Galning har skapat en Roller Coaster Tycoon-bana som tar 12 år att åka

Robot
Galning har skapat en Roller Coaster Tycoon-bana som tar 12 år att åka

Eller 30 miljoner ingame-dagar. Det är bara att sätta igång!

#roller-coaster-tycoon


eld
Medlem
Fragtjuv

Imponerande? Skrämmande? Jag vet e fan. Kan bara konstatera att det är en fantastisk tid att leva i.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Om inte biljetten är svindyr så är det ju iaf valuta för pengarna.

Medlem

Lever jag i ett parallellt universum eller har ni inte redan haft den här nyheten?
Tycker jag känner igen den
Men hitta den inte i ert arkiv

Medlem

Jag ÄLSKAR sånt här. Det är så extremt meningslöst i relation till allt annat, men projektet skapar liksom sin egna värld där det är det viktigaste av allt.

Fragtjuv
Skrivet av delli:

Lever jag i ett parallellt universum eller har ni inte redan haft den här nyheten?
Tycker jag känner igen den
Men hitta den inte i ert arkiv

Det här är precis som teorien om Berenstain Bears. Det finns parallella universum. I ditt universum har en tidigare artikel existerat men av någon anledning har du hamnat i detta universum där artikeln aldrig existerat tidigare.

Parallella universum


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

"you might wonder how i managed to make it even longer"

Jag undrar bara hur fan han orkar.

Releasehästryttare
Skrivet av delli:

Lever jag i ett parallellt universum eller har ni inte redan haft den här nyheten?
Tycker jag känner igen den
Men hitta den inte i ert arkiv

Jag har också hört om detta tidigare, men det är ju inte nödvändigtvis att det va på fz.

Medlem

haha det är helt briljant!
Älskar det. Kreativt som fan!

Medlem
Skrivet av Devan:

Jag har också hört om detta tidigare, men det är ju inte nödvändigtvis att det va på fz.

Jag använder mig bara av fz som info ang spel efter att gamingeye la ner för 15-20år sen.

Medlem

detta är anledningen till att man behöver ha flickvän


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

detta är anledningen till att man behöver ha flickvän

Så man kan sätta henne på bergodalbanan och gå och göra nåt annat i 12 år?

Gnällkuk

Haha, galet! Det som gör det hela ännu bättre är hans distinkta nederländska brytning


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

"I want to get off 12 Years Of Suffering"

Medlem

Jag förväntar mig att det dyker upp ett 12 år långt Youtube-klipp om 12 år så man kan uppleva åket i sin helhet.

Medlem
Skrivet av kehik:

Jag förväntar mig att det dyker upp ett 12 år långt Youtube-klipp om 12 år så man kan uppleva åket i sin helhet.

Exakt. Jag var rädd för att klicka på videon i tillfälle den skulle vara i tolv år.

//LD

Avstängd

Är detta en äktenskapssimulator? *SKÄMTVARNING*

Medlem

Någon borde sätta igång en överbliven dator på livestream indeed. Kombinera med insamling till något välgörande ändamål. Enda problemet är väl att designen är evinnerligt tråkig så det är roligare att se på när färgen torkar på köksväggen, lägga på nytt lager, repeat.

Medlem

Underbart. Galet. Men underbart.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Tråddemonen
Testpilot

Straffet till alla tidsoptimister i helvetet.

Medlem

Skoj grej men ser inte speciellt kul ut att åka


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Inaktiv

@ulrik.borg: Jag kanske tar på mig uppgiften om jag orkar införskaffa några delar som saknas till min gamla dator då jag byggde en ny men utvann saker som grafikkort och PSU. Märkligt att föreställa mig att jag skulle vara 38 år vid tiden åkturen är färdig, förutsatt att inte spelet eller datorn kraschar och att inte strömmen går

Edit: Kollade på klippet och fick en klump i magen. Såg förjävla tråkigt ut och förmodligen är det roligare att titta på när färg torkar.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

@ulrik.borg: Jag kanske tar på mig uppgiften om jag orkar införskaffa några delar som saknas till min gamla dator då jag byggde en ny men utvann saker som grafikkort och PSU. Märkligt att föreställa mig att jag skulle vara 38 år vid tiden åkturen är färdig, förutsatt att inte spelet eller datorn kraschar och att inte strömmen går

Edit: Kollade på klippet och fick en klump i magen. Såg förjävla tråkigt ut och förmodligen är det roligare att titta på när färg torkar.

Ett enda strömavbrott.., Känslan av att behöva börja om från början efteråt skulle vara intressant.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv
Skrivet av Ravenknight:

Ett enda strömavbrott.., Känslan av att behöva börja om från början efteråt skulle vara intressant.

Ett sorts konstverk där verket i sig är känslan som uppstår av att någonting går förlorat. Kanske att man själv rycker sladden just innan åkturen är färdig.

1
Skriv svar