Medlem
Så...

Forumet får snart sin rehaul, vad tycker ni om den nya generationen FZ?

Personligen så är jag osäker, det påminner alldeles för mycket om Gamereactor fast det är väl något man kommer vänja sig med det också.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Det känns som att någon har gjort en massa web-tutorials, tänkt "det här är coolt" och slängt in så mycket crap som möjligt. Men, men, vi får väl se...

Medlem

jag säger som alla andra sa förra gången, fan va ljust allting är!11!!

Medlem

I like it! Man kommer nog vänja sig vid skillnaden, men jag tycker det ser bra ut.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

I dun like it

jag tyckte generation 5 var charmigt som det var, men jag minns också att jag klagade som fan när dem lanserade det ( i mitt förra konto som jag glömt bort namnet på )

får se hur lång tid det tar tills jag vänjer mig


signatur

Suup homie

Medlem

Jag börjar redan märka av förändringar. Jag har fått en egen liten ruta där nere med mitt nick och en avatar! Fantalastiskt!

Man är alltid skeptisk till förändringar. Minns att jag blev tokig på Facebooks nya design i början, men nu känns den väldigt behaglig och enkel.

edit: ser nu att det mesta är ändrat. Hmm mitt bokmärke måste använda sig av den gamla layouten!

Medlem

Syns era avatarer på kanten längst ner? Jag har den man hade från början, den när man inte hade valt någon egen.

Medlem

jag gillar den inte än så länge..

Som LimStift sa:
Det känns som att någon har gjort en massa web-tutorials, tänkt "det här är coolt" och slängt in så mycket crap som möjligt.

där kan jag hålla med han, men man kommer väll vänja sig ^^


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Svårt att bedömma så här direkt, just nu känns det väl lite, njaaeaoo. Hoppas på det bästa


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Själv tyckte jag att den gamla designen var bättre.

Och varför har man ingen titel längre!?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Må vara jag som är blind(och för lat för att leta) men vart har kommentarerna tagit vägen?
För övrigt tycker jag om det, finns några saker att vänja sig vid men smidigt tycker jag det ändå är.

Medlem

Gillar verkligen inte att det ska vara en toolbar vid sidan jämt och ständigt. Jag tror vi alla vänjer oss med tiden dock.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

jag saknar den gamla helt svarta sidan=P

MFC
Medlem

Det enda jag retar mig på är etiketterna på bilderna med gul bakgrund och röd text.. påminner om spam-mail jag fått genom åren...

buy your joystickenlarger here


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Kaos. Ser inte bra ut någonstans än så länge, varken i safari, firefox eller internet explorer.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Ingen bra översikt någonstans, allting är så väldans stort. Och varför ska allt vara så jäkla flashigt med grå, runda kanter, är kodarna MAC-fanboys?

Drop down-menyer är djävulens påfund och designen är överlag inte snygg någonstans. Lustiga färgval samt reklam överallt på udda ställen.

Nej, jag är inte ett dugg nöjd än så länge. Sidan är bara jobbig att navigera runt på...

Medlem

Sidan är vääldigt seg för mig..

Medlem

Mm. Irriterande seg.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Det finns saker som behöver förbättras, men så kommer ske med tiden. Jag väntar innan jag bestämmer mig för vad jag tycker. Att man inte hittar på nya sidan är naturligt, eftersom den gjorts om. Att den är seg är inte heller särskilt konstigt, som redaktionen förklarat 10 gånger per sida och tråd.

Alla som klagar nu, kommer klaga lika högljutt när den nya designen byts ut om några år.

Medlem

Tar minst 10 sekunder varje länk man klickar på, lite störande.

Medlem

Har ni fått en boost i era inlägg? På pcgamers forum har en del fått över 1000 inlägg mer än vad dom hade innan, själv fick jag typ 300 fler...

Medlem

Nu när du säger de... Jag tror jag har cirka hundra för många. Men egentligen är de väll ingenting att klaga på direkt.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

MFC
Medlem

Segt är ordet...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Segare än en kokt gummisula, jag avskyr den där störande listen som syns längst ned, och ska det verkligen vara gamla designen på forumet (d.v.s det enda som faktiskt ändrats är framsidan)?

Känns som om det inte ens är nästan värt det om utseendet bara ändrats på framsidan och allt i gengäld går trögt som sirap...


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Skrivet av båtsman:

Det finns saker som behöver förbättras, men så kommer ske med tiden. Jag väntar innan jag bestämmer mig för vad jag tycker. Att man inte hittar på nya sidan är naturligt, eftersom den gjorts om. Att den är seg är inte heller särskilt konstigt, som redaktionen förklarat 10 gånger per sida och tråd.

Alla som klagar nu, kommer klaga lika högljutt när den nya designen byts ut om några år.

Klart, förändring är alltid lika hemskt ;_;

Skrivet av Klfh:

Segare än en kokt gummisula, jag avskyr den där störande listen som syns längst ned, och ska det verkligen vara gamla designen på forumet (d.v.s det enda som faktiskt ändrats är framsidan)?

Känns som om det inte ens är nästan värt det om utseendet bara ändrats på framsidan och allt i gengäld går trögt som sirap...

Dom ska såklart ändra på forumet, det kommer senare antar jag eftersom dom vill få framsidan att fungera så först (och nu går det ju faktiskt ungefär lika snabbt som innan generationsbytet) innan dom byter till forum 2.0.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Klfh:

Segare än en kokt gummisula, jag avskyr den där störande listen som syns längst ned, och ska det verkligen vara gamla designen på forumet (d.v.s det enda som faktiskt ändrats är framsidan)?

Känns som om det inte ens är nästan värt det om utseendet bara ändrats på framsidan och allt i gengäld går trögt som sirap...

Listen går att trycka bort genom att trycka på den gröna knappen längst till höger. Och som Greger sa kommer självklart alla delar av sidan göras om, bara att de tar en bit i taget.

Att det går segt har att göra med att de flyttar/flyttade databaserna.

Medlem

Jag gillar att man ständigt får mer och mer inlägg, trevlig uppdatering må jag säga då jag börjar bli lite less på att alltid behöva skriva för att få högre postcount!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Jee
Medlem
Skrivet av båtsman:

Alla som klagar nu, kommer klaga lika högljutt när den nya designen byts ut om några år.

Ja det var ju samma sak förra gången. Då kändes allt för ljust. Tycker det känns lite för luftigt nu. Mycket tomrum.


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av Jee:
Skrivet av båtsman:

Alla som klagar nu, kommer klaga lika högljutt när den nya designen byts ut om några år.

Ja det var ju samma sak förra gången. Då kändes allt för ljust. Tycker det känns lite för luftigt nu. Mycket tomrum.

Sidor är trevliga när dom är ljusa. En neutral färg liksom.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Sen när blev ljus en färg?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

12
Skriv svar