K: Collector's Edition av World of Warcraft - Vanilla t.o.m. Cataclysm (Ej spelkonto)

Medlem
K: Collector's Edition av World of Warcraft - Vanilla t.o.m. Cataclysm (Ej spelkonto)

Hej!

Har du tröttnat på World of Warcraft eller behöver pengar? I så fall är jag intresserad om du äger ett fysiskt ex. av Collector's Edition-kartongen med tillhörande innehåll.

Jag vill inte ha ett spelkonto eller tillhörande koder för in-game innehåll. Det kan du gladerligen behålla. Det är bara det fysiska materialet jag vill köpa av dig. Mitt enda krav är att det inte finns grova kantstötningar eller fula revor/klisterlappar etc.

Jag söker Vanilla-utgåvan samt alla expansioner fram till Cataclysm. Mists of Pandaria äger jag redan.

Priset diskuterar jag gärna via PM här på FZ.

Ha en glad midsommar!

Uppdatering 1: En vänlig själ har sålt Burning Crusade till mig så vi kan stryka den!
Uppdatering 2: En till härlig person har sålt sin Cataclysm till mig, vi stryker den med!
Uppdatering 3: Söker nu även Starcraft 1 (Vanilla)-lådan.
Uppdatering 4: WoW Vanilla in the bank, tack till dig som sålde! Söker Wrath of the Lich King fortfarande!

Medlem

Dessa dyker ständigt upp på Tradera, Vanilla boxen brukar gå för 500-600kr.
är nog lättare för dig att hitta där.

Medlem

Vill bara passa på och säga att jag letar fortfarande efter Vanilla och Wrath of the Lich King!

Edit: Vill någon ändå sälja sina ex som ett komplett set är det fortfarande en möjlighet, om priset är rimligt.

Medlem

Har en lich king box, vad erbjuder du?

Medlem

Fortfarande på jakt efter Vanilla och Lich King om någon är sugen på att sälja!

Medlem

Har som sagt Lich king lådan, vad bjuds?

Medlem
Skrivet av insilence:

Har som sagt Lich king lådan, vad bjuds?

Förlåt mig men jag har lite svårt för budgivningar om jag inte är ute efter att spendera stora belopp. Har säljaren själv inte har ett förslag brukar det indikera att utgångspriset är högt från början. Är det fyrasiffrigt vi pratar om?

Medlem

Nej det är det inte.
Jag ska dubbelkolla boxen (ligger i förrådet) så att allt är ok med den osv.

Men säg ett senare tresiffrigt nummer så är vi nog i hamn

Medlem

Vill bumpa och lägga till att jag även nu söker Starcraft 1 (aka. Vaniljpucks-edition)!

Medlem

Sökte du även wow vanilla collectors edition?
Och isf vad ger du för den?

Har råkat komma över en komplett sådan av en slump.

Medlem
Skrivet av insilence:

Sökte du även wow vanilla collectors edition?
Och isf vad ger du för den?

Har råkat komma över en komplett sådan av en slump.

Hej! Har PM'at dig!

Medlem
Wrath of the Lich King collector's edition

Hej!
letar du fortfarande efter en Wrath of the Lich King collector's edition? Jag har en i mycket bra skick, har bara använd spel skiva en gång allt annat i princip orört. Du kan få det för 500kr och frakt.

Mvh
Michal

1
Skriv svar