PUBG – PS4-premiär och ny pc-vinterbana släpps i dag

Robot
PUBG – PS4-premiär och ny pc-vinterbana släpps i dag
Medlem

Härligt! Kartan är bra!

Medlem

Vad är det som är dåligt med det här?

Gnällkuk
Skrivet av KimiKiwi:

Vad är det som är dåligt med det här?

Han kanske är i australien, hajar inte heller riktigt? :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av KimiKiwi:

Vad är det som är dåligt med det här?

Banan verkar ha samma storlek som Sanhok, vilket är mini-royal. Betydligt sämre och tråkigare gameplay än de större banorna. Mycket som pressas till att PUBG ska bli mer alá COD.

Medlem
Skrivet av nils45:

Banan verkar ha samma storlek som Sanhok, vilket är mini-royal. Betydligt sämre och tråkigare gameplay än de större banorna. Mycket som pressas till att PUBG ska bli mer alá COD.

Hmm oki, ja det var ju mindre kul med mindre karta

Medlem

"Banan är sex gånger sex kilometer stor"

Sanhok är 4x4

Redaktör
Ponny
Skrivet av daniz:

"Banan är sex gånger sex kilometer stor"

Sanhok är 4x4

Skönt att den är lite större. Sanhok är den banan jag helst av allt inte spelar, mest p.g.a. den intensiva litenheten. Hajar att en del gillar det, men jag blir mest sur och dör. (Fast i omvänd ordning.)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag är ganska besviken... Snön täcker knappt vare sig marken eller träden... Det är som om de har spraymålat lite vitt här och där bara... En vill ju ha idylliska partier av snödrivor som liksom sträcker sig upp till hustak på vissa ställen, och liksom vägarna bör utgöras av massa spår i snön snarare än bar jävla asfalt... Vidare är inte bergen del utav den spelbara ön... Hade åtminstone tänkt mig att det skulle gå att ta sig nära dem, som på Miramar liksom..

Hoppas på förbättringar innan mappen släpps skarpt.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Skönt att den är lite större. Sanhok är den banan jag helst av allt inte spelar, mest p.g.a. den intensiva litenheten. Hajar att en del gillar det, men jag blir mest sur och dör. (Fast i omvänd ordning.)

Upplever samma sak, gillar inte de små kartorna i Fortnite och Blackout, känns som att man blir pangad direkt när man förflyttar sig utomhus. Vilket gör att folk campar upp sig i hus eller kastar sig in i en hot-zone och hoppas komma ut levande ungefär, den klassiska "Battle Royale" nerven gör sig bättre på stora kartor i mitt tycke.

Medlem

Kötta Planetside 2 istället!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Som jag ser det har de lyckats fantastiskt bra med denna.
Inte som med Sanhok som portionerades ut i flera testomgångar.
Den här känns rätt färdig och genomtänkt.

Väldans buggfri också, tror själv att de drar tillbaka några glada spelare med denna.
Det ända är nog att med mängden hus/skydd/inredningar m.m. så kan nog en del grafikkort kanske få det kämpigt.

Vi var några som spelade ikväll, och alla är överens om att det blir mer spel på denna från lite stiltje.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar