The Quiet Man-trailern hymlar inte med hur värdelöst The Quiet Man är

Robot
The Quiet Man-trailern hymlar inte med hur värdelöst The Quiet Man är
Inaktiv

Kan vi få en officiell recension här på FZ mån tro?

NuZ
Testpilot

Så roligt att de skämtar om det. De försöker inte få det till nått annat en vad det är *host* fallout. Ska nog köpa spelet nu bara för att så reklamen funka


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Fattar inte dom här nyheterna, FZ har typ blivit så jävla blaskigt ibland. Det finns mycket skit i spelvärlden, inget nytt, men att skriva om allt dåligt är så jävla lätt? Jag ska aldrig skriva en positiv kommentar här någonsin iom att allt verkar handla om att hur dåligt allt är ändå.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Moderator | Testpilot
Skrivet av FejkFejksson:

Fattar inte dom här nyheterna, FZ har typ blivit så jävla blaskigt ibland. Det finns mycket skit i spelvärlden, inget nytt, men att skriva om allt dåligt är så jävla lätt? Jag ska aldrig skriva en positiv kommentar här någonsin iom att allt verkar handla om att hur dåligt allt är ändå.

I och med att FZ bygger på att skriva om spelnyheter så finns det givetvis både positiva och negativa sådana. FZ fokuserar inte på att skriva om saker som är negativt utan skulle det vara mycket sådant en period beror det mest bara på att det inte kommit mycket positiva nyheter till att börja med.

Bara kika in alla nyheter från de tre senaste dagarna så ska du se att det mesta är positivt. Gameplay, trailers, intressanta nyheter om uppdateringar till spel och diverse är ju bra!!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Och under artikeln tipsar Pricerunner om billiga ställen att köpa Mjau Kalkon 😺

Medlem

Smart marknadsföring. Den börjar med negativa recensioner och slutar med positiva. Typ "Vissa hatar det, andra älskar det. Testa själv." budskap.

Medlem
Skrivet av Wallaby:

@FejkFejksson: Buhu, jobbigt va?

Mm


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av androsynth:

Och under artikeln tipsar Pricerunner om billiga ställen att köpa Mjau Kalkon 😺

Det passar ju bra. De flesta som spelat verkar ju föredra att äta en burk kattmat framför att tillbringa mer tid med TQM.

Flakmonkey
Skrivet av FejkFejksson:

Fattar inte dom här nyheterna, FZ har typ blivit så jävla blaskigt ibland. Det finns mycket skit i spelvärlden, inget nytt, men att skriva om allt dåligt är så jävla lätt? Jag ska aldrig skriva en positiv kommentar här någonsin iom att allt verkar handla om att hur dåligt allt är ändå.

Handlar ju om en balans, att bara skriva om det positiva skulle ge en falsk bild av verkligheten precis som det skulle vara om man bara skrev om det negativa. Här handlar det ju dock i min mening snarare om humor än negativt eller positivt.

Finns dock något negativt med det tycker jag och det är att ett uppenbarligen kasst spel får mycket mer uppmärksamhet än ett bra bara för att det ges ut av Square Enix. Kontra det bra spelet som ges ut av en mindre utgivare eller kanske är indie. Samma sak med Fallout 76. Jag förstår intresset kring det misslyckandet men kan man inte bara konstatera att Bethesda klantade sig på i princip samtliga plan och istället sätta fokus på något nytt? Hur många gånger ska man behöva slå på den döda hästen så att säga?

Tycker dock inte man enbart ska klanka ner på spelsajter, youtubers, etc dock för även om de är en del av problemet så måste de har läsare/tittar och en sjuttiotolfte artikel/film om hur dåligt Bethesda hanterar Fallout 76 drar betydligt mer intresse än en ingående intervju med Matt Thorson och Noel Berry som gjort ett av de bästa (eller iaf mest hyllade) spelen under 2018. Plus att det troligen är både lättare och billigare att göra spela in en kort filmsnutt om Fallout 76.

Men men, kul att Square Enix iaf visar sig ha lite självdistans. Får dock hoppas på att det här INTE resulterar i mer försäljning, spelet tycks ju inte förtjäna det direkt.

Medlem

Hur ska man fatta något när trailern är på kinesiska 🤔


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Fattar inte dom här nyheterna, FZ har typ blivit så jävla blaskigt ibland. Det finns mycket skit i spelvärlden, inget nytt, men att skriva om allt dåligt är så jävla lätt? Jag ska aldrig skriva en positiv kommentar här någonsin iom att allt verkar handla om att hur dåligt allt är ändå.

Finns ett värde i att varna konsumenter för skräp spel också, vilket detta absolut är.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Finns ett värde i att varna konsumenter för skräp spel också, vilket detta absolut är.

Aa fast det är ju det jag menade med blaskig rapportering. Man kan varna utan att kasta ut klick-bete och vältra sig i allt som är kass tror jag nog.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Aa fast det är ju det jag menade med blaskig rapportering. Man kan varna utan att kasta ut klick-bete och vältra sig i allt som är kass tror jag nog.

Kompis, drick glögg och ät lite pepparkakor, du verkar väldigt deppig.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar