Nu är det Spelhelg, löneslavar!

Robot
Nu är det Spelhelg, löneslavar!

Fräcka Fredag om Resident Evil 2, Division 2, Kingdom Hearts 3, Total War: Three Kingdoms och mycket mycket mer.

#fräcka-fredag, #lönehelg, #spelhelg


Moderator | Testpilot

Klart jag är med en stund..! Om jag får


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd

Jag gillar ändå när Gurra är med, han ser mycket gladare ut än Calle. Helst när dom pratar om Kingdom Hearts, tänk er Calle ens prata om det?

Men det mest sorgliga med detta avsnitt var ju att Jockes häst dog. Jag vet känslan och det är de värsta som kan hända förutom ett tredje världskrig.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Ingen quiz i veckan?

Releasehästryttare
Skrivet av delli:

Ingen quiz i veckan?

Ingen quiz, ingen demokratisk onsdags stream, min februari tråd är helt bortglömd, 2019 har börjat åt helvete!

Ambassadör
Xbox

LIder med dig Jocke... Förlora sin häst är hårt. Min första häst som jag haft i 100+ timmar dog i en tågolycka. Han var dum men han var min.

Wanted-systemet är känsligt, men jag tycker att det är lätt att undvika problem när man väl lärt sig hur det fungerar. Du fick en wanted level för skadegörelse av allmän egendom, det är lite känsligare i de mer civiliserade delarna.


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Devan:

Ingen quiz, ingen demokratisk onsdags stream, min februari tråd är helt bortglömd, 2019 har börjat åt helvete!

Inte bortglömd, den marineras! Vi ska komma igång med quiz igen, promise!


signatur
phi
Medlem

SJälv blev jag så förbannad på de bångstyriga kontrollerna vid ett tillfälle att jag mördade min häst vid namn Roach (undrar varifrån jag fick det namnet...) genom att springa utför ett stup med henne och dog själv på kuppen.

Sen fick jag ångest och var tvungen att ladda senaste savet från ca en halvtimme tillbaka. Fan så arg jag blev på mig själv.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av phi:

SJälv blev jag så förbannad på de bångstyriga kontrollerna vid ett tillfälle att jag mördade min häst vid namn Roach (undrar varifrån jag fick det namnet...) genom att springa utför ett stup med henne och dog själv på kuppen.

Sen fick jag ångest och var tvungen att ladda senaste savet från ca en halvtimme tillbaka. Fan så arg jag blev på mig själv.

Haha!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Avstängd

Jag har ju dock gjort 2.5 genomspelningar nu så några hästar har dött under mina äventyr. Vid det här laget så vet man ju vart man får bästa hästen gratis från början så det är det första jag fixar. Sen vill man gärna ha mycket pengar i alla spel så brukar leta guldtackor direkt. Sen legendary djur är viktigt med så man kan crafta snygga cowboy-kläder. Jag rekommenderar alla att göra en till genomspelning av detta underbara spel, men gör den mer grundligt och gör allt. Man upptäcker ändå nya saker att göra för i den första lärde man sig mest kontrollerna.


signatur

PS5 och inget annat.

Frilansare
Skrivet av phi:

SJälv blev jag så förbannad på de bångstyriga kontrollerna vid ett tillfälle att jag mördade min häst vid namn Roach (undrar varifrån jag fick det namnet...) genom att springa utför ett stup med henne och dog själv på kuppen.

Sen fick jag ångest och var tvungen att ladda senaste savet från ca en halvtimme tillbaka. Fan så arg jag blev på mig själv.

1
Skriv svar