Atlas spelare sökes!

Medlem
Atlas spelare sökes!

Hej alla fz:are!

Det är så att jag och en vän sitter och spelar Atlas och vi letar nu efter flera att spela! Vi letar egentligen efter trevligt folk inga krav eller nåt sånt föruom att man ska ha kul! Vi spelar just nu på eu pvp official servern pch har ett litet område på en trevlig öken ö med fredliga grannar!

Om ni är intresserad av att spela med oss så adda antingen min vän Kronprinsen eller mig Pontus på steam. Jag kan va lite svår att hitta på steam tyvärr xD men hitta en profil med en lila boll/ansikte så brukar det va jag! Ha ett fortsatt gott nytt år nu alla gamers och öcrigt folk som läser det här!

Inaktiv

Är Atlas spelbart nu? Har ingen större koll men hörde mycket om att det fungerade dåligt i början.

Gen
Medlem

@anon_119148: Undrar detsamma. De videos man sett på tuben visar att det är en sörja av buggar utan dess like.

Medlem

Spelbart ja. Finns väl en del buggar men jag och min kompisar gillar det. Det va mycket server krashar i början pga att dom inte räknade med så mycket spelare som det blev. Men det e klart ett av dom stabilare early acces spelen jag spelat. Sen är det positivt att det är samma företag som gjort spelet Ark så det är ett seriöst företag som ligger bakom det!

1
Skriv svar