Firewatch kommer till Nintendo Switch den 17 december

Robot
Firewatch kommer till Nintendo Switch den 17 december

Koppla av med Campo Santos stämningsfyllda lir lagom till julen.

#firewatch, #nintendo-switch


Medlem

Mysigt och stämningsfullt spel! Kan rekommendera detta spel till er som inte lirat det. Passa på och fynda på steams vinter-rea, eller liknande, om ni vill spara slantar. Annars go for it! Bra story, humor, atmosfäriskt, fina miljöer.

Eller om ni nu har ett switch, så kan ni köra där.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Inaktiv

Switch, för dig som bott under en sten i 10 år

Bra spel. Rekommenderas till alla.

KoP
Medlem

Trevlig liten gå-simulator om man vill varva ner lite.

Medlem

Spelade detta när det kom. Har det kommit någon fortsättning av spelet?

Skrivet av anon_176162:

Switch, för dig som bott under en sten i 10 år

Bra spel. Rekommenderas till alla.

Tror ganska få köper switch för multiplattforms spelen i första hand.

Medlem

Switch är en indiespel kung.
Tänk alla indiespel känns.för simpla kanske spela på sin gaming-pc och ps4 xbox kunderna är inte stor målgrupp.
Många indiespel gör sig mycket bra i bärbara formatet


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

80-tals mys med Firewatch.

Avstängd
Skrivet av Molotov:

Switch är en indiespel kung.
Tänk alla indiespel känns.för simpla kanske spela på sin gaming-pc och ps4 xbox kunderna är inte stor målgrupp.
Många indiespel gör sig mycket bra i bärbara formatet

Spelar ingen direkt roll, när många indieutvecklare kör Unity. Typ bara tuta och köra samma kod på alla plattformar i princip utan att behöva bekymra sig.

Avstängd
Skrivet av KoP:

Trevlig liten gå-simulator om man vill varva ner lite.

Antiklimaktisk upplösning, dock.

Medlem
Skrivet av NiceAsBice:

Spelar ingen direkt roll, när många indieutvecklare kör Unity. Typ bara tuta och köra samma kod på alla plattformar i princip utan att behöva bekymra sig.

Tänkte mer på möjligheten att spela indiespelen bärbart


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Gillade Firewatch mycket, men slutet var så värdelöst att jag nästan ville refunda det.

Avstängd

Garbagewatch.

Medlem

Bra spel. Tyvärr jättekort, och dåligt slut. Men det var supermysigt de tre-fyra timmar det tog.

Medlem

Roligt för de som missat det men ser inte hur Firewatch kan bli annat än sämre på just Switch.

eld
Medlem
Skrivet av NiceAsBice:

Spelar ingen direkt roll, när många indieutvecklare kör Unity. Typ bara tuta och köra samma kod på alla plattformar i princip utan att behöva bekymra sig.

Om man räknar bort den lilla delen att man ska optimera ett spel som haft en helt annan hårdvaru-target!

Medlem
Skrivet av Arkaith:

Gillade Firewatch mycket, men slutet var så värdelöst att jag nästan ville refunda det.

Yupp, hade samma känsla själv. Slutet var för mig ett rejält antiklimax av rang.

Hela spelet var även lite för "styrt". Hade jag vetat att det bara var i början man tilläts roama relativt fritt hade jag utforskat mer då. Det var dock samtidigt rejält enerverande att man så lätt "default back to slow walk".

Det hade inte behövt vara så extremt kort heller. Kunde gott haft lite mer innehåll i mitten utan att det skulle känts som utfyllnad.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar