Robot
Skate 3

Black Box släpper i veckan sitt tredje skejtspel på lika många år. Är det lika magiskt som när vi för första gången förälskade oss i den analoga spakens då oanade brädtrixarmöjligheter?

#skate, #electronic-arts, #activision, #tony-hawks-ride, #skate-2, #skate-it, #skate-3


Medlem
Skate 3

duger väl för dom som inte har provat Skate1(2)

Medlem

Tackar för bra recension...har spelat skate sedan 1:an....ja tycker iaf de tar stegen i rätt riktning dock hade ja inte sagt nej till lite fler nyheter samt ännu större yta att leka på

Inaktiv

Köpte Skate 1 för några dagar sen till Playstation 3. xP

Medlem

Hardocore-läget räckte för att övertyga mig i demot, blir ett köp.

Medlem

enda skatespelet jag har testat är thug 2 och det var ju kul så blir nog ett köp.

Medlem

Åh vad ledsen man blir på oengagerade recensioner. Det här spelet har allt jag saknat i de tidigare. Först och främst hardcore-läget. De roligaste och mest belönande känslan i skate 1 var upplärningsfasen. Då kunde det verkligen pirra i magen då man satte något i sammanhanget ganska simpelt trick. Sen blir det lätt mycket slentrian, fortfarande roligt men ah, lite slentrianmässigt. Men nu med hardcore-läget får man tillbaka iaf endel av den där härliga känslan av att exakt tajma in talesliden på räcket. Mycket bra! Dark-slide(aka Casper), detta trick har jag verkligen saknat i de tidigare spelen, och även om utförande skulle kunna göras bättre och mer dynamiskt är det mycket välkommet! Skatepark-bygget har jag bara nosat på men det är alltid roligt i den här typen av spel och kommer förlänga livslängden avsevärt. Att kunna droppa rails och föremål av alla möjliga slag i spelvärlden är också ett jäkligt bra inslag. Spelvärlden som den här gången är helt ny verkar jäkligt bra och är mycket vacker och varierande(vad jag sätt hittills). Man ser att det är skateare som jobbat med produktionen, Alla små detaljer i railsen, avstånden till banksen etc är perfekta! Sen alla dessa små tweakningar av själva gameplayet som gör helheten. Sättet spelaren catchar brädan efter en 360-flip är mycket fint och känns skönare. 180s av railen kan göras snyggare och mer distinkt. Ah, många små detaljer har gjort det bästa skatespelet till kanske det bästa spel jag har lirat nånsin.

Medlem

Vart är Impossible???!!!

Jag vill också se optimal fysik. Skate's fysik är verkligen sunkig. Men kommer dock köpa det pga Online-delen.

Medlem

även om det inte är det bästa spelet jag kan tänka mig så är det ändå det bästa skatespelet som finns, därför gillar jag det. men som vanligt så tycker jag att dom kunde gjort väldigt mycket mer av det än dom gjorde.

i fyran hoppas jag att dom förändrar lite mer fysik och kanske grafik. för när det kommer till kritan så skiter jag i alla jävla uppdrag, det är ju free skate som ska vara odödligt!

Medlem
Skrivet av gardis84:

Dark-slide(aka Casper)

Darkslide:
http://news.nhs-info.com/creature/data/upimages/0000darkslide...

Casper:
http://www.board-crazy.co.uk/photos/casper1.jpg

PS: Använd radbrytningar så blir din text mycket mer vänlig mot ögonen.

Medlem

Det är ju helt jävla sjukt att dom har plockat bort "Party play", igår satt jag o polarna fortfarande och lirade Skate 2, trots att Skate 3 hade landat i brevlådan några timmar tidigare.

Vad tänker dom med när dom gör så här? Jag känner mig fan lite lurt


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

gillade inte ens tvåan, skitkontroll enligt mig...

Medlem
Skrivet av 4skin:

Det är ju helt jävla sjukt att dom har plockat bort "Party play", igår satt jag o polarna fortfarande och lirade Skate 2, trots att Skate 3 hade landat i brevlådan några timmar tidigare.

Vad tänker dom med när dom gör så här? Jag känner mig fan lite lurt

Håller med! Alltså vad f*N. Det är största anledningen till att jag köpte spelet. Av min speltid i skate 1 o 2 så har party play utgjort typ 70 % av speltiden. Blir så jääävla lack.

Vill veta vad det har för anledning. Det kan ju aldrig ha tagit för mycket plats? Och det kan ju inte tagit för lång tid att utveckla, de har ju redan utvecklat det tididagre. Känns bara som de är dryga och ville ge mig ett slag i ansiktet.

Kanske borde jag ha kollat upp detta innan jag köpte spelet kan man tycka men alltså jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig att de skulle ta bort ett av spelets bästa funktioner.

Medlem

Så jäkla synd att dom inte kan göra det till pc


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

1
Skriv svar