Red Dead Redemption 2, Officiella speltråden – Allmän diskussion / Guide / Spelare / Frågor

Medlem

@breahl: nej inget lasso, utan jag smyger fram tills man kan lugna ned hästen ("Calm" dyker upp) vilket brukar gå när det är några meter kvar.

Bara man tar det lugnt så ska det funka. Man får lite hjälp av kontrollern också. Om hästen är rädd så vibrerar kontrollern kraftigt ifall man kommer för nära. I så fall är det bäst att backa lite och fortsätta lugna ned hästen på avstånd, annars finns risken att den får panik och drar iväg.

När man fått hästens förtroende så är det bara att gå fram till den och hoppa på. Då kan hästen få lätt panik igen så det gäller att hålla i (parera hästens stegringar och sparkar genom att styra åt motsatt håll)!

Avstängd
Skrivet av Nemo:

@breahl: nej inget lasso, utan jag smyger fram tills man kan lugna ned hästen ("Calm" dyker upp) vilket brukar gå när det är några meter kvar.

Bara man tar det lugnt så ska det funka. Man får lite hjälp av kontrollern också. Om hästen är rädd så vibrerar kontrollern kraftigt ifall man kommer för nära. I så fall är det bäst att backa lite och fortsätta lugna ned hästen på avstånd, annars finns risken att den får panik och drar iväg.

https://i.imgur.com/rUXZ4NQ.jpg

Ok jag har testat båda, lasso funkar med, man får dock vara beredd på en tuff ridtur när man väl fångat den.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Halloj igen- var ett tag sedan jag skrev här men det har flutit på bra med spelet och jag har liksom varit lite upptagen med detta suveräna spel!
Nu har jag tyvärr spelat klart och det känns sååå TOMT nu ha ha
Läste att det var någon här som tyckte att Rockstar har "förstört" alla andra spel nu...kommer det någonsin ett annat spel som får en att leva sig in lika mycket i den världen som detta spel? Nåväl nu har jag lite tankar som kommit upp men det är ju en hel del spoilers med det så ni som inte spelat klart hela spelet ska INTE fortsätta läsa

Först vill jag tala om att jag tyvärr ganska tidigt i spelet råkade komma över en rejäl spoiler - googlade (ska man undvika tydligen) på en detalj och råkade få upp kommentarer om att Arthur skulle dö av tbc! Detta gjorde att jag ett tag tappade sugen att spela vidare - kändes såååå ledsamt och Arthur var ju JAG!! Nåväl, jag började då googla på typ "how to save Arthur Morgan" etc och där fanns ju gott om Youtube-klipp på det. Det gick ut på att man INTE skulle göra det där uppdraget där man kasserade in skuld från Downes - dvs han som smittade Arthur. Bara det att det var ju ett av huvuduppdragen som förde spelet vidare så det gick ju inte. Men jag startade i alla fall om och försökte följa råden om hur man skulle kringgå det - givetvis funkade det inte …..borde man ju förstått....eller rättare sagt man VILLE ju tro på det .
För att göra en lång historia kort - Arthurs öde var ju såklart som det var (kommer aldrig förlåta Rockstar!) och nu har jag spelat klart och precis hamnat i det där "fortsatt familjeliv-läget" och har en fråga: Kommer det att dyka upp små sidouppdrag igen eller John är helt utlämnad åt att "bara" vara familjefar och att upptäcka resten av kartan?

Nu måste jag tyvärr göra mig iordning för jobb men återkommer senare med fler funderingar

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag nämnde dock aldrig hur många hästar jag haft ihjäl i spelet haha. Har blivit några stycken på mina tre genomspelningar.

Men Araben jag har nu har jag haft sedan början i tredje genomspelningen, är på kapitel 3 nu i den.

Du får hoppas att de inte läser i detta forumet ifall de ska kolla dina meriter. Alla här har ju gjort många underliga saker på hästryggen.😁 Eller så tar de kontakt med alla som gråtit över sin dödade häst. Kanske dags att byta yrkesbana😉.

Har börjat om och är i kapitel 2. Men det bär emot lite. Vill jag verkligen spela om de jobbiga bitarna? Det mest intressanta jag märkt med mig själv är hur jag reagerar på olika personer. Nu när jag vet hur det går för alla. Vissa hatar man andra blir man sorgsen när man "talar" med. Haha ja detta spel väcker känslor som man aldrig trott. Det är ju "bara" ett spel. 😊
Javisst ja! Fängelse-lik-karta. Allt är där i kap. 2 för mig! Ni som fattar får ju lite klarhet. 😉

Medlem
Skrivet av Bellafjella:

Halloj igen- var ett tag sedan jag skrev här men det har flutit på bra med spelet och jag har liksom varit lite upptagen med detta suveräna spel!
Nu har jag tyvärr spelat klart och det känns sååå TOMT nu ha ha
Läste att det var någon här som tyckte att Rockstar har "förstört" alla andra spel nu...kommer det någonsin ett annat spel som får en att leva sig in lika mycket i den världen som detta spel? Nåväl nu har jag lite tankar som kommit upp men det är ju en hel del spoilers med det så ni som inte spelat klart hela spelet ska INTE fortsätta läsa

Först vill jag tala om att jag tyvärr ganska tidigt i spelet råkade komma över en rejäl spoiler - googlade (ska man undvika tydligen) på en detalj och råkade få upp kommentarer om att Arthur skulle dö av tbc! Detta gjorde att jag ett tag tappade sugen att spela vidare - kändes såååå ledsamt och Arthur var ju JAG!! Nåväl, jag började då googla på typ "how to save Arthur Morgan" etc och där fanns ju gott om Youtube-klipp på det. Det gick ut på att man INTE skulle göra det där uppdraget där man kasserade in skuld från Downes - dvs han som smittade Arthur. Bara det att det var ju ett av huvuduppdragen som förde spelet vidare så det gick ju inte. Men jag startade i alla fall om och försökte följa råden om hur man skulle kringgå det - givetvis funkade det inte …..borde man ju förstått....eller rättare sagt man VILLE ju tro på det .
För att göra en lång historia kort - Arthurs öde var ju såklart som det var (kommer aldrig förlåta Rockstar!) och nu har jag spelat klart och precis hamnat i det där "fortsatt familjeliv-läget" och har en fråga: Kommer det att dyka upp små sidouppdrag igen eller John är helt utlämnad åt att "bara" vara familjefar och att upptäcka resten av kartan?

Nu måste jag tyvärr göra mig iordning för jobb men återkommer senare med fler funderingar

Synd om dig att du fick den spoilern tidigt. Jag höll på att bli tokig för att jag inte skulle få veta för mycket. 😵 Det var en utmaning bara det. Så jag förstår dig.
Till din fråga. Man kan spela mycket med John, dock blir det nästan inget riktigt nytt. Det är ju en väldigt stor del kvar av världen i södern. Finns lite saker att hitta som öppnas endast med John. Gillar du att fullfölja quests så är det först nu du kan hitta alla dinosauriefossiler. Fler djur, några legendariska även fiskar. Du kan ta dig tillbaka till gamla lägerplatser och uppleva "minnen". Hitta gravarna efter dina vänner t ex Arthurs! Men det är ordnat så att det inte finns några storyuppdrag och obefintligt med nya små uppdrag. Det finns två banditer att fånga långt ner i södern. En fin revolver Otis Millers. Om du letar reda på platsen du dödade Micha på så ligger han kvar även hans revolver som är spelets bästa istort sett. Men det är ju inget direkt jätteintressant att göra. Delen som öppnas med John och familj är väl mycket en slags "fanservice" för de som spelat första spelet. Har man gjort det känner man igen sig!! Kändes underligt bara det. För mig som gjort det. Första spelet (är längesedan det släpptes) handlar om John och vad som händer med honom och familjen efter händelserna i detta spel. Lite underligt av R*. Det är dock inte i närheten av inlevelse och saker att göra som i detta spel. Mycket bra spel när det släpptes. Men med RDR2 är det i stort sett som en ny era inom spel börjat.

