Black Ops får co-op för fyra spelare

Robot
Medlem
Black Ops får co-op för fyra spelare

Som om 4 player co-op skulle vara revolutionerande.


signatur

<3

Medlem

Härligt! Då blir det bara att venta ... men hoppas inte på att det blir lobbys som i MW2 ...
Det ska vara riktigta Servar

Medlem

Kan dom inte bara lägga ner Call of Duty serien? Gör något annat, nytt. First person shooters är inte deras grej längre, två CoD:MW spel och ett CoD:WaW spel förvisserligen olika utvecklare men och? inget av de två senare MW2 och WaW har varit revolutionerande, spelmässigt. CoD4:MW var väl bästa de släppt nu är det bara löjligt att ett 4e spel ska komma inom loppet av 3 - 4 år.

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Kan dom inte bara lägga ner Call of Duty serien? Gör något annat, nytt. First person shooters är inte deras grej längre, två CoD:MW spel och ett CoD:WaW spel förvisserligen olika utvecklare men och? inget av de två senare MW2 och WaW har varit revolutionerande, spelmässigt. CoD4:MW var väl bästa de släppt nu är det bara löjligt att ett 4e spel ska komma inom loppet av 3 - 4 år.

Väldigt få spelutvecklare jobbar med ett spel åt gången. Eftersom det är två olika utvecklare så är jag inte förvånad att det produceras många spel.

Medlem

Blir ju inte bättre för att de släpper fler och fler spel, massproduktion - Nej tack!. Lägg ner mer tid på spelen så kan det bli något som håller i längden. CoDMW2 fick ju skit hela tiden och skiten fortsätter. Så tar de även betalat för DLC och annat som de sa från början skulle vara gratis, inte sant?

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Blir ju inte bättre för att de släpper fler och fler spel, massproduktion - Nej tack!

Business as usual, get with the program...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

4 player co-op kan fan vara intressant. Inte många spel som har det inte. Dom flesta kör ju med bara 2. :>

Inte intressant för egen del alls...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

I sådana fall borde de köra olika upplagor, en som bara är singelkampanj och som är billigare, och en annan med massa multiplayertjafs...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

fan vad alla ska lipa, köp inte spelet om ni inte gillar det, kom inte hit och säg att spelet suger, gå och spela nåt annat då.. idioter

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Blir ju inte bättre för att de släpper fler och fler spel, massproduktion - Nej tack!. Lägg ner mer tid på spelen så kan det bli något som håller i längden.

Heh, Gran Turismo 5?

4 års utvecklande, och kommer antagligen bli minst 5. Förhoppningsvis dör den inte ut så fort det släppts.

Medlem

Hoppas att de får co-op att funka riktigt bra också.
Vill inte ha det som det är i L4D(2), då blir det ingen känsla alls.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

The more the merrier, är det inte så man säger? Nämen det här kan vara roligt att springa runt med kompisarna på^^


signatur

Game long and prosper

Medlem

Riktigt intressant ;P

Medlem

Satan vad nice det kommer bli!
Till alla haters där ute! gå å dö.

Medlem
Skrivet av pewpew:

fan vad alla ska lipa, köp inte spelet om ni inte gillar det, kom inte hit och säg att spelet suger, gå och spela nåt annat då.. idioter

håller med dig

Medlem
Medlem
Skrivet av Tacomästaren Aiek:

Men inte att det blir co-op för upp till 4 spelare va?

Medlem
Medlem

Så länge dom har dedikerade så... Pallar inte det asjobbiga och aströkiga lobbysystemet i Mw2.

Skrivet av Juel91:

Så länge dom har dedikerade så... Pallar inte det asjobbiga och aströkiga lobbysystemet i Mw2.

Dedikerade tjafset har jag tröttnat på när jag har lägre ping i MW2 än i BC2 :crazy:

(vill också ha dedikerade men frostbite suger hästba**e)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Juel91:

Så länge dom har dedikerade så... Pallar inte det asjobbiga och aströkiga lobbysystemet i Mw2.

Dedikerade tjafset har jag tröttnat på när jag har lägre ping i MW2 än i BC2 :crazy:

(vill också ha dedikerade men frostbite suger hästba**e)

Kan bero på att frostbite motorn är designad med en ordentlig delay där mellan servern-clienten. Antagligen pga att den måste hantera en hel del förstörelse m.m, hur som så håller jag med Frostbite suger röv när det kommer till latensen.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Juel91:

Så länge dom har dedikerade så... Pallar inte det asjobbiga och aströkiga lobbysystemet i Mw2.

Dedikerade tjafset har jag tröttnat på när jag har lägre ping i MW2 än i BC2 :crazy:

(vill också ha dedikerade men frostbite suger hästba**e)

Pingen räknas annorlunda i BC2. Den räknar från den tid det tar att komma fram till server OCH sen tillbaka. MW2 gör väl bara FRAM till servern och inget mer. I och för sig så laggar BC2 lite mer, men det fixar sig denna vecka

Medlem
Medlem

Ni som inte tycker om denna nyheten borde skaffa er en vän

MrX
Medlem

World at War hade co-op med 4 spelare också vilket var väldigt epic på det svåraste. Hög volym hade man när man spelade det vilket höjde inlevelsen en hel del.
Problemet var att efter ett tag så blev man riktigt trött i öronen

Medlem

...eller tre.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ohh Jag längtar verkligen;P

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Kan dom inte bara lägga ner Call of Duty serien? Gör något annat, nytt. First person shooters är inte deras grej längre, två CoD:MW spel och ett CoD:WaW spel förvisserligen olika utvecklare men och? inget av de två senare MW2 och WaW har varit revolutionerande, spelmässigt. CoD4:MW var väl bästa de släppt nu är det bara löjligt att ett 4e spel ska komma inom loppet av 3 - 4 år.

Jag kan hålla med om att WaW inte var revolutionerande. Men det var iof inte MW1 heller.

Det jag inte håller med om är att mw1 skulle vara bättre än WaW. Det senare är fasiken så mycket bättre än någon av MW titlarna. Det säger inte så lite enligt mig om IW. När en annan utvecklare kan göra ett cod spel bättre än original utvecklarna.

Jag hyser gott förtroende för Treyarch och tror att dom kan förvalta denna titlen fasiken så mycket bättre än IW har lyckats med. Så länge det finns dedikerade servers (s.a.d.s) för klaner att leka med, kan jag inte tänka mig att det skulle bli annat än bra. Kanske inte det bästa genom tiderna, men tillräckligt bra för att klara sig till hösten därpå och nya releaser...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

12
Skriv svar