Nytt om Cataclysm-instans

Inaktiv
Nytt om Cataclysm-instans

Slutade nyss med WoW då den där expansionen kommer förstöra det som inte blev förstört utav Wotlk.

Den nya målgruppen för WoW är p12, and p12 only.


signatur

Jag skiter i allt...och det ska även du skita i

Medlem

Vadå "idag"? Pffft

Inaktiv

Har själv slutat lira World Of Warcraft i omgångar, men jag ser faktiskt fram emot denna expansionen och det skall bli tämligen intressant att få se hur Blizzard fortsätter utveckla detta sköna online lir.

* Spela lagom, inte för mycket..

Medlem

Längtar som bara den efter cataclysm, är något less på det gamla Azeroth.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Rob:

Slutade nyss med WoW då den där expansionen kommer förstöra det som inte blev förstört utav Wotlk.

Den nya målgruppen för WoW är p12, and p12 only.

Äsh, kommer nog en "push enter for full legendary och endmovies" rätt snart, då kanske folk tröttnar, men absolut ingen garanti


signatur

Retro.

Medlem

Gief D3!!!...De här finner jag ointressant, storyn blev så dålig efter wc3. (kul att läsa storyn ändå)

Medlem

WoW = totalt ointressant!

Medlem
Skrivet av farfadern:

Gief D3!!!...De här finner jag ointressant, storyn blev så dålig efter wc3. (kul att läsa storyn ändå)

Håller med, förstår inte varför folk gillar wow. Är det sämsta mmo jag spelat (som kostar pengar). Men nu när väntan på SC2 äntligen är över så har jag också nåt att spela

Medlem

Kanske dags att uppdatera grafikmotorn...

Medlem

Jag förstår mig inte på ert folk som sitter här på forum och klagar på att wow är tråkigt, bra att jag sluta, skit spel o.s.v. Det finns ju fakrist folk som gillar detta spel (jag är en av dom). Ni som har slutat och tycker detta är skit...skriv inte på forumen och klaga för dom som spelar bryr sig inte så mycket ändå om vad ni tycker. Jag själv tycker cataclysm kommer bli interesant. I början var jag skeptisk men nu värkar det som om spelet kommer att bli bättre nu efter denna stora uppgradering med världen. Tror det kommer bli en stor uppgradering på grafiken också.

Medlem

Tuvejani tror du att dom som skriver att WoW suger (för det gör det) för att ni som spelar det ska känna er förnedrade? Isåfall är det för att hålla bort folk från att hamna i skiten. Och t.o.m betala för det! Uppdatering på grafiken tror jag verkligen inte på. Det tog väll typ 4 år för dom att uppdatera så att det blev skuggor från gubbarna (förut bara mörka cirklar under sin gubbe). Så det lär ju ta ett tag innan fag Blizzard uppdaterar det igen.

Inaktiv

ÄNTLIGEN börjar det närma sig. Jag började spela detta fantastiska spel för lite mindre än 1 år sedan nu, min bror har spelat sedan det var färskt på marknaden...han är inbiten! Och det är även jag nu :3.

Jag ser fram emot denna expansion så mycket, även om det är många bittra stackare i omlopp som verkar ha för lite att göra om dagarna och istället sitter och försöker sänka andras förväntningar (pekar på svaren här). Alla tycker olika, att du tycker WoW stinker innebär inte att vi över 11 miljoner andra som spelar tycker det...däremot tycker säkert vi att något spel du gillar, är kasst...ingen anledning att läsa om det och ta sig tid att sänka det för den skull..OM man har något produktivt att lägga energi på dvs.

Och Tezzeen...vem bryr sig? Vad vi gör med våra förtjänade pengar är väl upp till oss? Jag skulle dock som vuxen människa inte kalla WoW skit...inte på långa vägar, men så har jag ju också provat det med ett öppet sinne och utan att vara förinställd på /nerdrage.

1
Skriv svar