Upptäck den vackra men hemska världen i A Plague Tale

Robot
Upptäck den vackra men hemska världen i A Plague Tale
Medlem

Kan bli en liten indie-pärla.

Medlem

Ser väldigt intressant ut. Hoppas det kommer till Steam o andra plattformar. Vill inte att EPiC slänger fram massa cash igen o gör det exklusivt. Ska bli spännande att följa utvecklingen då trailerna sett spännande ut sedan E3 eller om det var GamesCom där det utannonserades.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Frilansare

Tycker världen och premissen är cool. Lite orolig över gameplay, men en tillräckligt stark story kan absolut väga upp.

Medlem

Blir deprimerad bara över att se bilden på henne och den unge mannen. Tror inte att det här är ett spel för mig. Sjukdom och död och trista ting ser jag nog av på jobb.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Frilansare
Skrivet av Ravenknight:

Blir deprimerad bara över att se bilden på henne och den unge mannen. Tror inte att det här är ett spel för mig. Sjukdom och död och trista ting ser jag nog av på jobb.

Hear hear. Har de senaste åren märkt att jag har svårare och svårare för fiktivt elände, särskilt då barn är inblandade. Men jag finner ändå det här intressant. Kommer säkert ångra att jag spelade om 5-åringen stryker med på slutet.

Medlem

Hm, aldrig hört talas om detta innan men är mycket intresserad!

KoP
Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ser väldigt intressant ut. Hoppas det kommer till Steam o andra plattformar. Vill inte att EPiC slänger fram massa cash igen o gör det exklusivt. Ska bli spännande att följa utvecklingen då trailerna sett spännande ut sedan E3 eller om det var GamesCom där det utannonserades.

Alternativt att utvecklarna självmant går till Epic då dom får mera $$$. En tanke. Samtidigt finns det ju fler potentiella kunder via Steam, så vore väl bäst att sälja via deras tjänst istället? 🤔

Skrivet av KoP:

Alternativt att utvecklarna självmant går till Epic då dom får mera $$$. En tanke. Samtidigt finns det ju flera potentiella kunder via Steam, så vore väl bäst att sälja via deras tjänst istället? 🤔


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Last of us Master Race?
Kan bli riktig kalkon också... Definitivt ingen förköp (inte för att jag sysslar med sånt längre, förutom med Spider-Man som var totally worth it).

Frilansare

@ulrik.borg:

Nej, spel från Focus Home Interactive (utgivaren) är alltid en chansning. Stora ambitioner, lite för små budgetar. Och franska studios som gillar att experimentera. Call of Cthulhu senast blev ju en besvikelse 2018, precis som Vampyr.

1
Skriv svar