En grej jag börjat med sedan jag gjort klart spelet är att NU kan jag kolla Youtube och spoilers hur mycket som helst. Kan vara lite kul när man får se saker man totalt har missat eller inte förstått.☺

Avstängd
Skrivet av Över45:

Synd om dig att du fick den spoilern tidigt. Jag höll på att bli tokig för att jag inte skulle få veta för mycket. 😵 Det var en utmaning bara det. Så jag förstår dig.
Till din fråga. Man kan spela mycket med John, dock blir det nästan inget riktigt nytt. Det är ju en väldigt stor del kvar av världen i södern. Finns lite saker att hitta som öppnas endast med John. Gillar du att fullfölja quests så är det först nu du kan hitta alla dinosauriefossiler. Fler djur, några legendariska även fiskar. Du kan ta dig tillbaka till gamla lägerplatser och uppleva "minnen". Hitta gravarna efter dina vänner t ex Arthurs! Men det är ordnat så att det inte finns några storyuppdrag och obefintligt med nya små uppdrag. Det finns två banditer att fånga långt ner i södern. En fin revolver Otis Millers. Om du letar reda på platsen du dödade Micha på så ligger han kvar även hans revolver som är spelets bästa istort sett. Men det är ju inget direkt jätteintressant att göra. Delen som öppnas med John och familj är väl mycket en slags "fanservice" för de som spelat första spelet. Har man gjort det känner man igen sig!! Kändes underligt bara det. För mig som gjort det. Första spelet (är längesedan det släpptes) handlar om John och vad som händer med honom och familjen efter händelserna i detta spel. Lite underligt av R*. Det är dock inte i närheten av inlevelse och saker att göra som i detta spel. Mycket bra spel när det släpptes. Men med RDR2 är det i stort sett som en ny era inom spel börjat.

En grej jag börjat med sedan jag gjort klart spelet är att NU kan jag kolla Youtube och spoilers hur mycket som helst. Kan vara lite kul när man får se saker man totalt har missat eller inte förstått.☺

Jo det finns otroligt mycket hemligheter i detta spel som man inte hinner se på en genomspelning. Därför youtube är bra.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@breahl: ja, det är lustigt det där. När jag hade spelat klart storyn så red jag mest omkring och kollade runt. Funderade på om det kanske finns mer att göra. Vill ju gärna stanna kvar i Vilda västern ett tag till. 🤠

Så jag tittade på youtube-klipp om mysterier och annat i spelet. Sånt som jag missat under genomspelningen. Och det finns ju hur mycket som helst!

Tack vare det så hittade jag fler anledningar att fortsätta spela. Dels så ville jag se alla mysterier själv (några exempel ur högen... allt kring 🎩 för att inte tala om 🧛‍♀️ samt allt skumt kring ett visst berg 😉) och dels så kanske jag har tur och stöter på massa nya saker när jag rider runt och kollar upp allt annat. Vilket jag också gjort! Och så har vi inte minst alla challenges som jag håller på med... Makalöst spel!

Medlem

Lite saknar jag lägerlivet med gänget förstås.

Vore grymt om det gick att samla ihop ett nytt gäng som man kunde röja vidare med. Jösses, tänk om Rockstar släppte en sån DLC... 😊

Avstängd

På tal om miljöer i spel, detta verkar bli något liknande som RDR2.

https://www.fz.se/nyhet/278856-annu-mer-days-gone-har-lite-mi...


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd

Och på tal om mysterier, denna kille hittade tidnings-utklipp från framtiden.

https://www.youtube.com/watch?v=Wc0hrp9yEpc


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Läs ej om du inte spelat chapter 5 = SPOILER!!!!

Fy vad jag lider nu när Arthur är borta! Hur fan kan man få en sådan relation till en fiktiv figur Sjukt!
Satt och funderade igår på Arthur och hur det slutade för honom.
TÄNK ändå OM Rockstar har lämnat en liten "cliffhanger" dvs VET vi verkligen att Arthur dog? De skulle kunna ordna tillbaka honom för ev kommande efterföljare! Mina fantasier består i att Arthur blev riktigt jäkla dålig ja men han KAN ju faktiskt ha överlevt! Charles begravde honom men tänk om att ifall han INTE gjorde det? Han var kanske skitdålig men överlevde och såg det som en utväg att komma ifrån alla bountyhunters och Pinkertons!!?? Graven kan vara fejk med hjälp av Charles. Detta är i alla fall vad jag ska hoppas på....de kan bara inte ta livet av en sådan karaktär! Hur som helst - i väntan på Arthurs "återuppståndelse" (hoppet är det sista som överger människan - det vet ni väl?) så har jag startat om spelet och ska nu ta det lugnare och utforska så mycket som möjligt. Har en sparfil med John så kan utforska mer där också om jag vill

Avstängd
Skrivet av Bellafjella:

