SOMA gratis på GOG

Medlem
SOMA gratis på GOG

Soma som är skapat av utvecklarna bakom amnesia och penumbra finns att hämta gratis på GoG just nu.

https://www.gog.com/game/soma

Medlem

Tack för tipset, men inget för mig.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare

Grymt nice!

Till er som inte spelat det än, GÖR DET! Fruktansvärt bra spel!

Medlem

Gratis är gott!

Medlem

Löjligt bra spel.

Geeks Gaming

Soma har en ruggig stämning och en väldigt existensiell story. Missa inte detta spel!

Medlem

Testade ett av Amnesia spelen. Tyckte det var skittråkigt. Är det här mer av samma ?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Skrivet av Akronym:

Testade ett av Amnesia spelen. Tyckte det var skittråkigt. Är det här mer av samma ?

Nej, det kan man inte säga. Tänk System Shock och Bioshock med en större skräckfaktor.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

@Walter S.A. Iego: Aha, OK, tack. Får kanske testa då.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Skrivet av Akronym:

@Walter S.A. Iego: Aha, OK, tack. Får kanske testa då.

Gör så. Du kommer inte ångra dig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

tackar för tipset

Medlem

Helt fantastiskt spel, storyn satt kvar i huvudet en lång tid efter jag blev klar med det.

Medlem

Bara så ni som läser nu vet; det är inte gratis längre, det var ett tidsbegränsat erbjudande.

Medlem

Får inte riktigt nyttjat 144hz i spelet, någon annan med samma problem här?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Fulci:

Bara så ni som läser nu vet; det är inte gratis längre, det var ett tidsbegränsat erbjudande.

Mm märkte det...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det är "gratis" på PSN också för de som subbar, jag och polaren klarade 54% i en sittning och båda är helt lyriska OCH vettskrämda på samma gång...huva!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Fenomenalt spel & story.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Testade ett av Amnesia spelen. Tyckte det var skittråkigt. Är det här mer av samma ?

Finns en del ställen i soma som suger p.g.a dess tråkiga gameplay där man tvingas sitta i ett hörn och vänta på att monster ska gå förbi. Samma problem som fanns i amnesia. Det som är bättre i soma är att det inte är lika frekvent samt att handlingen är mycket mer intressant.

Medlem

Riktigt bra spel och är ett av dom bästa spelen när det kommer till atmosfär.


signatur

Infestissumam

Medlem

Verkar inte vara gratis längre

Medlem

Jag missade detta erbjudande :(, men blev positivt överraskad över att se att att det var gratis på PS+. Blir garanterat en genomspelning.

Jag har aldrig spelat ett spel från denna studion, är det bra?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar