Counter-Strike: Source uppdateras

Robot
Medlem
Counter-Strike: Source uppdateras

Bra gjort Valve, våga stå på er mot bakåtsträvarna!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem

De kör samma taktik som de gjorde med Day of Defeat Source för något år sen. Det är härligt att det kommer en ström nya spelare till scenerna när de uppdaterar.

Medlem

Pinsamt...
Varför gör alla utvecklar patchar för public spel och förstör för dom som faktiskt spelar matcher i detta o.O
(jag spelar dock bara 1.6 men kan förstå dom som lirar cs source matcher, att dom inte är allt för glada över denna patch)

Medlem
Skrivet av Rabieskorv:

Pinsamt...
Varför gör alla utvecklar patchar för public spel och förstör för dom som faktiskt spelar matcher i detta o.O
(jag spelar dock bara 1.6 men kan förstå dom som lirar cs source matcher, att dom inte är allt för glada över denna patch)

Att du lirar 1.6 säger ju allt om dig. XD

Medlem

Achievement unlocked: Camp in base with AWP for 1000 hours!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Kommer nog bli problem för de som spelar seriöst; Föreställer mig hur man kan se en Nemesis-symbol sticka upp bakom en låda. Kommer man kunna springa igenom lagkamrater nu, som man kan i alla andra MP-spel som kör senaste source-engine?

Medlem

Jäklar! Då är det dags att börja nörda igen.

Medlem

är detta stora förändringar eller? låter väldigt smått i mina öron.

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Rabieskorv:

Pinsamt...
Varför gör alla utvecklar patchar för public spel och förstör för dom som faktiskt spelar matcher i detta o.O
(jag spelar dock bara 1.6 men kan förstå dom som lirar cs source matcher, att dom inte är allt för glada över denna patch)

Att du lirar 1.6 säger ju allt om dig. XD

jaså :O`?

Inaktiv

144 achievements.. Va?

I CS gör man ju i princip bara en grej hur kan dom få in så många achievements. Eller det kanske är såna här "walk around a corner in de_dust without dying"

Inaktiv

jaaaaaaaaa äntligen tar de tag i CSS.

Inaktiv

Kan ju vara kul, nu har jag inte spelat så myckety css på senaste tiden men någon runda eller två kan man väl köra, om jag får lira några custom banor och slipper D1 och D2.

Medlem

FAN VA KUL!!..Har velat haft en uppdatering de senaste 3-4 åren till spelet..Här ska tankas!


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Rabieskorv:

Pinsamt...
Varför gör alla utvecklar patchar för public spel och förstör för dom som faktiskt spelar matcher i detta o.O
(jag spelar dock bara 1.6 men kan förstå dom som lirar cs source matcher, att dom inte är allt för glada över denna patch)

Att du lirar 1.6 säger ju allt om dig. XD

Word!

Medlem
Skrivet av asker:

Kommer nog bli problem för de som spelar seriöst; Föreställer mig hur man kan se en Nemesis-symbol sticka upp bakom en låda. Kommer man kunna springa igenom lagkamrater nu, som man kan i alla andra MP-spel som kör senaste source-engine?

Jag är ganska säker på att man kommer kunna stänga av den funktionen, alternativt att Domination m.m. bara syns på scoreboard och inte alls över skallen på folk. Tror på det senare.

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Rabieskorv:

Pinsamt...
Varför gör alla utvecklar patchar för public spel och förstör för dom som faktiskt spelar matcher i detta o.O
(jag spelar dock bara 1.6 men kan förstå dom som lirar cs source matcher, att dom inte är allt för glada över denna patch)

Att du lirar 1.6 säger ju allt om dig. XD

Att han lirar 1.6 bevisar att han hellre spelar ett spel som har mindre buggar och är mindre noob vänligt. En annan anledning till man kanske hellre lirar 1.6 är pga vapen hanteringen, bättre banor osv. Det är också mindre p12 där.


signatur

<3

Medlem

Vad exakt är "New domination and revenge system"?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vad exakt är "New domination and revenge system"?

Om det följer modellen från TF2 så fungerar det så att när någon fått in ett visst antal kills på dig utan att du lyckats döda dem så blir du "dominerad" av den spelaren. Lyckas du sen döda den som dominerar dig så får du din "hämnd". Småkul i TF2, känns kanske inte lika passande i CS:S dock (även om jag inte spelat CS sen de Beta 6 eller nått sånt).

/ LordDaimos

Inaktiv

De där achievements:arna verkar rätt intressant. Tänker mest på hur de lyckats skrapa ihop 144 st.

Medlem

fett gött, nu kan man va en awp b#g igen.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av anon_19389:

De där achievements:arna verkar rätt intressant. Tänker mest på hur de lyckats skrapa ihop 144 st.

Hur svårt kan det vara? Om de vill kan du få en achievement bara genom att starta spelet eller ändra upplösning...
Vissa skulle nog vara behövda av den typen av belöningar...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av Hipshot:

Vad exakt är "New domination and revenge system"?

Om det följer modellen från TF2 så fungerar det så att när någon fått in ett visst antal kills på dig utan att du lyckats döda dem så blir du "dominerad" av den spelaren. Lyckas du sen döda den som dominerar dig så får du din "hämnd". Småkul i TF2, känns kanske inte lika passande i CS:S dock (även om jag inte spelat CS sen de Beta 6 eller nått sånt).

/ LordDaimos

Usch, låter lite så där next-gen-gay...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Åhh, det var länge sen jag spelade CS. Väntar på, och hoppas, att det kommer till Steam när det släpps till macen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Roligt! CS:S ligger i Steam och idlar, blir väl dags till att låsa upp lite achievements när uppdateringen blir officiell


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

nä men vad sägs som en uppdatering med nya vapen, är fan trött på att skutta runt med deagle hela tiden

Inaktiv

Jag som har lirat Counter-Strike Source sedan flera år tillbaka är ganska kritisk till detta. Hellre ser jag att dom patchar själva spelet och alla buggar.

Aja hejdå Counter-Strike känslan. Gör samma sak med 1.6 vettja!

Medlem

dem borde ta o gör om grafiken totalt, total make over o ljuden och mapsen skulle må bra av att få fler polygoner då dem ser rätt kantiga ut i source fortfarande.
Och så borde dem slänga in ett 20-tal nya vapen.
Kanske nån mer equipment också som i rainbow six spelen.

Inaktiv

Någon som undrar vilka sorts achievements det blir?

1000 with AWP
1000 with SMG
1000 with MAC

Plant 500 bombs and defuse 500 bombs.

Blir väl antagligen farming achievements!

12
Skriv svar