Fy vad jag lider nu när Arthur är borta! Hur fan kan man få en sådan relation till en fiktiv figur Sjukt!
Satt och funderade igår på Arthur och hur det slutade för honom.
TÄNK ändå OM Rockstar har lämnat en liten "cliffhanger" dvs VET vi verkligen att Arthur dog? De skulle kunna ordna tillbaka honom för ev kommande efterföljare! Mina fantasier består i att Arthur blev riktigt jäkla dålig ja men han KAN ju faktiskt ha överlevt! Charles begravde honom men tänk om att ifall han INTE gjorde det? Han var kanske skitdålig men överlevde och såg det som en utväg att komma ifrån alla bountyhunters och Pinkertons!!?? Graven kan vara fejk med hjälp av Charles. Detta är i alla fall vad jag ska hoppas på....de kan bara inte ta livet av en sådan karaktär! Hur som helst - i väntan på Arthurs "återuppståndelse" (hoppet är det sista som överger människan - det vet ni väl?) så har jag startat om spelet och ska nu ta det lugnare och utforska så mycket som möjligt. Har en sparfil med John så kan utforska mer där också om jag vill

Han har dött, eftersom det finns tre olika slut han kan dö på. Micah dödar honom på två av dessa så man får liksom se det. Förlåt att jag förstör ditt hopp om att han ska leva men han gör inte det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@breahl:

Äsch de kan göra en fortsättning som utgår ifrån det "goda" slutet
Själv är jag så gammal att jag såg tv-serien Dallas när den gick från början. Där dog verkligen en av de populära karaktärerna men de väckte upp honom igen Alla fans blev så glada sååå
Jag vet att det finns olika slut (själv hade jag varit så snäll att Arthur dog lugnt i solnedgången)

Medlem
Skrivet av Bellafjella:

Fy vad jag lider nu när Arthur är borta! Hur fan kan man få en sådan relation till en fiktiv figur Sjukt!
Satt och funderade igår på Arthur och hur det slutade för honom.
TÄNK ändå OM Rockstar har lämnat en liten "cliffhanger" dvs VET vi verkligen att Arthur dog? De skulle kunna ordna tillbaka honom för ev kommande efterföljare! Mina fantasier består i att Arthur blev riktigt jäkla dålig ja men han KAN ju faktiskt ha överlevt! Charles begravde honom men tänk om att ifall han INTE gjorde det? Han var kanske skitdålig men överlevde och såg det som en utväg att komma ifrån alla bountyhunters och Pinkertons!!?? Graven kan vara fejk med hjälp av Charles. Detta är i alla fall vad jag ska hoppas på....de kan bara inte ta livet av en sådan karaktär! Hur som helst - i väntan på Arthurs "återuppståndelse" (hoppet är det sista som överger människan - det vet ni väl?) så har jag startat om spelet och ska nu ta det lugnare och utforska så mycket som möjligt. Har en sparfil med John så kan utforska mer där också om jag vill

Till första spelet kom det ett tillägg med Zombietema. Alla i världen blev Zombies som man blev tvungen att döda.😁
Det vill inte jag ha till detta spel!

Men det är nog ändå enda sättet för Arthur att återuppstå som R* skulle göra. En liten extra information om du inte vet hur det går i första spelet. Tiden kommer även ifatt John och han dödas också!! Sedan får man som "vuxna" sonen välja om man vill hämnas, eller låta bli. R* gör inte direkt muntra slut på sina westernspel.
Du som jag har väl kanske erfarenhet av TVserien Dallas. Där visade det ju sig att Sue-Ellen (var det väl?) bara DRÖMT massor av avsnitt och Bobby hade aldrig dött!! För att skådespelaren ville återkomma, haha ha. Det är ju så det måste vara i detta spel John, eller Abigail har bara drömt att alla vänner har dött och kuppen i Blackwater lyckades egentligen. Så de är jätterika och bor på Tahiti med alla vänner!😂

Medlem
Skrivet av Över45:

Till första spelet kom det ett tillägg med Zombietema. Alla i världen blev Zombies som man blev tvungen att döda.😁
Det vill inte jag ha till detta spel!

