Efter "Fuck the Oscars": Josef Fares gör comeback på The Game Awards

Robot
Efter "Fuck the Oscars": Josef Fares gör comeback på The Game Awards
Skribent

Då får vi hoppas att han kan agera seriöst den här gången och inte göra sig själv och spelbranschen till åtlöje.

Avstängd
Skrivet av Myran22:

Då får vi hoppas att han kan agera seriöst den här gången och inte göra sig själv och spelbranschen till åtlöje.

Ja, det gäller att ha en näsa för PR.

Medlem
Skrivet av Myran22:

Då får vi hoppas att han kan agera seriöst den här gången och inte göra sig själv och spelbranschen till åtlöje.

Ja verkligen, det var smärtsamt å se. Man skämdes själv.

Skrivet av NiceAsBice:

Ja, det gäller att ha en näsa för PR.

Haha bra där.

Medlem
Skrivet av Myran22:

Då får vi hoppas att han kan agera seriöst den här gången och inte göra sig själv och spelbranschen till åtlöje.

Men kom igen.. Varför måste allt vara så jävla seriöst hela tiden? fan vi måste ju kunna slappna av lite o garva o ha de gööö!

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Men kom igen.. Varför måste allt vara så jävla seriöst hela tiden? fan vi måste ju kunna slappna av lite o garva o ha de gööö!

Det finns ju nivåer av allt. Släppa på seriositeten kan man göra, men "Fuck the Oscars" låg långt upp på cringe-mätaren.

Medlem

Väldigt barnsligt och pretto av honom, den sortens hybris är snarare skämmigt än coolt. Speciellt då det han har skapat inte har varit mer än en axelryckning.

För mig är han nutidens Molyneux. Han tror att det han har skapat är uppskattat för att det är bra, snarare än att det kändes lite nytt och spännande och fick därav uppmärksamhet.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Myran22:

Då får vi hoppas att han kan agera seriöst den här gången och inte göra sig själv och spelbranschen till åtlöje.

Ja, att göra sig till åtlöje klarar spelbranschen alldeles utmärkt utan Fares hjälp.

FM-guru
F.d. Sisyr

Lite stel kommentarssektion här, kan jag tycka.

Medlem
Skrivet av Myran22:

Då får vi hoppas att han kan agera seriöst den här gången och inte göra sig själv och spelbranschen till åtlöje.

Tokstollar som beter sig som barn bör ju öka tittarsiffrorna så galan lär inte klaga. Men visst, det drar ett löjets skimmer över spelbranschen när man släpper upp sådana pajasar på scenen.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Skribent
Skrivet av Flugsaft:

Men kom igen.. Varför måste allt vara så jävla seriöst hela tiden? fan vi måste ju kunna slappna av lite o garva o ha de gööö!

Som andra redan påpekat finns det grader av allt. Att ha en lättsam och skojfrisk gala är en sak, men att bete sig som en nedknarkad virrpanna och skrika "Fuck the Oscars!" samtidigt som man drar ut på tiden och försenar hela programmet för att man är mediakåt är bortom alla rimliga gränser.

Pinsamt är bara förnamnet.

eld
Medlem
Skrivet av Sisyr:

Lite stel kommentarssektion här, kan jag tycka.

Lite?

Medlem
Skrivet av Myran22:

Som andra redan påpekat finns det grader av allt. Att ha en lättsam och skojfrisk gala är en sak, men att bete sig som en nedknarkad virrpanna och skrika "Fuck the Oscars!" samtidigt som man drar ut på tiden och försenar hela programmet för att man är mediakåt är bortom alla rimliga gränser.

Pinsamt är bara förnamnet.

Nedknarkad virrpanna? Han var ju uppenbarligen full, du vet av alkohol det som i princip alla i landet Sverige konsumerar. Vi behöver inte gå till extrema påståenden som knark. Fares var helt enkelt lite för överförfriskad inte några problem direkt.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Väldigt barnsligt och pretto av honom, den sortens hybris är snarare skämmigt än coolt. Speciellt då det han har skapat inte har varit mer än en axelryckning.

För mig är han nutidens Molyneux. Han tror att det han har skapat är uppskattat för att det är bra, snarare än att det kändes lite nytt och spännande och fick därav uppmärksamhet.

Metacritic och FZ håller dock inte med om axelryktning till spel

Skribent
Skrivet av Halvars90:

Nedknarkad virrpanna? Han var ju uppenbarligen full, du vet av alkohol det som i princip alla i landet Sverige konsumerar. Vi behöver inte gå till extrema påståenden som knark. Fares var helt enkelt lite för överförfriskad inte några problem direkt.

Nej, han var inte uppenbarligen full. Kan mycket väl vara så, men för mig verkade det helt klart som något annat. Och jo, det var absolut ett problem.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av eld:

En aning.

Medlem
Skrivet av aholman:

Metacritic och FZ håller dock inte med om axelryktning till spel

Helt okej, jag har mina egna åsikter oberoende av andra


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar