Ikväll smäller det: Uppesittarkväll med Årets spel

Medlem

Wow...över 47k nu!!!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jh:

Ni ❤️


signatur
Medlem
Backloggens befriare

Snyggt jobbat! Nästa år tar vi 100.000kr!!


signatur

Ad hoc addendum

Mediasäljare
Emil Hallestad

Pure ❤️❤️❤️

Moderator | Testpilot

Helvete vad fint jobbat av oss allihopa. Jocke, Calle mfl som hjälpte till med streamen och givetvis hela communityt som skänkte pengar! Ni är så underbara hela högen!

Som jag nämnde i streamen så är det här verkligen FZ:as bästa år någonsin med många roliga idéer för att skapa ett bättre community, bättre videoproduktion och diverse annat! KUNG!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fan att jag ska sova. Missade detta!

Medlem

Missade tyvärr på grund av jobb, riktigt roligt att det gick bra!

Inaktiv

Måste erkänna att jag slockna innan jag hann se färdigt allt, men vilket jäkla jobb! WoooHoo! 65+K till barncanderfonden är sjukligt bra! Detta blir en bra trend inför kommande år.

Tack för ett bra spel år och om ett par dagar dyker vi in i ännu ett. Vill också passa på att skriva några trevliga ord till FZ.

Har hängt med i svängarna hos FZ (FragZone) i två decennium nu och det har varit ett rent nöje att få sitta och läsa artiklar/nyheter, recensioner m.fl, samt framför allt få skriva i forumet med och emot andra medlemmar på FZ.

FZ.se är min "homepage" och kommer fortsätta så tills mitt spelintresse avtar (dvs aldrig)
Hoppas att ni fortsätter att upprätthålla den känslan som jag och många andra läsare känner av i minst några årtionden till.

Ha en trevlig helg och ett nytt kommande år! Ses i forumet & Discord som vanligt!

Medlem

Bra gjort allesammans!


signatur

Niet.

Medlem

Bra allesammans! Trevligt att se


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers

Swish-donationerna inräknade, det landade på 8530 kr genom 63 bidrag, och dessa är nu överförda direkt till insamlingen hos Barncancerfonden som just nu ligger på 57530 kr. Adderar vi Tradera-auktionerna på för närvarande 8885 kr landar vi just nu på 65965 kr.

Helt otroligt! Jag har fortfarande inte smält gårdagskvällen.


signatur
Medlem

Riktigt bra jobbat! 65k är inte illa.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Riktigt bra jobbat! 65k är inte illa.

Förra året trodde vi inte att vi skulle få in 10 000. I år var målsättningen att i alla fall gå över 30 000, fast jag var väldigt osäker på om det skulle bli så. Och så överraskar ni på alla fronter och mer än fördubblar det. Sjuuuukt!


signatur
Medlem

Härligt, jag hann se topp 10 igår. Nästa år kanske vi kan sammanstråla med typ SC för att nå 100k?

Relik 📜

signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Skägg.
10 Chambers

@emilakered: Nu ringer jag ombudet!


signatur
Skägg.
10 Chambers

1600 ifrån 70 lax!


signatur
Medlem

Vi bidrar varje år till jul (ist för att köpa julklappar) och till nyår (ist för att köpa smällare) till barncancerfonden!
Gott Nytt år till alla på FZ och deras läsare!

Medlem

Vad var numret för swish?

Edit: hittade det..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Leffe76:

Vad var numret för swish?

Edit: hittade det..

Tack! För in på Barncancerfonden!


signatur
Medlem

Känns kul att vara delaktig i detta! Och att FZ kan skjuta in så mycket pengar till något bra!
Det är alltså inte bara våldsälskande mördare som spelar!


signatur

Niet.

Medlem

Gött nytt år på er alla!

Skägg.
10 Chambers

Vi har passerat 70 000! Vilka hjältar ni är!


signatur
Kontot avslutas

Om ni ska buda på spelen så är det mellan 10 till 20 minuter kvar.


signatur

ゼルダの城

Skribent

Fan va grymma ni är!


signatur

I am the black wizards.

12
Skriv svar