Remedy sugna på Alan Wake 2

Robot
Medlem
Remedy sugna på Alan Wake 2

Blir mer och mer sugen på att inhandla detta spel.
Skönt att han svara "vi vore kompletta jävla idioter om vi inte vore nöjda med det."

Medlem

Gissar på att det kommer någon gång under 2018.

Medlem
Skrivet av TheShab:

Blir mer och mer sugen på att inhandla detta spel.
Skönt att han svara "vi vore kompletta jävla idioter om vi inte vore nöjda med det."

"and we'd have to be complete goddamn idiots to not be satisfied with that."

sa han dock

Medlem

Har de inte släppts ännu? :S Klarade spelet i Lördags.

Inaktiv

Gött en uppföljare om 7-10 år


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

VILL HA MITT EXEMPLAR!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

äsh, konsollskräp.


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Har de inte släppts ännu? :S Klarade spelet i Lördags.

Tönt. Köp dig dina spel istället ^_^

Men med tanke på att att så många tankar ner spelet. Så känns det ganska lönlöst att göra en uppföljare.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Pooslice:

Har de inte släppts ännu? :S Klarade spelet i Lördags.

Tönt. Köp dig dina spel istället ^_^

Men med tanke på att att så många tankar ner spelet. Så känns det ganska lönlöst att göra en uppföljare.

Iofs så är det inte hans fel att spelet släppts så tidigt. Själv ska jag köpa det på fredag men man kan ju fråga sig hur fan de tänker om spelet redan har läckts... För övrigt så är det ju den amerikanska versionen som läckts som förövrigt skulle släppas efter den i europa. Men nej i Sverige är alla butiker så fittiga så även om de har spelen i lagret vägrar de sälja det innan "release". Jävla idioti, sälj spelen så fort de finns i butik så skulle det bli mindre sånt här skit, jag menar vem fan vill betala + få det senare när man kan få det tidigare + gratis? Jävla idioti

Skrivet av MiXiE:

Gött en uppföljare om 7-10 år

Haha, tack för du fick mig att dra på smilbanden.

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Gött en uppföljare om 7-10 år

Precis, den åttonde generationen har hunnit komma innan Alan Wake 2 har gjort det


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Confuzed:

Gissar på att det kommer någon gång under 2018.

Skrivet av MiXiE:

Gött en uppföljare om 7-10 år

Tänkte precis samma sak fast jag tänkte 6 år men det blir förståss längre

Bara detta spel och gears of war som får mig att vilja ha en 360 :s Blir väl att köpa en begagnad billigt sen köpa gears of war 1-2 och alan wake när dom alla ligger runt 300kr

Inaktiv

Och veckan innan release så berättar de att de gör den Neo Geo exklusiv.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem
Skrivet av Cane:

Men nej i Sverige är alla butiker så fittiga så även om de har spelen i lagret vägrar de sälja det innan "release". Jävla idioti, sälj spelen så fort de finns i butik så skulle det bli mindre sånt här skit, jag menar vem fan vill betala + få det senare när man kan få det tidigare + gratis? Jävla idioti

håller med, lite där, ringde onoff i skövde (då dom har det inne) men dom kunde inte sälja det tidigare än fredag då dom kan bli anmälda för att ha sålt tidigare.... så kunde inte köpa det tidigare

Vet att Elgiganten har då dom visade på deras hemsida att dom hade fått i måndags och tisdags (skövde) och nu tog dom bort det... vet inte om dom sålde eller om dom alltid gör så innan releaser

Medlem

Bara en snabb fråga som inte har med saken att göra egentligen

Kommer dom släppa Alan Wake till PC?

Inaktiv

nope


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Iofs så är det inte hans fel att spelet släppts så tidigt. Själv ska jag köpa det på fredag men man kan ju fråga sig hur fan de tänker om spelet redan har läckts... För övrigt så är det ju den amerikanska versionen som läckts som förövrigt skulle släppas efter den i europa. Men nej i Sverige är alla butiker så fittiga så även om de har spelen i lagret vägrar de sälja det innan "release". Jävla idioti, sälj spelen så fort de finns i butik så skulle det bli mindre sånt här skit, jag menar vem fan vill betala + få det senare när man kan få det tidigare + gratis? Jävla idioti[/quote]

Ja en del förstår då ingenting! Får man inte lära sig nått i skolan nu för tiden?

Inte jag heller tydligen som inte fick med citatet ordentligt!:-)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

NIB
Medlem

"and we'd have to be complete goddamn idiots to not be satisfied with that."

Varför det starka språket?

Ska nästa spel också dröja flera år, ja, då är de kompletta idioter...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tror nog att uppföljaren kommer tidigare än 7 - 8. Då grafikmotorn finns där, inte allt behöver göras om.

Inaktiv

Skulle tippa på 18-30mån för Alan Wake 2


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av Cane:

Men nej i Sverige är alla butiker så fittiga så även om de har spelen i lagret vägrar de sälja det innan "release". Jävla idioti, sälj spelen så fort de finns i butik så skulle det bli mindre sånt här skit, jag menar vem fan vill betala + få det senare när man kan få det tidigare + gratis? Jävla idioti

håller med, lite där, ringde onoff i skövde (då dom har det inne) men dom kunde inte sälja det tidigare än fredag då dom kan bli anmälda för att ha sålt tidigare.... så kunde inte köpa det tidigare

Vet att Elgiganten har då dom visade på deras hemsida att dom hade fått i måndags och tisdags (skövde) och nu tog dom bort det... vet inte om dom sålde eller om dom alltid gör så innan releaser

Elgiganten sålde och skickade, fick mitt spel redan förra veckan.


signatur

12:50. Press Return

Medlem
Skrivet av Richard:
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av Cane:

Men nej i Sverige är alla butiker så fittiga så även om de har spelen i lagret vägrar de sälja det innan "release". Jävla idioti, sälj spelen så fort de finns i butik så skulle det bli mindre sånt här skit, jag menar vem fan vill betala + få det senare när man kan få det tidigare + gratis? Jävla idioti

håller med, lite där, ringde onoff i skövde (då dom har det inne) men dom kunde inte sälja det tidigare än fredag då dom kan bli anmälda för att ha sålt tidigare.... så kunde inte köpa det tidigare

Vet att Elgiganten har då dom visade på deras hemsida att dom hade fått i måndags och tisdags (skövde) och nu tog dom bort det... vet inte om dom sålde eller om dom alltid gör så innan releaser

Elgiganten sålde och skickade, fick mitt spel redan förra veckan.

Jepp, det är det fler som fick. Tips till alla är att boka på elgiganten så slipper ni sitta och vänta i 2-3 veckor.

Sen vill jag be herrn lite tidigare att hålla inne med skällsord, och inte plocka fram påståenden ur nattmössan.

Medlem

Aahmään! kanske skulle ha ring elgigenten med då -.- och kanske beställt där ifrån då, vet det tills nästa gång då, Tack

1
Skriv svar