The Walking Dead-finalen fortsätter mot alla odds om en vecka

Robot
The Walking Dead-finalen fortsätter mot alla odds om en vecka
Medlem

Äger alla tidigare säsonger på Steam. Har väntat med att köpa sista säsongen, då jag vill köpa det när alla episoder redan har släppts. Men i detta fall känns det enklare att bara tanka ner det istället.

Dom lär ju förlora en del pengar på att de krånglar till det

Medlem

Spoiler alert? Men de är ju lugnt för man köper ju inte siste ändå Kan se de på nån walkthrough på youtube!

Medlem
Skrivet av Rackaren:

Äger alla tidigare säsonger på Steam. Har väntat med att köpa sista säsongen, då jag vill köpa det när alla episoder redan har släppts. Men i detta fall känns det enklare att bara tanka ner det istället.

Dom lär ju förlora en del pengar på att de krånglar till det

Javisst, förjävla osmidigt av dom att gå i konkurs och tvingas sparka samtlig personal osv! Hade dom inte fått sparken på grund av bristande försäljning och kunnat sitta kvar på sin arbetsplats och jobba på spelet hade man väl kanske kunnat tänka sig att betala. Men nu när dom måste flytta ut ur sina hus/lägenheter samt försöka hitta en ny planering och stabilitet inför framtiden på deltid ist. så känns det inte rimligt med något annat än piratkopiering!


signatur

subterranean homesick alien

Moderator | Testpilot
Skrivet av wallde:

Spoiler alert? Men de är ju lugnt för man köper ju inte siste ändå Kan se de på nån walkthrough på youtube!

Jag är lite förvirrad. Ville du att Fredrik skulle ge en spoiler alert? Det gjorde han.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

KoP
Medlem
Skrivet av Rackaren:

Äger alla tidigare säsonger på Steam. Har väntat med att köpa sista säsongen, då jag vill köpa det när alla episoder redan har släppts. Men i detta fall känns det enklare att bara tanka ner det istället.

Dom lär ju förlora en del pengar på att de krånglar till det

Va? Nu drabbas ju Skybound games och inte Telltale om du ska pirata TWD. Och hade alla tänker så, då kanske Skybound hade fått ge några anställda foten pga missade intänkter. 🤔 Nä köp spelet. Ingen gillar att jobba gratis.

Medlem

Rätt ballt att de lyckades rädda allt! Spelat sen säsong ett,så blir ett givet köp.
Exklusivs är trist,men en hjälteräddning av projektet väger tyngre

Medlem
Skrivet av KoP:

Va? Nu drabbas ju Skybound games och inte Telltale om du ska pirata TWD. Och hade alla tänkt som dig så kanske Skybound hade fått ge några anställda foten pga missade intänkter. 🤔 Nä köp spelet. Ingen gillar att jobba gratis.

Fast är inte grejen att valen från tidigare spel följer med? Köper man det från Epics klient så är ju inte det synkat med Steam.

KoP
Medlem
Skrivet av Rackaren:

Fast är inte grejen att valen från tidigare spel följer med? Köper man det från Epics klient så är ju inte det synkat med Steam.

Möjligt att dom har löst det på något sätt. Går säkert att finna svar via google. 🤔

Medlem
Skrivet av Rackaren:

Fast är inte grejen att valen från tidigare spel följer med? Köper man det från Epics klient så är ju inte det synkat med Steam.

Har inte provat, men eftersom savefilerna för telltale sparas även lokalt så borde en import inte vara supersvår.
De ligger under Dokument\Telltale Games\Spelets Namn

Medlem

Har tidigare säsonger på Steam och kommer icke köpa det på Epic! Fixas på annat sätt då tyvärr.


signatur

AYY LMAO

1
Skriv svar