Men det är nog ändå enda sättet för Arthur att återuppstå som R* skulle göra. En liten extra information om du inte vet hur det går i första spelet. Tiden kommer även ifatt John och han dödas också!! Sedan får man som "vuxna" sonen välja om man man vill hämnas, eller låta bli. R* gör inte direkt muntra slut på sina westernspel.
Du som jag har väl kanske erfarenhet av TVserien Dallas. Där visade det ju sig att Sue-Ellen (var det väl?) bara DRÖMT massor av avsnitt och Bobby hade aldrig dött!! För att skådespelaren ville återkomma, haha ha. Det är ju så det måste vara i detta spel John, eller Abigail har bara drömt att alla vänner har dött och kuppen i Blackwater lyckades egentligen. Så de är jätterika och bor på Tahiti med alla vänner!😂

@Bellafjella Nu läste jag ditt inlägg om Dallas!! 😂

Medlem
Skrivet av breahl:

På tal om miljöer i spel, detta verkar bli något liknande som RDR2.

https://www.fz.se/nyhet/278856-annu-mer-days-gone-har-lite-mi...

Kan bli kul! Lite som RDR2 men istället för Lemoyne raiders och Murfee Brood så är det zombies.

Medlem

Nu till allvaret och verkligheten🙂

En riktig nyhet från TT
"I december kallades 440 personer på kontroll sedan det upptäckts att en anställd på universitetssjuket i danska Ålborg var smittad med tuberkulos, även kallat tbc. Nu visar resultaten att 18 av dem har tuberkulos. Sjukdomen har dock inte brutit ut hos någon av dem. Vilket innebär att de inte smittar. De smittade patienterna kan ha tuberkulos vilande i kroppen i flera år, men om de får behandling förhindrar man att sjukdomen bryter ut."

Medlem
Skrivet av Bellafjella:

@breahl:

Äsch de kan göra en fortsättning som utgår ifrån det "goda" slutet
Själv är jag så gammal att jag såg tv-serien Dallas när den gick från början. Där dog verkligen en av de populära karaktärerna men de väckte upp honom igen Alla fans blev så glada sååå
Jag vet att det finns olika slut (själv hade jag varit så snäll att Arthur dog lugnt i solnedgången)

Jag tänkte också på det...

... om Rockstar ska "rädda" Arthur så måste de nog göra en Bobby Ewing!

Kanske inte omöjligt trots allt. Arthur mådde ju inte så bra där i slutet av kapitel 6 så slutscenerna på berget kanske bara var Arthurs hallucinationer.

Ett litet problem bara... När John och Sadie letar upp Micah i epilogen så säger Micah att Arthur varit död sedan länge. Just den detaljen kan ju bli knepig att förklara bort. Men inte omöjligt antar jag, om man vill få till en Dallas-lösning.

Avstängd
Skrivet av Bellafjella:

@breahl:

Äsch de kan göra en fortsättning som utgår ifrån det "goda" slutet
Själv är jag så gammal att jag såg tv-serien Dallas när den gick från början. Där dog verkligen en av de populära karaktärerna men de väckte upp honom igen Alla fans blev så glada sååå
Jag vet att det finns olika slut (själv hade jag varit så snäll att Arthur dog lugnt i solnedgången)

Dock så går det ju små rykten om att det kommer en expansion där man spelar som en yngre Arthur, dvs innan och när gänget bildades, Blackwater massakern osv.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Nemo:

Lite saknar jag lägerlivet med gänget förstås.

Vore grymt om det gick att samla ihop ett nytt gäng som man kunde röja vidare med. Jösses, tänk om Rockstar släppte en sån DLC... 😊

Tyvärr har de satsat på något som kallas onlinespel. 😡

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Bellafjella:

Fy vad jag lider nu när Arthur är borta! Hur fan kan man få en sådan relation till en fiktiv figur Sjukt!
Satt och funderade igår på Arthur och hur det slutade för honom.
TÄNK ändå OM Rockstar har lämnat en liten "cliffhanger" dvs VET vi verkligen att Arthur dog? De skulle kunna ordna tillbaka honom för ev kommande efterföljare! Mina fantasier består i att Arthur blev riktigt jäkla dålig ja men han KAN ju faktiskt ha överlevt! Charles begravde honom men tänk om att ifall han INTE gjorde det? Han var kanske skitdålig men överlevde och såg det som en utväg att komma ifrån alla bountyhunters och Pinkertons!!?? Graven kan vara fejk med hjälp av Charles. Detta är i alla fall vad jag ska hoppas på....de kan bara inte ta livet av en sådan karaktär! Hur som helst - i väntan på Arthurs "återuppståndelse" (hoppet är det sista som överger människan - det vet ni väl?) så har jag startat om spelet och ska nu ta det lugnare och utforska så mycket som möjligt. Har en sparfil med John så kan utforska mer där också om jag vill

