Dubbelt Far Cry New Dawn – om story, crafting, färdmedel och djurliv

Robot
Dubbelt Far Cry New Dawn – om story, crafting, färdmedel och djurliv
Medlem

Ser fram emot detta, februari kommer bli en bra spelmånad


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Så länge jag kan kasta spaden som ett spjut igen är jag nöjd. Förvånansvärt roligt i 5an.

Medlem
Skrivet av conthox:

Ser fram emot detta, februari kommer bli en bra spelmånad

Ja, och 3 som släpps samma dag, vilket ska man börja med?
Metro Exodus är jag riktigt sugen på och även Anthem. Far Cry får nog vänta på en rea skulle jag tro.

Gen
Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Ja, och 3 som släpps samma dag, vilket ska man börja med?
Metro Exodus är jag riktigt sugen på och även Anthem. Far Cry får nog vänta på en rea skulle jag tro.

Jag kommer att köra Metro först eftersom det var så längesedan jag varvade Last Light. Far Cry blir ballt men det var inte så längesedan man körde klart 5an. Anthem har lite Andromeda och Titanfall 2 vibbar över sig så det kan också vänta lite.

Medlem
Skrivet av Gen:

Jag kommer att köra Metro först eftersom det var så längesedan jag varvade Last Light. Far Cry blir ballt men det var inte så längesedan man körde klart 5an. Anthem har lite Andromeda och Titanfall 2 vibbar över sig så det kan också vänta lite.

Jag tänker lite att Anthem kan man testa i 30 dagar för 149kr med EA Premium, är det kul lär man ju fortsätta och när man väl tröttnat så kanske Metro/Far Cry har blivit lite billigare

Avstängd

Nä usch, detta verkar pinsamt dåligt.

Inaktiv

Detta kan nog bli skoj, hoppas bara man får med nån kompis annars kommer jag tvinga tjejen att spela detta med mig

Medlem

Jäkligt gott att höra att det är en spin-off.
Jag var inte helt nöjd med det här först, det kändes för mycket sci-fi, det fjantar ur.. (det finns gott om robotspel vafan).

Men det ska bli väldigt intressant att se hur huvudstoryn blir sen.

Medlem

jag gillar dom här "små" spelen från far cry bättre än dom stora.
typ far cry primal och så.
detta är förbeställt även om skurk bossen/arna verkar jätte töntiga.

1
Skriv svar