Julhelgsdiskussion – Vad spelar du helst under ledigheten?

Medlem

Först och främst ska rdr2 klaras, sen blir det att sätta tänderna i Persona 5

Medlem

För mig blir det Zelda Breath of the wild, Overwatch och kanske lite Lego Hobbit.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Kör väl klart Divinity 2,drygt 80h spelade men tror jag är på sista akten snart.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Skulle gärna spela bf5 men spelet är så jävla kass just nu

Medlem

Destiny 2 och BF5, kanske slår till på GoW på ps store rean.

Medlem

Ska spela klart Dragon Quest XI och Prey. Sen får jag se om det blir ett spel eller två från den enorma backloggen.

Medlem
Skrivet av Wille_3:

Det blir Spider-man för hela slanten nu när Mutant är avklarat!

Åh, Mutant glömde jag att jag hade! Det vill jag också försöka spela igenom. Sen skulle jag vilja ta tag i Witcher 3 också. Har bara varit inne och nosat på det. En annan gammal klassiker som jag skulle vilja spela är Assassins creed IV Black Flag.
Beslutsångesten...


signatur

/MJ

Ambassadör
Xbox

Jag kör RDR2 fortfarande men blandar upp det med Forza Horizon 4 och Battlefield V.

Har tänkt att försöka beta av lite mindre spel från backloggen under julen också så det blir gott och blandat.


signatur

Jump in.

Medlem

Just nu spelar jag Super Smash Bros Ultimate och Fallout 4 (igen). Tungt moddat FO4 dock, och håller just nu på att julpynta ett hus, haha!

Medlem
Skrivet av Geldermo:

Skulle gärna spela bf5 men spelet är så jävla kass just nu

Inte nöjd med att dom ändrade tillbaka ttk? 😊

Ska för övrigt själv spela bf 5 under julledigheten!

Inaktiv

Kommer att bli mera Just cause 4. Väldigt underhållande spel så tänkte ta platium på det. Har man varit sugen på det men inte köpt pga de ljumma betygen så rekommenderar jag det.

Medlem
Medlem

Ingenting. Julen ska spenderas med familjen

Medlem

Rdr2, sen ska jag bygga lego, det är min jultradition.

Medlem
Medlem

Lämnade xboxen hemma över jul så det blir att lira Fallout:New Vegas på laptopen för första gången

Medlem

Jag tror det lutar åt starcraft 2 faktiskt. Jag funderar på att lira om första kampanjen

Medlem
Skrivet av Bawzan:

Inte nöjd med att dom ändrade tillbaka ttk? 😊

Ska för övrigt själv spela bf 5 under julledigheten!

Kör man recon så spelar det ingen roll. Dock tycker jag att dice kan öka hastigheten på gevärskulorna

Medlem

Dungeons & Dragons


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Fo4:far harbor, sedan får jag se om det blir nåt från backloggen eller om jag gör nytt fynd och fyller på backloggen istället

Medlem

Vart att man införskaffade Resonance of Fate så lär bli att spendera lovet på det och sen antagligen en del Endless Legend.

Medlem

För mig blir det alltid uteslutande äventyrsspel under julen. Ser fram emot att få sätta tänderna i Thimbleweed Park först. (Men det blir säkerligen en och annan runda i Rocket League också.)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

@Akronym: Starcraft 2 + expansioner har mycket att bjuda på i cinematics men inte minst i spelglädje

Edit: Själv lirar jag allt som kommer min väg. köpte mig en C-64 retro-konsol igår så world games ligger inte långt borta


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Skrivet av Bennii:

Ska fortsätta med Knights of the Old Republic. Kanske varva lite med nåt annat. Jag är ledig i några dagar nu, men jobbar hela mellandagarna.

Det borde jag med. Startade för tio år sedan, inte klar än ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Det borde jag med. Startade för tio år sedan, inte klar än ...

Ge det en ny chans i mellandagarna. Kanske gillar du det.

Medlem

Jag fortsätter med D2 Forsaken. Fruktansvärt roligt spel.

Medlem

RDR2, Vermintide 2 och BfV.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Köpte det för 257 kr igår och sitter och spelar nu. Helt otroligt bra spel, från första sekunden. Har bara kört ett par timmar men att detta är ett mästerverk känner man redan nu.

Jag slog till på samma erbjudande. Inte fått chans att testa än bara.

Medlem

Jag kommer att dryga mig med Wow som vanligt, men jag kommer även fortsätta på Pillars of Eternity 2.

Medlem
Skrivet av Ruskendrul:

Ingenting. Julen ska spenderas med familjen

Det ena utesluter väl inte det andra

123
Skriv svar