Rykte: EA planerar att avslöja och släppa Titanfall Battle Royale redan på måndag

Medlem

Titanfall förtjänar bättre än vad det fått, inte perfekta spel men riktigt härliga trots allt! Bra känsla!

Ska kolla in detta, visste inte ens det var på tapeten så tack för nyheten!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Gnällkuk

Titans have falled?

I'll show myself out


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Kul med fler alternativ. Har aldrig kört något Titanfall men Respawn verkar ha ett ganska högt anseende så blir det gratis så kanske man kan testa åtminstone.
Synd bara att det endast har 60 spelare per match. Ser gärna att BR-spel har 100+.

Då borde du VERKLIGEN passa på och köpa Titanfall 2 på Origin nästa gång de har rea (senast förra veckan var det nere i ~40kr), det är bland top 3 FPS single-player spel jag någonsin kört.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Och där tappade dom säkert 80% av folk va faan ska dom göra ett titanfall battle royale utan titanfalls för!? -.-

Skrivet av Ghan:

Då borde du VERKLIGEN passa på och köpa Titanfall 2 på Origin nästa gång de har rea (senast förra veckan var det nere i ~40kr), det är bland top 3 FPS single-player spel jag någonsin kört.

Hur e spelar basen? död?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Demonsluger:

Och där tappade dom säkert 80% av folk va faan ska dom göra ett titanfall battle royale utan titanfalls för!? -.-

Hur e spelar basen? död?

Jag spelade ändå en del game modes utan Titans. Hela movement-systemet tycker jag gör det intressant på egen hand.


signatur
Medlem

Folk borde lära sig att hålla sig borta från spel där EA är utgivare.

Dock i det här fallet så är det okay med mikrotransaktioner då det här kommer vara F2P.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Demonsluger:

Och där tappade dom säkert 80% av folk va faan ska dom göra ett titanfall battle royale utan titanfalls för!? -.-

Hur e spelar basen? död?

Ja för multiplayer är det nog ingen större idé, vet visserligen inte hur det är nu.

Avstängd
Skrivet av Ankh:

Tja...varför inte? Visst finns det för många battle royal redan - men man måste ju inte spela dom

Själv har jag aldrig riktigt fastnat för det.

Samma här. Dock är det underhållande till och från att titta på via olika streamers som spelar det i grupp. Av vad jag sett så verkar Fortnite och Blackout flyta på bäst. Samtidigt tycker jag PUBG har en charmig klumpighet som påminner en del om DayZ.

12
Skriv svar