Angående X4 - Foundations

Fragtjuv
Angående X4 - Foundations

Tyvärr uteblev ju veckans stream av just X4 på grund av spelet ska vara så tråkigt. Jag har under en tid sneglat på spelet och har läst på olika forum om buggarna. Åsikterna verkar varier en hel del om hur mycket buggarna egentligen stör upplevelsen. Finns det någon har som har en uppfattning om det är värt att köpa nu eller omd et helt enkelt är bäst att vänta?


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Visst går det att spela, men det känns som early access.
Har du inte lirat något av de tidigare spelen kan det vara värt att vänta en månad eller så.

Frilansare
Skrivet av joelthor100:

Tyvärr uteblev ju veckans stream av just X4 på grund av spelet ska vara så tråkigt. Jag har under en tid sneglat på spelet och har läst på olika forum om buggarna. Åsikterna verkar varier en hel del om hur mycket buggarna egentligen stör upplevelsen. Finns det någon har som har en uppfattning om det är värt att köpa nu eller omd et helt enkelt är bäst att vänta?

Nä det utgick för att vi inte kunde streama det. Spelet tillät inte OBS, som vi använder.
Det var Voz Machinae som vi tyckte var tråkigt

Med det sagt, tipsa gärna tlll joelthor!

Fragtjuv

@Joakim Bennet: Aha, då vet jag! Kanske kan bli ett köp ändå då!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Fragtjuv

@superlim: Jodå, jag har lirat några spel i serien. Tycker att det här ser riktigt intressant ut.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

1
Skriv svar