Jingle jam (humblebundle)

Releasehästryttare
Jingle jam (humblebundle)

Över på humblebundle så kan man just nu betala ~300 spänn för att få massor av spel och andra saker!

Medlem

@Devan: Bra tips! Massa spel + annat, samtidigt som man bidrar till välgörenhet. Win-Win!

Skribent

Tipsa gärna här vilka spel man bör testa, blir lätt lite av en djungel!

Spel just nu:

  • Animal Super Squad

  • Kabounce

  • The Greater Good

  • Batalj BETA Two-Pack Beta Early Access


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Trist att ett spel redan tagit slut. Men jag köpte rätt snabbt men inte tillräckligt snabbt

Gen
Medlem

Först trodde jag att man fick BLOPS4 för 5$

Okej, för en som inte fattar - man köper paketet för 35$ och får ett nytt spel varje dag? Dock vet man inte vad man får, alltså köper man "grisen i säcken"?

Releasehästryttare

@Gen: Precis! "känner" man humblebundle rätt så kommer det inte bara vara skit spel. Förvänta dig kanske inte black ops 4 dock

Skribent
Skrivet av KloN:

Trist att ett spel redan tagit slut. Men jag köpte rätt snabbt men inte tillräckligt snabbt

Problemet är att de har blivit så stora att ge bort sitt spel graits är en direkt dålig affär då nycklarna hamnar på sidor såsom G2A istället för att locka in fler spelare.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Man donerar $35, och allt går till välgörenhet, man kan själv välja vart det ska gå med hjälp av de sliders som finns.
Som tack för detta får man alla spel som de annonserar från första till sista dagen, undantag om vissa spel hinner ta slut.

Man kan mycket väl hamna med att bara få massa spel man inte alls vill ha eller redan har spelat, men oftast får man någorlunda valuta för pengarna, utöver att man kan känna sig bra att ha donerat pengar för välgörande ändamål.

De har gått ut med att i år kommer man inte få DLCs till spel som kostar. Det har tidigare vart ett "problem" att man fått DLC till, t.ex. Cities Skyline och man kanske inte har det spelet.
Däremot kommer man nog kunna få en "Premium version" av gratis spel. Neverwinter nights eller liknande kommer nog vara med.

Jag har gjort min donation

1
Skriv svar