Red Dead Redemption 2 bäst 2018, enligt kritikerkåren

Avstängd

Jag har börjat spela God of war men slutade för det föll mig inte i smaken. Det var så jäkla linjärt allting, vill ha open world.

Men ska nog ge det en till chans nu då man har börjat nöta RDR2 för mycket. Spelat igenom det två gånger nu, funderade på en tredje men kanske ska ge God of war en till chans.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Sega spelandet? Tråkigt? Dom flesta älskar det sega spelandet och det gör att allt blir roligare. Kontrollerna var jobbiga i början men efter några timmar är man van. Jag hatade kontrollerna i början men älskade storyn och världen så det vägde upp. Allt är ju upp till spelaren som Helenius säger. bara för att ni två inte gillar det betyder det inte att resten av världen inte gillar det.

Jag sa inte att jag inte gillade det men att påstå det är något banbrytande spel tycker jag är helt felaktigt. Rockstar borde ha lärt sig efter alla år att kunna göra bättre kontroller men de satsar allt på grafik numer verkar det som. Man kan inte ens springa i sitt eget camp utan lunka fram jösses anamma!
7 av 10 spel om du frågar mig. Det är inget dåligt spel man jag har varit mer underhållen av andra spel detta året. helt klart.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Än mer uppenbart är att kritikerkåren kan skrota högsta betygen. För hur ska vi kunna använda dem om de är ett väldigt uppenbart tecken på att vi är köpta..?

Det vore coolt om ni kunde börja med en andra åsikt på era recensioner i mån av tid. Vet inte om det var gamereactor som körde med det men det var rätt kul då det kunde skilja sig en del ibland. Men det gav helt klart en bättre helhet.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag har börjat spela God of war men slutade för det föll mig inte i smaken. Det var så jäkla linjärt allting, vill ha open world.

Men ska nog ge det en till chans nu då man har börjat nöta RDR2 för mycket. Spelat igenom det två gånger nu, funderade på en tredje men kanske ska ge God of war en till chans.

Gow öppnar upp sig mycket mer en bit in. Det fina är att allting fyller en funktion och har en historia, vilket du kommer att märka med tiden. Vill inte spoila

Det som gör att GOW är fantastiskt och ett sant mästerverk, utöver tekniken, fenomenal kontroll, atmosfär, etc, är att det är unikt. Det är inte RDR2, enligt mig. Inget fel att gilla RDR2 dock, alla har vi olika preferenser. Men jag väljer en saga framför en simulator alla dagar i veckan.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Redaktör
Skrivet av SunShine:

Det vore coolt om ni kunde börja med en andra åsikt på era recensioner i mån av tid. Vet inte om det var gamereactor som körde med det men det var rätt kul då det kunde skilja sig en del ibland. Men det gav helt klart en bättre helhet.

Vi har testat det ibland genom åren, det kan som du säger ge fler perspektiv. Samtidigt kräver det mer jobb och blir inte alltid helt bra, därför är det inte standard.


signatur
12
Skriv svar