Anno 1800 försenat, mese april

Robot
Anno 1800 försenat, mese april
Backloggens befriare

"Mese april" ? Betyder det något? Har jag missat något, eller vad skulle det vara ett typo för?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

"Mese april" ? Betyder det något? Har jag missat något, eller vad skulle det vara ett typo för?

Anno=år, mese=månad, på italienska.

Medlem

Nästan lika bra det, kommer ju annat att spela i februari så hinner ändå inte med.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Frilansare
Skrivet av keffkebab:

"Mese april" ? Betyder det något? Har jag missat något, eller vad skulle det vara ett typo för?

Calle var lika förvirrad i vår slack-kanal alldels nyss

Medlem

Lite kul att nyheten kommer dagen efter att Bannermen announcade release-datum 21 feb... Inte för att det är exakt samma genre, men målgruppen går nog in i varandra något.

Redaktör
Skrivet av polifyr:

Anno=år, mese=månad, på italienska.

Den här mannen talar vårt* språk!


signatur
CFW
Medlem
Skrivet av Dragoo:

Lite kul att nyheten kommer dagen efter att Bannermen announcade release-datum 21 feb... Inte för att det är exakt samma genre, men målgruppen går nog in i varandra något.

Herregud vad hjärtklappning det blev där, läste ju först "Bannerlord" och sen "release 21 feb". Höll på att bli världens bästa fredag.

Medlem

Hmm, ser väldigt mycket fram emot det här spelet men det skadar inte att det är försenat, Anthem lär ta upp en del tid ändå för min del i februari.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

ndr
Medlem

Synd att inte det kommer mer sånt här till iOS så man kan spela det på paddan, tycker det formatet passar utmärkt för.

Backloggens befriare
Skrivet av polifyr:

Anno=år, mese=månad, på italienska.

Ah, ja, så klart! Tack!

Skrivet av Joakim Bennet:

Calle var lika förvirrad i vår slack-kanal alldels nyss

Skönt för både mig och Calle att vi slipper vara ensamma!

Skrivet av Tomas Helenius:

Den här mannen talar vårt* språk!

Hör hör!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Ser trevligt ut. 1404 och 2070 är fantastiskt bra spel och hör nog till de bästa strategispel som gjorts senaste 10 åren. Kan de kombinera det bästa från de spelen och samtidigt utveckla nytt djup är jag glad. Speciellt om de kan förbättra stridssystemen, vilket alltid verkar varit seriens största svaghet.

Körde aldrig 2205 efter all kritik spelet fick så vet inte hur det var, men får hoppas det i så fall förblir ett undantag, där 1800 blir en ny höjdpunkt och "ersättare" till de tidigare spelen.

1
Skriv svar