Bisarra Catherine kommer till pc

Robot
Bisarra Catherine kommer till pc

Får, halvnaket och en svårighetsgrad som fäller den bäste.

#body, #catherine, #full, #pc


Medlem

Va sjukt! Jag gick o tänkte på det här spelet tidigare idag, om varför det ibte släppts på ps4 och pc.. Och att jag var glad att jag fick spela igenom det på ps3 när dt var nytt. Ett väldigt udda men fantastiskt bra spel med en medryckande story som har en sån där speciell stämning och känsla som få filmer och spel lyckas få. Har du inte spelat detta så rekommenderar jag verkligen att kolla in denna pärla

Medlem

"Edge!"

Det är ett riktigt bra spel där det jobbigt nog tog stopp för mig på den sista banan.

Medlem

Nånting säger mig att man ska spela detta när man är singel så inte de blir några missförstod i ett förhållande.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem
Skrivet av DJ-SAAB:

Nånting säger mig att man ska spela detta när man är singel så inte de blir några missförstod i ett förhållande.

Jag spela igenom hela spelet med min tjej faktiskt =D hon gilla det lika mycket som jag

eld
Medlem
Frilansare

Tror jag klarade mig halvvägs igenom det här. Inte min kopp te!

Medlem
Skrivet av PontusT:

Jag spela igenom hela spelet med min tjej faktiskt =D hon gilla det lika mycket som jag

Du har tur att ha en tjej som gillar det som man själv gillar.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Moderator | Testpilot
Skrivet av Joakim Bennet:

Tror jag klarade mig halvvägs igenom det här. Inte min kopp te!

Var det hela paketet du inte gillade eller möjligen handling och mellansekvenser?

För mig så var gameplay när huvudkaraktären ligger och sover riktigt kul faktiskt. Resterande var inte så intressant.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd
Medlem

Videon är inte tillgänglig står det för mig

Moderator | Testpilot
Skrivet av Yabba:

Videon är inte tillgänglig står det för mig

Mm den har blivit borttagen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Frilansare
Skrivet av Yabba:

Videon är inte tillgänglig står det för mig

Skrivet av uberpwnage2.0:

Mm den har blivit borttagen.

Hmm, får väl köra IGN:s video då... grumble.

Medlem

Det är alltså en ny expanderad version på gång till PS4 men det är den åtta år gamla versionen som kommer till PC?

Underligt.

1
Skriv svar