Medlem
Liknande Spel?

Ett av mina absoluta favoritspel är Bourne Conspiracy. Jag älskar fighterna, att det är så mycket olika miljöer och att man ibland kan köra fordon etc. James Bond Blood Stone är också en stor favorit. Finns det något spel som är som dessa två, som jag kanske kan ha missat?

Jag har spelat båda, "Blood Stone" kommer jag recensera inom kort och lägga ut här. Vad gäller Bourne-spelet hade det makalösa bra fighter. Minns att man satt som fastnaglade varje gång och undrade om man skulle klara det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Jag har spelat båda, "Blood Stone" kommer jag recensera inom kort och lägga ut här. Vad gäller Bourne-spelet hade det makalösa bra fighter. Minns att man satt som fastnaglade varje gång och undrade om man skulle klara det.

Skönt att någon håller med! Känns som att de var väldigt underskattade. Bourne har även grymt soundtrack.
Skall faktiskt ta och installera Blood Stone igen. Läser gärna recensionen sen

Medlem

Även om det är en helt annan setting skulle jag rekommendera Sleeping Dogs. Skön fighting, helt ok gunplay, roliga fordon med ok körkänsla och en lagom seriös handling. Jag hade riktigt roligt med det här spelet när det begav sig. Blev nästan sugen på att spela om det nu.

Skrivet av Vamp:

Även om det är en helt annan setting skulle jag rekommendera Sleeping Dogs. Skön fighting, helt ok gunplay, roliga fordon med ok körkänsla och en lagom seriös handling. Jag hade riktigt roligt med det här spelet när det begav sig. Blev nästan sugen på att spela om det nu.

Ja, ännu en ganska förbisedd titel. Finns att köpa för billig peng på många ställen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hade det tydligen i mitt Steam bibliotek fast har aldrig spelat det skall testas

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Jag har spelat båda, "Blood Stone" kommer jag recensera inom kort och lägga ut här. Vad gäller Bourne-spelet hade det makalösa bra fighter. Minns att man satt som fastnaglade varje gång och undrade om man skulle klara det.

Installerade om Blood Stone. Riktigt bra grafik för att vara ifrån 2010. Det är fortfarande lika kul

Medlem

Nä du, det är dåligt med liknande spel. Kommer också endast på Sleeping Dogs.

Skulle väl kunna säga Yakuza eller Splinter Cell också men det är inte riktigt samma sak.

1
Skriv svar