Guide – Minska risken för buffring och hög ping med Nighthawk XR500

Medlem
Skrivet av D01tY:

Sen vilken himla diskussion om reklam/sponsrat innehåll det är då? Tycker märkningen är tydlig som tusan nu. Precis som med testpiloterna. Sen att folk är så kännsliga för reklam? Det behövs och nya sidan likt SweC är klockrena. Inte som IGN o andra tokstolliga sidor med popuper mm.

F*n på mobilsidan är det bara en banner i toppen tom med reklam. Det överlever man väl?

Va? Tycker det var en helt lugn och rationell diskussion ang. reklam och sponsrat innehåll i den här tråden.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Camlin:

Vad jag menade var att det finns grader i helvetet som är reklam och "sponsrat innehåll" täcker hela registret och blir därmed ganska intetsägande och ger lite upplysning.
När det gäller mitt exempel med recensionsexemplar som tillhandahålls av tillverkaren är den springande punkten som jag nämde recensentens integritet och här har jag verkligen inget negativt att säga om FZ och det var bara med som exempel på en ytterlighet av frasen "sponsrat innehåll"
Jag har inget emot reklam på FZ eftersom jag förstår behovet av detta.

I detta fallet kanske det bara var överdriven gnällighet från min sida på det jag betraktade som ganska tydlig reklam/annons som märktes med det i mitt tycke mindre reklam-klingande "sponsrat innehåll"

Såg det inte som gnäll, och ville inte verka motgnällig. Vi tar mer än gärna sådana här diskussioner då de är viktiga


signatur
Redaktör
Skrivet av Xcalibur:

annonser är väl okej men har du själv testat om det fungerar & ger mindre buffring och lägre ping? i spel.

Nej, jag har inte testat den, ej heller skrivit om den. Och vi kommer givetvis inte heller recensera den. Trovärdighet är jätteviktigt, därför vill vi att såna här samarbeten ska gälla produkter som är intressanta för er som besöker oss. På samma sätt har vi försökt göra med tävlingar: undvika att tävla ut spel vi inte tror är särskilt bra.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Nej, jag har inte testat den, ej heller skrivit om den. Och vi kommer givetvis inte heller recensera den. Trovärdighet är jätteviktigt, därför vill vi att såna här samarbeten ska gälla produkter som är intressanta för er som besöker oss. På samma sätt har vi försökt göra med tävlingar: undvika att tävla ut spel vi inte tror är särskilt bra.

ja kommer ihåg när man gick i skolan och behövde göra en uppsats om ex: vindkraftverk,
hitta några andra som skrivit om samma sak, kasta om orden ändra lite meningar och vips hade du VG i betyg.

det skulle ju kunna vara en superbt bra router men vem vet om så är fallet.

12
Skriv svar