Medlem
Medlem

Om det är fejk är det väldigt välgjort.
Det pratas om att samma hände med gtav och det visade sig väll vara legit för det kom ju till slut


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jepp håller med om att det ser övertygande ut. Men hade varit betydligt mer övertygande om han gjorde något PC-specifkt inne i spelet, som att tex vända sig om i mushastighet. Hoppas det kommer till sommaren oavsett!

Medlem

Flera av dessa videos har blivit borttagna på youtube, så det kan garanterat vara the real deal.
För varför annars skulle Take 2 vilja ta ner dem om det är falskt? skydda konsumenterna som kanske inte kommer bli framtida konsumenter för att pc versionen inte kommer släppas?
I don't know man.

Edit
Samma sak hände väll också med GTAV?


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Nu menar jag inte att detta är fejk (jag är 100% säker på att RDR2 kommer till PC och nästa gens konsoler), men varför är alltid "leaked footage" filmat som om det var 15 år sedan? Samma sak när det gäller alla dessa ghost sightings. Alltid filmat med världens första mobilkamera baserat på kvalitén där allt är ur fokus och lågupplöst.

Avstängd

Känns inte som Online slagit så bra eller kommer slå så bra. Ser gärna flera singleplayer expansioner.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Neeeeeeh. För suddig video för att vara 2018. Tror på de när de anonserar!

Medlem
Skrivet av breahl:

Känns inte som Online slagit så bra eller kommer slå så bra. Ser gärna flera singleplayer expansioner.

Efter GTAV så ska jag nog inte ha så stora förhoppningar
Dom släppte inget till Singleplayer efter releasen av Online ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Har inte spelat det. men blir där en svart bild var gång man går in på meny/options valen som det blir här?? för annars så känns den fejk och dom bytar bild mellan den svarta tiden.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Har inte spelat det. men blir där en svart bild var gång man går in på meny/options valen som det blir här?? för annars så känns den fejk och dom bytar bild mellan den svarta tiden.

Det är så i konsolversionerna också
och sen när det blinkar svart när han är inne i settings, där ändrar han upplösningen och det är vanligt att bilden refreshar då

Sure, ta detta med en stor grytslev med salt


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Skrivet av Godofcheese:

Det är så i konsolversionerna också
och sen när det blinkar svart när han är inne i settings, där ändrar han upplösningen och det är vanligt att bilden refreshar då

Sure, ta detta med en stor grytslev med salt

jo jag vet att det blir svart när man ändra upplösning.. men inte direkt där jag menar, det är den sekunden mellan 8-9 när kan klickar in sej på video som det blir svart.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

jo jag vet att det blir svart när man ändra upplösning.. men inte direkt där jag menar, det är den sekunden mellan 8-9 när kan klickar in sej på video som det blir svart.

Det skrev jag ju också att det är så på konsoll när man går in i menyerna :>


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Skrivet av Godofcheese:

Det skrev jag ju också att det är så på konsoll när man går in i menyerna :>

Tackar..

Men min gissning är nog endån att den är fejk..


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Tackar..

Men min gissning är nog endån att den är fejk..

GTAV till PC hade samma stil av leak innan Rockstar och Take 2 tillkännagav att det skulle släppas

https://www.youtube.com/watch?v=A6D58PCO6gE


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Skrivet av Godofcheese:

GTAV till PC hade samma stil av leak innan Rockstar och Take 2 tillkännagav att det skulle släppas

https://www.youtube.com/watch?v=A6D58PCO6gE

jag vet, men eftersom där inte e nån gameplay i denna så känns den fejk. det var ju gameplay i GTAV


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

jag vet, men eftersom där inte e nån gameplay i denna så känns den fejk. det var ju gameplay i GTAV

Well, det återstår att se
Dom kommer inte prata om PC versionen före nästa konsoll generation.
Dom vill att folk ska dubbel dippa före PC version, som dom gjorde med GTA V


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Skrivet av Godofcheese:

Well, det återstår att se
Dom kommer inte prata om PC versionen före nästa konsoll generation.
Dom vill att folk ska dubbel dippa före PC version, som dom gjorde med GTA V

aaa nää, du menar väl inte att dom gör så att dom ska tjäna så mycket pengar som dom bara kan =P


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

De förlorar att inte släppa det till pc också. Slår vad om att det skulle sälja rätt bra


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

aaa nää, du menar väl inte att dom gör så att dom ska tjäna så mycket pengar som dom bara kan =P

Dom har ju redan kört igång sin pengako "Online", och börjat ta betalt för in-game currency


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Att den är så dåligt filmad kan nog bero på att man som anställd på R* kanske känner sig lite stressad när man sitter å filmar skärmen sin medan man QA:ar spelet

Jag hoppas på en utannonsering efter jul och släpp till sommaren. Är ganska lugnt med storspel då, hade passat bra!