Haha, ja jag blev själv förvånad över den relation som jag fick till Arthur. Bästa protagonisten i ett spel på väldigt länge! Även om en "Dallas-lösning" inte är heeelt otänkbar så tror jag att det är kört. Ska de göra ett DLC som utspelar sig efter RDR2 så skulle däremot ett där vi får följa Sadie och hennes bounty hunter-verksamhet vara något som skulle kunna bli bra!
Annars är det nog en prolog som gäller. Men jag tror inte Rockstar vill ha mina pengar, de verkar rikta sig till p12 med onlinetjänsten i stället. Jag blir dock gärna överraskad!


signatur

Jump in.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Över45:

Tyvärr har de satsat på något som kallas onlinespel. 😡

Jag undrar lite om Rockstar inte har koll på sin målgrupp? Jag skulle aldrig spendera en krona, eller tid för den delen, på onlineläget. Däremot så skulle jag kasta pengar efter riktiga story-DLC. Och jag tror inte att jag är ensam om det...


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av breahl:

Och på tal om mysterier, denna kille hittade tidnings-utklipp från framtiden.

https://www.youtube.com/watch?v=Wc0hrp9yEpc

Det verkar som det finns folk som kollar varje mm i detta spel🙂. Detta kommer inte bara bli ett av de mest uppskattade spelen någonsin. Utan också det mest grundligt utforskade.

Avstängd

Nu kommer ni bli avis

Var nyss och hämtade Otis Millers revolver som Arthur.

Gjorde detta.

https://www.youtube.com/watch?v=mOjaUmTskqs

Man kan även skjuta dom legendariska djuren som är där nere osv.


signatur

PS5 och inget annat.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av breahl:

Nu kommer ni bli avis

Var nyss och hämtade Otis Millers revolver som Arthur.https://i.imgur.com/xMlLpJw.jpg

Gjorde detta.

https://www.youtube.com/watch?v=mOjaUmTskqs

Man kan även skjuta dom legendariska djuren som är där nere osv.

Haha, fan vad fränt!


signatur

Jump in.

Avstängd
Skrivet av Mortaigne:

Haha, fan vad fränt!

Man är dock wanted överallt där nere så man får inte bli upptäckt av någon lagman.

Dör man så teleporteras man tillbaka till vanliga kartan och kan inte fara dit igen.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Man är dock wanted överallt där nere så man får inte bli upptäckt av någon lagman.

Dör man så teleporteras man tillbaka till vanliga kartan och kan inte fara dit igen.

Enligt vad som sades så kunde man fortfarande ta sig över bara man INTE påbörjade ngt nytt uppdrag.
Hur som helst är det ju tydligt i och med dinosauriekvinnan att uppdraget är gjort för

Arthur i från början inte John

Avstängd
Skrivet av Över45:

Enligt vad som sades så kunde man fortfarande ta sig över bara man INTE påbörjade ngt nytt uppdrag.
Hur som helst är det ju tydligt i och med dinosauriekvinnan att uppdraget är gjort för

Arthur i från början inte John

Jo alltså att ta sig ner dit var inga problem alls. Men man kan inte rida in i tumbleweed eller Armadillo, ser sheriffen en så spawnar det fullt med lawmen. Jag testade i det förstnämda efter jag hämtat pistolen. Men red ifrån dessa och for och dödade legendary tatanka bison, nu är jag på väg hem igen med det skinnet.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Inlägg nr 1858!

Samma år som gissa vem föddes...

Mannen med en PLAN!

Medlem
Skrivet av breahl:

Jo alltså att ta sig ner dit var inga problem alls. Men man kan inte rida in i tumbleweed eller Armadillo, ser sheriffen en så spawnar det fullt med lawmen. Jag testade i det förstnämda efter jag hämtat pistolen. Men red ifrån dessa och for och dödade legendary tatanka bison, nu är jag på väg hem igen med det skinnet.

Okej! Kan du alltså ta dig in igen och ta de andra legendariska djuren där också? Bara du håller dig borta från sheriffen på ställena?

Skriv svar