Dragon Age 4 kommer (förmodligen) att visas på Game Awards

Robot
Dragon Age 4 kommer (förmodligen) att visas på Game Awards

Men vi får vänta länge på release.

#bioware, #dragon-age-4, #game-awards


Moderator | Testpilot

Man kan hoppas men efter 2an och 3an så är jag skeptisk. Om något så är der Anthem som måste visa sig vara ett bra spel innan jag börjar lita på Bioware igen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Dragon age 4: Loot box of the Templar

Fragtjuv

Tyckte att trean var helt okej att spela igenom. I klass med första var det emellertid inte. Vi får hoppas att de går tillbaka till mer taktiska strider.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Hittade ingen bekräftelse på DA4, bara nytt DA content. Vilket skulle kunna vara ett mobilspel eller en misslyckad pvp-offshoot. Eller har jag missat nåt?

Medlem

Blir spännande att se vilken riktning de tänkt ta denna gång.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Dragon Age Immortal

Medlem

Dragon Age Inquisition är mitt favorit spel! <3 Spelat det 800+ timmar.
Hoppas 4an också blir lika bra och liknar 3:an.

Medlem
eld
Medlem

Sitter fortfarande och hoppas på ett dragon age origins 2

Medlem

3 år till release men utannonseras nu. Varför?

Inaktiv
Skrivet av Sillgam:

3 år till release men utannonseras nu. Varför?

Det är väl inte helt ovanligt? Oftast brukar det vara närmare men Cyberpung 2077 utannonserades maj 2012 så den du.

Testpilot

Hoppas bioware lär sig av misstagen. Jag har ytterst låg hype inför detta.

Dragon age 3 var okej spel , det som var bra var att det var stort och snyggt med nya grafikmotorn.
Det trista var att striderna blivit ännu sämre , skillsystement ännu mer rörigt , inventory-systemet sämre och att spelet helt enkelt blev tråkigt med quests som var mmo-aktiga.

Jag hoppas på att de tar av stridssystemet från Mass Effect: Andromeda som var mycket bättre och att de sen också lär av Witcher 3 hur man gör bra quests.

Medlem

Bioware skall göra bra mycket mer än att vifta med kända IP innan jag litar på dom.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Tycker att det är en väldigt överskattad spelserie, men jag vet att jag står bland minoriteten i det påståendet. Första spelet var bra, men resten har känts väldigt "meh". Inquisition lirade jag bara några timmar innan jag tröttnade på faktumet att det kändes som att jag spelade ett single player MMO.

Medlem

Jag har spelat alla förutom sista, Inquisition. Av någon anledning fastnade jag inte för det, som jag gjorde för de tidigare. Kanske var det på grund av en fas i livet, eller så var det helt enkelt något som inte stämde för mig. Första spelet vad ju en gift from god. Ska bli spännande att se vad det blir för typ av spel. Men försiktigt intresserad är man ju såklart - även fast backloggen är större än någonsin.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Det är väl inte helt ovanligt? Oftast brukar det vara närmare men Cyberpung 2077 utannonserades maj 2012 så den du.

Och det svider varje gång det sker. Spelen som visas upp är ju sällan spelen vi får när det utannonseras så långt i förväg.

Medlem

Härligt! Riktigt hype:ad. Spännande. Heja Bioware!

Medlem

@joelthor100: De är inte intresserade av det. Bara se på 2an och 3an. Det är "lawlz luk @ efekt! luk @ that damage!11! lawlz~" publiken de gör spel för nu.


signatur

I drank what?

Gen
Medlem
Skrivet av anon_119148:

Det är väl inte helt ovanligt? Oftast brukar det vara närmare men Cyberpung 2077 utannonserades maj 2012 så den du.

Gissningsvis var det en medveten typo

Medlem
Skrivet av Theade:

Jag har spelat alla förutom sista, Inquisition. Av någon anledning fastnade jag inte för det, som jag gjorde för de tidigare. Kanske var det på grund av en fas i livet, eller så var det helt enkelt något som inte stämde för mig. Första spelet vad ju en gift from god. Ska bli spännande att se vad det blir för typ av spel. Men försiktigt intresserad är man ju såklart - även fast backloggen är större än någonsin.

Samma här faktiskt. Älskade 1:an då det påminde starkt om Baldurs gate och Neverwinter. 2:an var för lite taktik och mer mosa sönder, inte lika kul. Inquisition har jag spelat 4-5 timmar av men inte fastnat för alls. Det står kvar i min backlogg på spel man borde spela innan man dör. Jag lyckades ju köra igenom Andromeda med visst besvär så inquisition borde gå det också.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Manna:

Samma här faktiskt. Älskade 1:an då det påminde starkt om Baldurs gate och Neverwinter. 2:an var för lite taktik och mer mosa sönder, inte lika kul. Inquisition har jag spelat 4-5 timmar av men inte fastnat för alls. Det står kvar i min backlogg på spel man borde spela innan man dör. Jag lyckades ju köra igenom Andromeda med visst besvär så inquisition borde gå det också.

Dragon Age II kändes på något underligt sätt bättre andra (!) gången jag spelade igenom det. Vilket är lustigt, med tanke på att samma två grottor används för alla äventyr utanför staden, i princip.

Men ja, jag håller med om att Origins är klart bäst i serien.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Vågar man hoppas? Gillar 1:an samt 3:an men det kanske bli som 2:an denna gång.

Varannan bra, varannan dålig.

Nej, men blir spännande att se va de gjort denna gång. Bara de inte lägger in en massa dumheter som förstör.

Medlem

1&2an så kunde man ignorera (skratta åt) de religiösa fanatikerna. I 3an är man fast bland dem, man vill bara säga till hela ens jävla party att dra åt helvete. Spelade ändå över 40 timmar av spelet, men efter jag insåg att 37 utav dessa var skit filler/MMO quests så la jag ner det.

Det är dags för BioWare att bevisa vad de kan! iof tror jag inte det kommer... Men man kan hoppas.

Medlem

Mitt ansikte är trött på halvdana bioware-släpp. Hoppas detta blir bättre.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Får hoppas på att de väljer kvalitet över kvantitet denna gång.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Dudinkalv:

Tycker att det är en väldigt överskattad spelserie, men jag vet att jag står bland minoriteten i det påståendet. Första spelet var bra, men resten har känts väldigt "meh". Inquisition lirade jag bara några timmar innan jag tröttnade på faktumet att det kändes som att jag spelade ett single player MMO.

Håller med. Pallade inte köra klart trean jag heller.

Ambassadör
Xbox

Jag vill ha mer av den ödesmättade, vackra och lite melankoliska stämningen från DA:Origins.

inquisition var plastigt, MMO-igt och...vågar jag säga, lite tråkigt stundtals. Mitt face got tired typ.


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem

Orkar inte med för tidiga reveals

12
Skriv svar