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Well, det återstår att se
Dom kommer inte prata om PC versionen före nästa konsoll generation.
Dom vill att folk ska dubbel dippa före PC version, som dom gjorde med GTA V

Är nästa konsolgeneration så nära förestående? Detta borde ju rimligen komma till PC till våren senast tycker jag.

Avstängd

att det är filmat med kamera kan man ju förstå, inget konstigt i att kvalitén är dålig. Allting ser autentiskt ut.

Jag tror på 2019 release, inte 2020 tillsammans med nästa generation av konsoler.

Gen
Medlem

Jag förstår inte riktigt varför de skulle vänta med att släppa det tills nästa konsolgeneration. Om jag köpt spelet på Xbox One X så ser jag ingen anledning till att köpa det på Xbox Two X eller vad nästa Xbox kommer att heta och få lite fler FPS än de 30 jag redan fått.

PS4 spelar kanske jag förstår lite mer då PS5 förhoppningsvis kan driva spelet i äkta 4K.

Medlem

Spelar ingen roll för mig längre, ända sedan de la till micro transactions i onlineläget blir de bojkott. Betalar inte 700 kr för sånt!


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Gen:

Jag förstår inte riktigt varför de skulle vänta med att släppa det tills nästa konsolgeneration. Om jag köpt spelet på Xbox One X så ser jag ingen anledning till att köpa det på Xbox Two X eller vad nästa Xbox kommer att heta och få lite fler FPS än de 30 jag redan fått.

PS4 spelar kanske jag förstår lite mer då PS5 förhoppningsvis kan driva spelet i äkta 4K.

Jag ser inte heller nån anledning för dom att vänta.
Som du säger så kan nästa konsolgeneration omöjligen erbjuda lika stor skillnad som gtav gjorde mellan 360/ps3 och xbone/ps4/pc.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Helt ointressant. Blev klar med det igår 8)

Medlem
Skrivet av wallde:

Neeeeeeh. För suddig video för att vara 2018. Tror på de när de anonserar!

Jag håller med dig mannen, men hoppas ändå att det kommer en pc version.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Flera av dessa videos har blivit borttagna på youtube, så det kan garanterat vara the real deal.
För varför annars skulle Take 2 vilja ta ner dem om det är falskt? skydda konsumenterna som kanske inte kommer bli framtida konsumenter för att pc versionen inte kommer släppas?
I don't know man.

Edit
Samma sak hände väll också med GTAV?

Inga bevis på att det är Take 2 som har tagit bort dessa videos. Kan mycket väl vara skaparen själv som har tagit ner dom för att skapa större förtroende.

Oavsett, så är det väldigt bra gjort om det är falskt, förutom bristen på mus-rörelse i spelet, samt låg kvalité på videon (bra för att dölja eventuella bevis). Men i klippet står det att det är build "1116.8", vilket är release patchen för konsol versionen.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Nu menar jag inte att detta är fejk (jag är 100% säker på att RDR2 kommer till PC och nästa gens konsoler), men varför är alltid "leaked footage" filmat som om det var 15 år sedan? Samma sak när det gäller alla dessa ghost sightings. Alltid filmat med världens första mobilkamera baserat på kvalitén där allt är ur fokus och lågupplöst.

Jag tror två anledningar kan vara troliga, tex att man vill fejka det antingen direkt i videon eller editera in det, 2, att man vill dölja så mycket som möjligt av omgivning och annat och är rädd att bli upptäckt eller identifierad.

Men alltså nobelpriset dirr till den som bevisar att det finns vare sig utomjordningar eller spöken på jorden. Jag tvivlar dock inte på att vissa människor genuint tror de upplever saker, men det finns då noll vetenskapliga bevis för det så. Däremot kan man ju matematiskt säga att utomjordningar borde finnas, annars är det nästan mer skrämmande om det inte gör det och vi är helt ensamma.

Medlem
Skrivet av nils45:

Inga bevis på att det är Take 2 som har tagit bort dessa videos. Kan mycket väl vara skaparen själv som har tagit ner dom för att skapa större förtroende.

Oavsett, så är det väldigt bra gjort om det är falskt, förutom bristen på mus-rörelse i spelet, samt låg kvalité på videon (bra för att dölja eventuella bevis). Men i klippet står det att det är build "1116.8", vilket är release patchen för konsol versionen.

På med foliehatten


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

12
Skriv svar