Metro Exodus har gått guld

Robot
Metro Exodus har gått guld

Utvecklaren firar med att släppa den snygga introsekvensen, i 4k.

#gone-gold, #intro, #metro-exodus


Medlem

Peppad! Gillade verkligen dom andra spelen, stämningen, ryss-känslan på allt


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Inaktiv

Rätt taggad. Bra spelserie! Och faktiskt den enda spelserien som fått mig att läsa böckerna.

Medlem

Fast spelet släpps ju faktiskt en vecka tidigare än det först var sagt, 15 istället för 22 februari.


signatur
Medlem

Ser fram emot att fortsätta äventyret.

Blir även intressant att se hur väl de implementerat RTX tekniken.

Medlem

Så jäkla taggade inför 3an då de båda föregångarna var snudd på masterpieces. Riktiga kung juveler som inte nån bör missa. Vilken stämning alltså.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Det här kommer bli GRYMT!!!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Riktigt nice! Bara det nu kommer med RTX-stöd direkt också!

Medlem

Spelar man fortfarande som artyom?

Medlem

Helt klart en av spelen jag ska ha i februari


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Kavakava83:

Spelar man fortfarande som artyom?

Ja.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Är sugen på att lira detta men har inte kört igenom de tidigare Metro-spelen. Förstör man spelet helt ifall man inte gjort det tro?

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Peppad! Gillade verkligen dom andra spelen, stämningen, ryss-känslan på allt

Yes, verkligen! Är väl en slags arvtagare till Stalker men hade gärna sett att den serien också hade överlevt.

Skrivet av anon_326114:

Rätt taggad. Bra spelserie! Och faktiskt den enda spelserien som fått mig att läsa böckerna.

Okej, kul. Har själv gett mig i kast med Witcher-serien, bra med lite bakgrundsinfo.
Tror man kommer uppskatta spelen än mer nästa gång.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Hoppas man kan lira med ryska som språk. Höjde stämmningen något brutalt i 2033 & 2034


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Hoppas man kan lira med ryska som språk. Höjde stämmningen något brutalt i 2033 & 2034

Ja, pallar inte hollywood-ryska


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av dannme:

Är sugen på att lira detta men har inte kört igenom de tidigare Metro-spelen. Förstör man spelet helt ifall man inte gjort det tro?

Jag tycker inte du ska missa de tidigare pärlorna mannen! Om du inte gillar Kinguin som har det billigt året om så köp Metro Redux bundle under Steam Winter Sale för 50:-. Eller om du lirar konsol så lär ju Sony o MicroSoft ha någon julrea också. Då finns det tid att klara ut de före nedsläppet av 3an den 15 februari.

Annars tror jag nog att det går att lira Metro Exodus direkt utan större problem men som sagt så är de föregångarna för bra för att missas och Redux packetet är ju uppdaterat med nyare fräschare grafik o några nya gameplay funktioner.
Marsch iväg nu o shoppa!!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av dannme:

Är sugen på att lira detta men har inte kört igenom de tidigare Metro-spelen. Förstör man spelet helt ifall man inte gjort det tro?

Det underlättar säkert men upplevelsen lär knappast bli "förstörd". Tanken är säkerligen att både nya och gamla spelare ska kunna uppskatta spelet.

Med det sagt skulle jag ändå rekommendera att du lirar föregångarna, i alla fall den senaste (Last Light). De är ju väldigt bra spel, trots allt.

1
Skriv svar