Xbox Game Pass - Januari 2019

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - Januari 2019

Det nya året inleds med januaris första laddning tillskott till Xbox Game Pass och mer ryktas vara på väg under andra halvan av månaden! Trenden med att sprida ut släppen över hela månaden snarare än att dumpa allt den 1a i varje månad ser ut att hålla i sig, inte bara för spel som har sin release på Xbox Game Pass heller.
Life is Strange-serien smög sig in i Xbox Game Pass i slutet av december som ett överraskande tillskott och det fortsätter in i det nya året med Life is Strange 2: Part 1 (och hela säsongen allt eftersom episoderna släpps!). Det episodbaserade formatet är en perfekt match för en tjänst som Xbox Game Pass och ett grymt tillskott.

Nya spel i januari:

Life is Strange 2: Part 1 (3 jan)

ARK: Survival Evolved (3 jan)

Farming Simulator 17 (3 jan)

Absolver (7 jan)

Just Cause 3 (10 jan)

Aftercharge (10 jan, Xbox-release)

Tillagda i slutet av december:

Life is Strange Complete Season (20 december)

Life is Strange: Before the Storm (27 december)

Allt om Xbox Game Pass. Just nu olika rea-erbjudanden så...Jump in!


signatur

Jump in.

Moderator | Testpilot

Ska faktiskt erkänna att jag diggar Game Pass. Testade det nu igen för 10 kr och skulle utan problem kunna betala fullpris framöver.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Ambassadör
Xbox

@uberpwnage2.0: Ja det är grymt mycket värde för pengarna. Det bästa är ju att hitta 12-månaders koder på rea och stocka upp, precis som med Live-tjänsterna. Jag har betalat ungefär 600kr om året för Game Pass, har laddat upp en bit in i 2021... Nästan oförskämt mycket spel för pengarna.


signatur

Jump in.

1
Skriv svar