Vilka spel ser ni mest fram emot 2019?

Medlem
Vilka spel ser ni mest fram emot 2019?

Jag har nyss köpt en rätt dyr speldator och skall beställa en dyr gaming skärm och kom på att spelet jag mest ser fram emot 2019 är Warcraft 3 Reforged

Vad mer ska man se fram emot tänkte jag? Vad ser ni fram emot? Kanske hittar fler spel jag kan lägga till på önskelistan

Medlem

Cyberpunk 2077 är väl det enda på rak arm just nu.

BFV vart ju flopp.


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Inaktiv

@donniedarko: Det sägs ska vara en lögn men du kanske menar efter egna förväntningar? Har då hört att BFV sålt bra

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_119148:

@donniedarko: Det sägs ska vara en lögn men du kanske menar efter egna förväntningar? Har då hört att BFV sålt bra

BFV blev en flopp med tanke på vad de hoppades på att sälja. Spelet sålde hälften så mycket som BF1 gjorde under samma tidsperiod.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

@donniedarko: Det sägs ska vara en lögn men du kanske menar efter egna förväntningar? Har då hört att BFV sålt bra

Sålde ju mycket sämre än BF1 och sålde dessutom mycket mindre än sin huvudkonkurrent, Call of Duty. Tror du är den enda som tycker det har sålt bra, tror ingen på EA eller deras större aktieägare har den synen i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av kaealy:

Sålde ju mycket sämre än BF1 och sålde dessutom mycket mindre än sin huvudkonkurrent, Call of Duty. Tror du är den enda som tycker det har sålt bra, tror ingen på EA eller deras större aktieägare har den synen i alla fall.

Jag tycker ingenting om spelets säljsiffror men tycker spelet i sig är ganska roligt.

Medlem

Sekiro - Shadows die twice
The Outer Worlds
Cyberpunk 2077 (kommer troligtvis inte 2019)
Red Dead Redemption 2
WarCraft 3 - Reforged

Där är min topp fem med mest efterlängtade pc-titlarna.

Releasehästryttare

@Rackaren: Tack vare denna tråden så undersökte jag om det gick att exportera sin Steam wishlist enkelt då jag kunde Pma den till dig så skulle du kunna se vad du gillar, jag laddade ner en extension till Firefox som sa att det skulle vara möjligt (enhanced steam) men verkar som de tagit bort den funktionen tyvärr.

Skribent

Cyberpunk är ett av få spel som hägrar. Red Dead Redemption 2 till PC lär bli kul också.

Skrivet av uberpwnage2.0:

BFV blev en flopp med tanke på vad de hoppades på att sälja. Spelet sålde hälften så mycket som BF1 gjorde under samma tidsperiod.

Går inte riktigt att jämföra rakt av med tanke på Origin Access.

Medlem

Red Dead Redemption 2 till PC
The Outer Worlds
Rage 2
Doom Eternal

Tror det kan bli ett bra spelår, men inte lika bra som 2018.

Medlem
Skrivet av Devan:

@Rackaren: Tack vare denna tråden så undersökte jag om det gick att exportera sin Steam wishlist enkelt då jag kunde Pma den till dig så skulle du kunna se vad du gillar, jag laddade ner en extension till Firefox som sa att det skulle vara möjligt (enhanced steam) men verkar som de tagit bort den funktionen tyvärr.

Det hade vart nice hade vart kul och bläddra, din wishlist måste vara enorm jag kom på flera spel till som jag ser fram emot.

- Wastelands 3 (lika hypead som inför WC3)
- My Friend Pedro
- Anno 1800
- Disco Elysium
- Blacksad (finns inte på steam än)

Gott nytt år alla!

1
Skriv svar