Fansens böner hörsammades – Nu finns Sam Raimis kostym i Spider-Man

Robot
Fansens böner hörsammades – Nu finns Sam Raimis kostym i Spider-Man

Dags att fira som om det vore 2002.

#insomniac-games, #spider-man


Medlem

Det jag undrar nu är vem som kommer att stämma Insomniac.
Toby Maguire, Sam Raimi eller artisten(erna) som skapade dräkten för filmen.

Väntar med spänning.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Efter den tecknade dräkten behövs inga andra.
Men det är alltid kul när det kommer mer saker.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem
Skrivet av Ender:

Det jag undrar nu är vem som kommer att stämma Insomniac.
Toby Maguire, Sam Raimi eller artisten(erna) som skapade dräkten för filmen.

Väntar med spänning.

Det är nog klart sen innan med avtal o allt vad det är, att de får släppa den... Tror det kan ha varit det också som fördröjt det hela och varför de släppte denna dräkt så sent, men vi vet ju inte hur processen gått till backstage eller så var detta tanken hela tiden att släppa den till jul

Medlem
Skrivet av Grukk:

Efter den tecknade dräkten behövs inga andra.
Men det är alltid kul när det kommer mer saker.

Japp. Hade dock velat ha dräkterna från amazing spiderman i spelet också men denna är ju såklart top 1 alla dagar i veckan, Sam Raimi suiten. Men tycker sådana här spel alltid ska ha dräkterna från alla filmerna oavsett vad för alla kommer ju inte från comicbook sidan..

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av epson55:

Japp. Hade dock velat ha dräkterna från amazing spiderman i spelet också men denna är ju såklart top 1 alla dagar i veckan, Sam Raimi suiten. Men tycker sådana här spel alltid ska ha dräkterna från alla filmerna oavsett vad för alla kommer ju inte från comicbook sidan..

Absolut! Tycker bara att den tecknade dräkten är snyggast med marginal av alla hittills. Denn är också snygg, men håll mig nog till den cel-shadeade.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Släpper dom dräkten gratis? Vet inte Sony/Insomniac om att man ska ta minst $4.99 för sånt här? Jävla fanservice.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Juel91:

Släpper dom dräkten gratis? Vet inte Sony/Insomniac om att man ska ta minst $4.99 för sånt här? Jävla fanservice.

Skandal! Håller tummarna för att ingen skvallrar, annars kanske andra företag tänker likadant.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Avstängd

Insomniac gör verkligen allt för fansen till skillnad från Rockstar. Ser fram emot nästa Spider-Man spel från dessa, ryktas om att Venom ska vara med på något sätt i det.


signatur

PS5 och inget annat.

Snyggt!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Ender:

Det jag undrar nu är vem som kommer att stämma Insomniac.
Toby Maguire, Sam Raimi eller artisten(erna) som skapade dräkten för filmen.

Väntar med spänning.

Carlton kommer nog stämma...


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Jag är Xbox-kille så jag missar det här spelet. Verkar jäkligt kul.
Men är det fortfarande kul efter att ha spelat ett gäng timmar? Det ser ju helt fantastiskt att bara kunna svinga sig runt i staden men tröttnar man inte eller händer det lite nya saker?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Pretorian24:

Jag är Xbox-kille så jag missar det här spelet. Verkar jäkligt kul.
Men är det fortfarande kul efter att ha spelat ett gäng timmar? Det ser ju helt fantastiskt att bara kunna svinga sig runt i staden men tröttnar man inte eller händer det lite nya saker?

Korta svaret på din fråga: Nej!

Det längre: Jag har klarat spelet två gånger, en gång på NG och en på NG+. Klarat alla DLCer, och har 100% på allt som spelet trackar. Jag sitter uppe i Norr nu och längtar tills jag får komma hem igen och spela den sista DLCn som kom i förrgår. Jag får inte nog av spelet. Det är mitt Årets Spel av de 2018-titlar jag spelat.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Jag är Xbox-kille så jag missar det här spelet. Verkar jäkligt kul.
Men är det fortfarande kul efter att ha spelat ett gäng timmar? Det ser ju helt fantastiskt att bara kunna svinga sig runt i staden men tröttnar man inte eller händer det lite nya saker?

Om man bara gör sidsaker så kanske man tröttnar lite men storyn är intressant och bra och man vill hela tiden komma vidare. Generellt sett är striderna och svingandet tillräckligt roligt att man aldrig tröttnar på det heller och man låser hela tiden upp nya suits/gadgets/moves så man är helt engagerad rätt igenom på alla plan.

Medlem
Skrivet av Ender:

Det jag undrar nu är vem som kommer att stämma Insomniac.
Toby Maguire, Sam Raimi eller artisten(erna) som skapade dräkten för filmen.

Väntar med spänning.

Tror du på riktigt att de har kört på denna designen utan att göra rätt för sig?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

"Back to formula"

Medlem
Skrivet av Freakon:

Tror du på riktigt att de har kört på denna designen utan att göra rätt för sig?

Det var mer ett skämt med en wink till tråden som berättar om hur Carlton-karaktären stämmer Fortnight-skaparna för deras ”moves”-stölder

Samtidigt, jag associerar ju dräkten mer med Tobey Mcguire än Sam Rami, som antagligen är den som får eventuell ersättning trots att ingen av dem antagligen har skapat dräkten i sig. Vilken röra! O_o

Medlem
Skrivet av Ender:

Det var mer ett skämt med en wink till tråden som berättar om hur Carlton-karaktären stämmer Fortnight-skaparna för deras ”moves”-stölder

Samtidigt, jag associerar ju dräkten mer med Tobey Mcguire än Sam Rami, som antagligen är den som får eventuell ersättning trots att ingen av dem antagligen har skapat dräkten i sig. Vilken röra! O_o

Alright. Tror dock att det är Sony som är rättigheterna snarare än en skådis eller en regissör, då det är de som pyntade för filmerna


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Alright. Tror dock att det är Sony som är rättigheterna snarare än en skådis eller en regissör, då det är de som pyntade för filmerna

Fast, fast...är det Alfonso "Carlton" Ribeiro som har rättigheterna till Fresh Prince in Bel-Air? Eftersom han stämmer Fortnite-skaparna menar jag?
Det är av sådan monumental vikt att vi reder ut vem som har ekonomisk rätt till vad här. Om jag bara kunde stämma någon för den förvirring jag genomgår just nu!

Medlem
Skrivet av Ender:

Fast, fast...är det Alfonso "Carlton" Ribeiro som har rättigheterna till Fresh Prince in Bel-Air? Eftersom han stämmer Fortnite-skaparna menar jag?
Det är av sådan monumental vikt att vi reder ut vem som har ekonomisk rätt till vad här. Om jag bara kunde stämma någon för den förvirring jag genomgår just nu!

Hehe bra fråga. Jag tar en öl och funderar på saken!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar