Anthem, stängda alfatestet

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Vad är det som är uppåt väggarna? Det är ju bara helt logiskt. Stängda alphan är till för att i detta skede samla data och intryck från spelare av en begränsad del av spelet. Varför ska då alphatestaren bli tvungen att ladda hem och installera fulla spelet? Hade det varit fulla spelet så hade det mest troligtvis dataminats sönder och antagligen crackats och lagts upp på nätet.

Har du aldrig deltagit i alphor av ett spel tidigare, eller spelat ett demo i ditt liv?

Läs mitt inlägg en gång till... Förstår du inte så får du helt enkelt läsa tills du förstår, eller ringa en vän

Medlem

@sarlucic: Hmz. du kan ha övertygat mig. Jag plockar på nästa rea med andra ord..

Medlem

@elfgaard: Gör det! Andromeda är mycket bättre än sitt rykte.

Var för övrigt också med i alfan och jag är försiktigt positiv så här långt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Gnällkuk
Skrivet av Jkeg:

Läs mitt inlägg en gång till... Förstår du inte så får du helt enkelt läsa tills du förstår, eller ringa en vän

Haha, lutar åt vännen då Misstolkade jag dig att du bara blev besviken och trodde att denna delen skulle vara matigare?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

12
Skriv svar