanske men mycket.

Det andra dåliga är releasen av spelet dvs de släpper ett halvtomt spel och fyller sedan på under flera månader med funktioner. Visst, det kostar inget extra men ändå lite löjligt. Jag gissar att ett skäl till detta är Origin Premium för om de lyckas behålla sina prenumeranter under ett halvår så tjänar de mer än om man hade köpt spelet. 150 x 6 = 900kr iställte för 450kr.

Medlem

@laban005: Krigets tidvatten! Böljar upp och ner eller något sånt

Medlem

@laban005: Att saker släpps i ordningen det hände i kriget. (som jag förstått det)

@Gen: Fast dom tjänar ju inte mer pengar på origin access premiere om man spelar ett till AAA spel, då förlorar dom ju pengar i din uträkning.

Medlem
Skrivet av Pihraija:

@laban005: Krigets tidvatten! Böljar upp och ner eller något sånt

Hahaha tack då vet jag... Typ 😂😉

Medlem
Skrivet av spikes:

@laban005: Att saker släpps i ordningen det hände i kriget. (som jag förstått det)

Hmm förstår ändå inte, singleplayer eller multi?

Medlem
Skrivet av laban005:

Hmm förstår ändå inte, singleplayer eller multi?

Rubbet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Ok, får spana in det om några dagar då

Geeks Gaming
Skrivet av laban005:

Vad fan är Tides of war!? Har inte riktigt förstått det.

Det är typ deras live service. Som lägger till nya kartor. Nya grand operations. Nya arméer. Nya vapen. Utmaningen.

Medlem

@laban005: Hur kan du inte förstå det? Något som skedde sent i kriget släpps inte i början av spelet.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Det är typ deras live service. Som lägger till nya kartor. Nya grand operations. Nya arméer. Nya vapen. Utmaningen.

Tackar tackar 👍

Medlem
Skrivet av spikes:

@laban005: Hur kan du inte förstå det? Något som skedde sent i kriget släpps inte i början av spelet.

Så långt var jag med, förstod bara inte vilken typ av content det innebar

Medlem

Vad säger folk om ttk? Tycker det är rätt lagom?

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Vad säger folk om ttk? Tycker det är rätt lagom?

Helt perfekt...

Medlem
Skrivet av laban005:

Tackar tackar 👍

Helt gratis 😁

Medlem
Skrivet av rewoX:

Helt perfekt...

Ursäkta?

Medlem

Efter att ha spelat några timmar Medic tycker jag verkligen om Sten smg:n. Tycker den är ganska stark så förstår inte direkt varför den ska "buffas", sikta högre upp bara

Medlem
Skrivet av OddGreen:

Efter att ha spelat några timmar Medic tycker jag verkligen om Sten smg:n. Tycker den är ganska stark så förstår inte direkt varför den ska "buffas", sikta högre upp bara

Jag tycker medics vapen är för dåliga på medium-avståndet.

12
Skriv svar